Автор Тема: Авијација  (Прочитано 186002 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Air crash investigation
« Одговори #225 на: 25 Март 2015, 18:23:19 pm »
Замисли ја стујардесата која објаснува ставање маски и кај се имрџенси излезите и планот на евакуација, како објаснува рипање со падобран :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Air crash investigation
« Одговори #226 на: 25 Март 2015, 18:28:16 pm »
Би идело нешто вака:
И кога ќе дојдеме до брзина од 150 км/х ( невозможна во голем авион ) и висина од 15 000 метри ќе се запали зелено над излезите и во тој моменти сите рипате и пробувате да не се мавнете од опашката, дур паѓате ги отварате падобраните со влечење на рачката и потоа се снаѓате како знаете. ;D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #227 на: 25 Март 2015, 18:30:02 pm »
Пред некое време прашував зашто нема подобрани за патниците во авиони

Oд повеќе причини, секоја сама по себе доволна за напуштање на таа идеја:

1.а. 200 падобрани тежат. За разлика од возилата кои се тркалаат, кај авионите постои директна релација меѓу тежината и потрошувачката на гориво. Кај авионите бувално секое кило се брои и значи. Ако покрај гориво и патници авионот треба да носи и 200 падобрани, цената на летот ќе порасне толку што ќе стане нерентабилен.

1.b. 200 падобрани тежат. За да биде рентабилен летот, компаниите тежнеат да ги товараат авионите до максималната полетна тежина (MTOW). Тоа значи за да се качат толку-и-толку падобрани, треба да се симна толку-и-толку патници, пошто авионот не може да полета над MTOW. Тоа значи дека цената на поединечната карта ќе рипне надвор од рамките на рентабилноста.

2. (ова е најважната причина). Си пробал да извадиш рака од прозор на кола која вози 200 на саат? Авионот крстари со околу 900 км/ч. Излегување од авион при таа (и многу помала од таа!) брзина значи инстант смрт од фрактури на повеќето коски. Тоа е удар во воздушен ѕид кој убива на лице место.

3.а. Авионот лета на 10+ километри висина. На таа висина нема доволно кислород за дишење, посебно не за некој кој до пред минута ширел гс во удобно седиште. Нагло изложување на толку редок воздух за организмот значи кобен шок.

3.b. Авионот лета на 10+ километри висина. На таа висина температурата е -40 или помалку степени. За некој човек облечен по кошуила и чорапи изложување на таа температура значи или инстант шок или смрт за минута-две. Особено нагло.

Комбинирај ги заедно причините 2, 3а и 3b. Ете затоа нема падобрани во патничките авиони.

Падобранците скокаат од даааалеку помали висини при дааалеку помали брзини и имаат напорен тренинг за сето тоа. А неспремни патници дури и ако имаат падобрани, веројатно нема ниту еден жив да се спушти со падобранот на земја.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Air crash investigation
« Одговори #228 на: 25 Март 2015, 18:53:29 pm »
Ќе се промени целокупниот дизајн на авионите, ќе имаат имерџенси излаз на опашката, систем кој ќе даде сигнал кога е безбедно да се фрлаат патниците. Што се тиче рентабилноста, треба да постои опција карта со подобран или без падобран.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Air crash investigation
« Одговори #229 на: 25 Март 2015, 18:55:29 pm »
Обично авионите се пленсуваат на земја или дезинтегрираат во воздух пред да биде безбедно да се отворат падобраните.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5345
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #230 на: 25 Март 2015, 19:02:53 pm »

Не е секогаш така, има многу примери во кои имањето на падобран и мала лична (и преносна) боца со кислород, би спасило многу животи.
Секако дека ваква понуда би имала целна клиентела. Но не се воведува од ХХ причини, кои секако првенствено се психолошки.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Air crash investigation
« Одговори #231 на: 25 Март 2015, 19:06:15 pm »
Џемз Бонд филмои.. ќе скокаат при 800 на саат од 10.000 метри и -40 стпени. Yeah, right! Ја не би. Пре` би избрал смрт со high speed импакт, отколку да се глупирам у тропосфера...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #232 на: 25 Март 2015, 19:08:03 pm »
Не тресете зелени, какво црно скокање од стратосфера при високоподзвучна брзина... и тоа во кошула и чорапи.

Ако постоело сценарио во кое така би се спасувале животи - ќе било до сега направено, барем во форма на експериментален прототип.

Такво нешто нема. Што мислите зошто?

http://www.todayifoundout.com/index.php/2014/02/dont-commercial-airplanes-parachutes-passengers/

"So even if parachuting were feasible from a jetliner, the conditions in which parachutes could theoretically save lives are almost never apparent in fatal commercial accidents. But even if they were, it still wouldn’t be a good idea."

Не е секогаш така, има многу примери во кои имањето на падобран и мала лична (и преносна) боца со кислород, би спасило многу животи.
Секако дека ваква понуда би имала целна клиентела.

Aло, како маска за кислород ќе те спаси од удар на знаеш-ли-колку кила во секунда воздух. Има конфети да се направиш и ти и маската за кислорот.

Но не се воведува од ХХ причини, кои секако првенствено се психолошки.

wtf? Кој од - пази молим те - психолошки причини не би сакал да си го спаси живото кога би можел? Какви се овие глупости?

Аман уклучете тоа меѓу ушите: Кога би било можно спасување со падобран, авионите на претседателите или на милијардерите би имале такви падобрани, маски, системи, шокурјазнам. А немаат.

има многу примери

Ајде кажи еден од тие многу примери?
« Последно менување: 25 Март 2015, 19:15:10 pm filipv »

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5345
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #233 на: 25 Март 2015, 19:33:57 pm »
Џемз Бонд филмои.. ќе скокаат при 800 на саат од 10.000 метри и -40 стпени. Yeah, right! Ја не би. Пре` би избрал смрт со high speed импакт, отколку да се глупирам у тропосфера...

Дали авионите магично се телепортираат на „10.000 метри, при 800 на саат, и -40 степени„? Или можеби се работи за постепен процес на доаѓање ОД и ДО, таму??
Се разбира, во случаи кога се дешава страње на 10км висина... тоа е тоа, крајот. Но воопшто не се ретки ситуациите кога пилотите можат да го донесат авионот доволно ниску, и на доволно ниска брзина, за да биде возможно скокање со падобран. Ебаго имало и стуации кога пилотите идат јабана заради систем за вентилација (или Х други причини), а патници се обидуваат да го слетаат авионот.

Понатаму, дали имаш претстава колку луѓе во авионските несреќи имаат погинато од задушување од чад, и колку луѓе би преживеале кога би имале некоја мала и ПРЕНОСНА боца со кислород?


Ех момци момци... колку само љубите да ми контрирате!  :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Air crash investigation
« Одговори #234 на: 25 Март 2015, 19:37:23 pm »
Ех, Van Van, колку љубиш да траскаш глупости... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #235 на: 25 Март 2015, 19:43:23 pm »
Ако авионот е управлив за да се донесе до услови во кои "некако“ ќе можеш да излезеш, која е поентата да излегуваш?
Друго, не обучено лице, и од цесна да излезе не му се пишува добро.
Оф топик... за падобранците: само будали излагаат од авион и тоа здрав.

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Air crash investigation
« Одговори #236 на: 25 Март 2015, 19:56:58 pm »
Боци со кислород при ситуација на пожар/чад во авионот, дополнително може да ја влоши состојбата т.е ке го храни огинот. Затоа и пилотите се обучуваат при такви ситуации да не ги исфрлаат маските.

Спроведен е експеримент со еден вид гас-маски кои би се наоѓале под седиштата во авионите, баш за такви ситуации, кој даде одлични резултати. Треба да се потсетам која беше причината за прекин на развојот за овие маски. Ке ја побарам епизодата на мејдеј во која убаво беше елаборирано токму за нив.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Одг: Air crash investigation
« Одговори #237 на: 25 Март 2015, 19:59:32 pm »
@miksi
Дефект на моторите, недостаток на гориво, пожар и слични сценарија.

Ова кога се случува мислам дека авионот е контролиран ама ако во близина нема писта тој неизбежно ќе се сруши. Во вакви услови и има некоја логика да се скокне од подобран и да се преживее.
Но тоа би требало да биде со групни подобрани. Тенкови спуштаат со подобран зошто не би можело група од 10 луѓе?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Одг: Air crash investigation
« Одговори #238 на: 25 Март 2015, 20:02:51 pm »
Ех момци момци... колку само љубите да ми контрирате!  :D

Ван, нели мислиш доколку падобран + боци кислород даваа некаква шанса за спас дека, на пример, air force one ќе имаше такво нешто? Или авионите на милијардерите, шеиците, олигарсите, ово, оно?

Не го сфаќај лично, контрираме само кога ќе истрескаш некоја зелена, ама не да те разубедиме тебе (знаеме дека нема шанси) туку за да ги информираме другите читатели кои можеби не знаат - да знаат дека тресеш зелени. Не си придавај толкаво значење.

Не секогаш така, има многу примери во кои имањето на падобран и мала лична (и преносна) боца со кислород, би спасило многу животи.

Kaжи еден таков пример.

Тенкови спуштаат со подобран зошто не би можело група од 10 луѓе?

Затоа што тенкот е отпорен на хипотермија, хипооксија и плус е направен од челик.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Одг: Air crash investigation
« Одговори #239 на: 25 Март 2015, 20:06:23 pm »
Филип малите приватни авиони имаат падобрани незнам од каде ти е информацијата дека немаат.

А пример ете ти претходно напишав некои сценарија во кои авионот е контролиран за безбедно да се извадат патниците а неизбежно ќе се сруши.