Abe ostaj ti nov bil 24godisniot avion ili pa na Obama bil 40g star na toj nd se stedi.Moja noga poke vo avion ne. 
Авионот на Обама е модел од 1971, па ти види... Додуша, се токмат да го менуваат со понов модел (-800).
Не е тоа никакво штедење. Задолжителниот периодичен D-check кој го спомнав погоре понекогаш чини повеќе отоколку цел нов авион. При тој сервис авионот
буквално се растура до последно шрафче, се проверува и сервисира секој најмал детал, резервоарите за гориво се третираат со антибиотици, моторите се растураат, структурните елементи се гледаат на ренѓен, електриката се менува до последено кабелче и конектор, труста чуда... Се што има и најмали знаци на истрошеност или оштетеност се менува... тоа е операција која трае со месеци и чини тешки, тешки милиони.
Една од најчестите причини за пропаѓање на помалите и не-толку успешни авиокомпании е неможноста да си го дозволат тој задолжителен сервис на авионите.
За авион воопшто да има дозвола да лета мора да ги проаѓа тие сервиси. Затоа, колку е стар авионот не е толку важно, пошто периодично се „подновува“.
https://www.youtube.com/watch?v=Fe-f1ldBHM0