Автор Тема: Авијација  (Прочитано 185781 пати)

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Air crash investigation
« Одговори #105 на: 27 Јануари 2015, 15:41:11 pm »
...
За башибозукот на сите институции во МК кои што довел сите овие работи да се остварат нема ни да коментирам.
(пуууу колку го скратив тоа што мислев да пишам....)
ti si vaka pameten decko, aj apliciraj neka te primat vo timot na vladin piloot, praj sto sakas i bidi uste 200 pati popamten nema da mozes da vlezez :D ... toa ti e celiot odgovor za nesrekata , ke vleze nekoj so sasav pogled i ke ojde buuum...
I potoa ke slusas kako se slucuvaat nevozmozni raboti, zaplakalo drvoto sto im lici na bogorodica, cveketo bilo portokalovo i ko duvalo se pojavuvale krokodilii :D
Ke trebad ase izjasnat tie sto davaa izjavi, sto ja prenasocuvaa kon teorii na zavera i toa sve odgovorni lica da ne recam eksperti epten stramota e...
Sega e se jasno i bistro i cisto, aj da vidime dali ke odgovara nekoj od vistinskite odgovorni, ili ke najdat nekoj kurban... :)  
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #106 на: 27 Јануари 2015, 17:55:58 pm »
На крај краева, директни одговорни за несреќата се пилотите. Сите други ќе си најдат оправдување за нивниот индиректен учинок. Не е работата некој да оди курбан или шо ја знам да се казни... битно е да се воочат пропустите и да се преземат соодветни дејствија за истово друг пат да не се повтори. Можеби сега работите се и подобрени.... ;)

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Air crash investigation
« Одговори #107 на: 27 Јануари 2015, 18:50:36 pm »
Jas ko ke napraam nekoj siten prekrsok, oop odma kur an 150-200 evea kaznaa... A na odgovorniot K uroglaviot da mu se predoci greskata ??? :) ma daj nemoj da me j...s sto veli drugarmi po treFka...

Pred nekoja godina smetki mi blokiraa im prdna na K pred toa 3 godini sum prodal akcii od Alloloid, i nemozam da najdam zosto i koj mi blokiral smetkite cela nedela ... I kazna plakamm , i ovoj kolku luge i pretsedatelot go utepa, i dasi odgovara spored toa!!!
Jas eden covek da zgazam ke gninam vo zarvor najmalce 2 vodini dodeka (ako) ne dokazam , a na toj ke damuse predocuvalo... :D nisto od pravdinata kajnas, cim site podednakvo ne gi stiga...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5345
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #108 на: 04 Февруари 2015, 11:51:29 am »

Aуу човече, лошо... ама 15 од 58 останале живи, а по 24 уште се трага.


http://abcnews.go.com/International/wireStory/taiwanese-plane-53-passengers-crashes-taipei-river-28707653
Цитат

A Taiwanese flight carrying 58 people turned on its side in midair, clipped an elevated roadway and careened into a shallow river Wednesday shortly after taking off from Taipei.
Taiwan's Civil Aeronautics Administration said 19 people were confirmed dead, 15 were injured and 24 were still missing.

Wu Jun-hong, a Taipei Fire Department official who was coordinating the rescue, said the missing people were either still in the fuselage or had been pulled down the river.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16754
  • Keep it 100

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Што ти е VW, го урна авионот... И после вие Фолксваген не чинече...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16754
  • Keep it 100
Eве го фолцикот


Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Air crash investigation
« Одговори #112 на: 04 Февруари 2015, 19:50:00 pm »
Ептен лошо, или некој ветер го шлапоса или снагата не му беше рамномерна распределна на двата мотори од двете страни, што може да биде многу лошо при полетување, а дешавката е баш таква непосредно по полетувањето.

Иначе, како спаси гз тој со комбето, да беше у десната лента ќе отидеше куфер в река со се авионот.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Пааа, добро прошол, да не речам одлично.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Авионот е многу понежен, кршлив, мек и специфично полесен од автомобилот. Доколку директно се судрат модерен автомобил и модерен авион - автомобилот буквално ќе пројде низ него ко низ излог.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Авион кој има кабина под притисок има да ја одбие колата како пинг понг топка. Зборуваме за авион, не за Цесна.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Теоретски не е возможно директно да се судрат, зашто автомобилот ќе заврши во прдните тркала на авионот.

Сите тие материјали се лесни но можат да издржат огромни притисоци и оптеретувања, а мнопгу јасно дека делуваат кршливо коа треснуваат на земја со огрмона брзина. Никој не знае како би се понашале у невозможнава ситуација која што ја постави ти, а дека ќе пројде ко низ излог зависи од цврстината на носот, пошто после носот, па се до опашката колата нема да има никакви сериозни препреки. Ама ако се случи модерен авион да падне врз модерна кола, ондак колата ќе ја нема.




Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Врвот на крилото е доста ригиден и силен дел од авионот. Да беше маалку понапред, крилото ќе го пресечеше возилоно ко` вруќ нож низ путер, со оглед на енергијата што ја носи авионот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Баш така. Само мислам дека Филип малце подзаборави на законите на физиката, особено оној делот со масата и забрзувањето.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Авион кој има кабина под притисок има да ја одбие колата како пинг понг топка. Зборуваме за авион, не за Цесна.

Ц. Ќе пројде и тоа како ќе пројде. Авионот ќе се дупне ко кинеска топка за на плажа и, ако разликата во притисоците е доволно голема, ќе се напраи конфети од експлозијата.

Теоретски не е возможно директно да се судрат, зашто автомобилот ќе заврши во прдните тркала на авионот.

Не мислев на тркалата. Мислев хипотетски, труп со труп. Замисли авион легнат „на стомак“, со собрани тркала и во неговиот труп со голема брзина бочно удира автомобил. Ќе се збрца у него, цел ќе пројде. Ако истото го направи со автобус колата ќе се напраи плескавица. Ама во трупот на авионот ќе влезе.

Врвот на крилото е доста ригиден и силен дел од авионот.

Ригидни се, но не особено. На врвовите на крилата не смееш ни да застанеш пошто ќе се извиткаат и/или скршат. Крупни и истовремено ригидни делови кај авионот, освен моторите, се носачите на крилата, главната греда во самото крило, носачите на моторите и стојниот трап. Друго се е меко и тенко, ако не заборавив нешто. На самиот авион се јасно означени точките каде што сервисерите смеат да згазнат, а да не пропаднат.

Порано, во минатото, крилата на авионите ги правеа да бидат што по ригидни, што потешко да се виткаат. Но, денес, напротив, намерно ги прават еластично да се деформираат.Кај некој голем боинг или ербас врвовите на крилата „патуваат“ многу метри нагоре-надоле во зависност од оптоварувањето и очигледно се виткаат при, на пример, слетување на немирно време.

Само мислам дека Филип малце подзаборави на законите на физиката, особено оној делот со масата и забрзувањето.

Зошто така мислиш?

ЕДИТ: Еве што се случува при многу, многу мали брзини. Возилово застанало дури кога стигнало до цврстиот компресор на моторот.



ЕДИТ 2: Еве и цесна вс волво. И тоа, пази, Волвото не е фронтално удрено каде што е најјако:

« Последно менување: 04 Февруари 2015, 20:41:48 pm filipv »