Автор Тема: Авијација  (Прочитано 185945 пати)

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Air crash investigation
« Одговори #195 на: 24 Март 2015, 21:10:23 pm »
Стварно како прво не ми е јасно што ти бара линкот тука...сите се сложуваме дека тоа што се десило пред 16 години не било убаво, ама треба тида го трубиш у ваква некоја тема?

Како тоа овие се од некој елитни и боли? Дали ти при здрава свест го имаш напишано ова? Ја не сум упознаен секој ден да има некој големи несреќи и да гинат по 150+ луѓе...

@мече 24 години се рачуна за нов авион ако не се лажам

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #196 на: 24 Март 2015, 21:11:53 pm »
Имам летано со конкретниот авион D-AIPX лани од Лајпциг до Минхен.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Air crash investigation
« Одговори #197 на: 24 Март 2015, 21:13:48 pm »
Primase ubavo. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #198 на: 24 Март 2015, 21:14:55 pm »
Nekade procitav deka avionot bil 24g star kolku e vistina neznam ama pa me interesira kolku e zivotniot vek na avionite.24g e so znam golema brojka za edno nesto da funkcionira besprekorno dobro vo sekoj moment pa kolku I da se odrzuva.
Имам летано авиони постари од мене (34) во беспрекорна состојба

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #199 на: 24 Март 2015, 21:19:15 pm »
По мене две можни причини. Декомпресија и недостаток на кислород, и заледување на некои од сензорите и питоцевките (стара болка на Ербас) кои даваат неточни информации на компјугерите.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5345
  • VW Golf MK3 1.9 TDI

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Air crash investigation
« Одговори #201 на: 24 Март 2015, 23:44:01 pm »
Стварно како прво не ми е јасно што ти бара линкот тука...сите се сложуваме дека тоа што се десило пред 16 години не било убаво, ама треба тида го трубиш у ваква некоја тема?

Како тоа овие се од некој елитни и боли? Дали ти при здрава свест го имаш напишано ова? Ја не сум упознаен секој ден да има некој големи несреќи и да гинат по 150+ луѓе...

Види, донекаде е во право. Не е тој муабет за оваа тема, но во право е. Ретко кога се согласувам со него, ама овојпат има поента. :)
 

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Air crash investigation
« Одговори #202 на: 25 Март 2015, 00:53:39 am »
По мене две можни причини. Декомпресија и недостаток на кислород, и заледување на некои од сензорите и питоцевките (стара болка на Ербас) кои даваат неточни информации на компјугерите.

Поверојатно е да од декомпресија има поголеми потешкотии за контрола на леталото. Од друга страна питоцефките и да се заледат, искусен пилот не би требало да дозволи да падне авионот иако се случувало во минатото.

Кога сме кај питоцефките ме интересира следнава работа : Доколку компјутерот отчитува грешни вредности на левата страна, дали може пилотот да го програмира компјутерот да се води по вредностите отчитани на десната страна т.е од страната на копилотот, за да автопилотот впрочем и автоматската контрола за потисок работат нормално ?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #203 на: 25 Март 2015, 07:26:09 am »
Nekade procitav deka avionot bil 24g star kolku e vistina neznam ama pa me interesira kolku e zivotniot vek na avionite.24g e so znam golema brojka za edno nesto da funkcionira besprekorno dobro vo sekoj moment pa kolku I da se odrzuva.

Колку години е стар авионот е комплетно небитно. Она што е битно е колку време поминало од последниот D check.

http://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_maintenance_checks#D_check

Авионот може да биде и 60 години стар, ако е одржуван и сервисиран по прописи може да биде во подобра и побезбедна состојба од некој лошо одржува авион стар 6 години. Како илустрација, џамбо-џетот на американскиот претседател (air force one) е од првите верзии на boeing 747 (верзијата 200) што значи дека е стар најмалку 40 години.

24 години за патнички авион се ништо. Тоа е нов авион.

Читајќи за срвис рекордот на germanwings, искрено се сомневам дека несреќава има каква било врска со одржувањето на авионот.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Air crash investigation
« Одговори #204 на: 25 Март 2015, 07:29:00 am »
Читам по форумиве за авијација дека црните кутии се најдени така да мислам за релативно кратко време ќе дознаеме што било кобно за овој авион. Рапидна декомпресија барем до овој момент е најлогично што се случило али да почекаме.

А да тоа колку е стар вооптшто не е релевантно туку колку часови има летано авионот или циклуси така нешто беше.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Air crash investigation
« Одговори #205 на: 25 Март 2015, 12:51:49 pm »
Abe ostaj ti nov bil 24godisniot avion ili pa na Obama bil 40g star na toj nd se stedi.Moja noga poke vo avion ne. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Air crash investigation
« Одговори #206 на: 25 Март 2015, 12:59:56 pm »
^^
Во моментот колку авиони летаат само над Европа, ама еден авион паднал или ќе се случат 2-3 авионски несреќи максимум во 1 година и готово, нема возење со авион, ке загинеме, наспроти илјадниците авиони кои постојано летаат.


Тоа му доаѓа како на некоја кола која е навремено сервисирана да и се скине јабучица и испадне тркало и се случи несреќа и да речеш ја веќе во кола не се возам. Тоа е, јбг некогаш така требало да биде.

А еве во цел свет во моментов колку авиони летаат:

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #207 на: 25 Март 2015, 13:20:15 pm »
Abe ostaj ti nov bil 24godisniot avion ili pa na Obama bil 40g star na toj nd se stedi.Moja noga poke vo avion ne. :)

Авионот на Обама е модел од 1971, па ти види... Додуша, се токмат да го менуваат со понов модел (-800).

Не е тоа никакво штедење. Задолжителниот периодичен D-check кој го спомнав погоре понекогаш чини повеќе отоколку цел нов авион. При тој сервис авионот буквално се растура до последно шрафче, се проверува и сервисира секој најмал детал, резервоарите за гориво се третираат со антибиотици, моторите се растураат, структурните елементи се гледаат на ренѓен, електриката се менува до последено кабелче и конектор, труста чуда... Се што има и најмали знаци на истрошеност или оштетеност се менува... тоа е операција која трае со месеци и чини тешки, тешки милиони.

Една од најчестите причини за пропаѓање на помалите и не-толку успешни авиокомпании е неможноста да си го дозволат тој задолжителен сервис на авионите.

За авион воопшто да има дозвола да лета мора да ги проаѓа тие сервиси. Затоа, колку е стар авионот не е толку важно, пошто периодично се „подновува“.

https://www.youtube.com/watch?v=Fe-f1ldBHM0

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1936
Одг: Air crash investigation
« Одговори #208 на: 25 Март 2015, 13:22:04 pm »
@FiLo

Плус таму каде што FlightRadar24 нема покривање бидејќи нема поставено соодветна опрема и авиони несоодветно опремени. Европа и USA има солидно покривање на ADB-S сигнали, додека Јужна Америка, Африка, Азија слабо. Ако сега во моментов има ~10.000 авиони кои ги следи fl24, моја претпоставка дека има скоро 20.000 низ светов.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Air crash investigation
« Одговори #209 на: 25 Март 2015, 13:24:43 pm »
Ako servis nekogas cini priblizno kolku nov avion zosto togas da ne se kupi nov avion?Pa ako cini i poveke wtf?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D