Автор Тема: Авијација  (Прочитано 171674 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #75 на: 09 Јануари 2015, 21:48:35 pm »
Зошто им требаше толку многу години истрага ако аудоио снимките ги имаа уште од самиот старт и на нив е се јасно и гласно кажано?

Не им требаше „толку многу години“. Ова е втора истрага, направена - претпоставувам - под политички притисок. Првата регуларно се заврши во вообичаен рок, резултатите беа објавени, не беа предмет на стручни (внимава: стручни! не сител велиновска џонтра!) контроверзи и, како јаготка на купот од шлаг, во целосна согласност со резултатите на втората. Се што не чинеше во првата истрага е што не ги задоволи застапниците на атентат теоријата. Немаше никаков друг проблем со првата истрага. Истиот „проблем“ очигледно го има и втората истрага. Ајде, може и трета ќе има.

Мада све ми се чини дека и господ бог лично да се симне од небото и да ви каже „чеда мои, авионот се учука, немаше атентат“ ќе го прогласите за платенк на Ротшилдови.

Некој очигледно пробува да пробие приказна во јавноста, макар било и преку National geographic.

Кога ќе го употребиш „очигледно“ сугерираш дека фактите кои водат кон твојот конспиративен заклучок се евидентни. Кои се тие? Што е тука толку очигледно? Што тоа гледаш, што две истраги и стручната јавност не го гледаат? Што всушност се случило со авионот, Миле?

Ако некој очигледно и упорно пробува да пробие приказна во јавноста тоа се оние кои мислат дека Борис Трајковски е убиен.
« Последно менување: 09 Јануари 2015, 21:54:19 pm filipv »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14380
  • Пудингот на шоферството
Одг: Air crash investigation
« Одговори #76 на: 10 Јануари 2015, 00:00:57 am »
Првата истрага беше одлична и навреме започната,едно 30-40ч после падот,на тешко пристапниот предел каде после 40ч стигнаа со Хонда С2000 патос спуштена... :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2837
  • Слобода или смрт
Одг: Air crash investigation
« Одговори #77 на: 10 Јануари 2015, 01:17:46 am »
Се додека постојат вакви како филипв некој упорно без проблем ќе си драпа мадиња со нас.
Ако ништо друго барем ме насмеа пријателе да си жив и здрав за тоа :D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20141
Одг: Air crash investigation
« Одговори #78 на: 10 Јануари 2015, 03:28:18 am »
Оваа снимка е малце изменета ама во главно таа е. Едино ВОР-от ако го не го саботирале затоа што тој дел од аеродромите никој не го чува.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6666
Одг: Air crash investigation
« Одговори #79 на: 11 Јануари 2015, 19:21:47 pm »
На канал 5 моментално е емисијата Код, за несрекава за Трајковски се збори.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Air crash investigation
« Одговори #80 на: 11 Јануари 2015, 20:24:37 pm »
Гледав и пак глупости..
Сеуште било мистерија бла бла.. Па фалеле 10 секунди од снимката, пошто авионот се влечел незнам колку метри, па после не фалело ништо....

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #81 на: 12 Јануари 2015, 09:56:01 am »
Оваа снимка е малце изменета ама во главно таа е. Едино ВОР-от ако го не го саботирале затоа што тој дел од аеродромите никој не го чува.

И да го саботирале ворот... шоако? Ворот не можеш да го направиш да го однесе авионот на погрешно место. Тој или работи или не работи. Ако не работи - не работи - пилотот ќе знае. Не можеш да го ЗАЕБЕШ со ворот, он да мисли дека е на точка „а“ а уствари е на точка „б“.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Air crash investigation
« Одговори #82 на: 12 Јануари 2015, 10:20:29 am »
Почнав и изгледав преку 20 Air crash investigation, какви глупости се дешаваат човече, какви мали грешки глупави тоа е нешто ненормално.
Последно баш вчера гледав за авионот што треабше да иде до Колумбија, Кали се „изгуби“ сврте на друг курс при слетување и оп планина. И се тоа пошто во компјутерот требаше да внесе до која точка да вози авионот и ја утна. Точката се викаше Roso стисна пилотот R и од понудените не виде што како е туку претпоставуваше дека првото понудено е росо стисна егзекјути и авионот сврте. па добро бе, таква грешка ја праам коа на телфон коа сакам да свртам на некој а имам повеќе контакти со исто или слично име, недозволиво е таква грешка за пилот со незнам колку  саата искуство. Значи толку смешна грешка каде загинаа незнам 200 патници.

Исто DHL авионот што се судри со Рускиот, како побогу може такви грешки да се случуваат. Али ајде од грешките ваљда учат нешто и пилотиве и авиокомпаниите и производителите...

Инаку за нашиов случај, ова се ми е некако аматерски извештајот. Ако тоа стварно е пилотот онда ептен се понаша као да го ослободил авионот и авио просторот, може не е пијан ама нешто се занесува ептен. Како и да е, претседател е во прашање, што точно се десило нема да дознаеме НИЕ никојпат. Како што у секоја емисија кажуваат до несреќа не се доаѓа ако само едно елементче откаже, па и еден мотор даоткаже, авионите се способни да слетаат со 1 мотор. така да ВОР-от неможе да го бутне авионот.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5574
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Air crash investigation
« Одговори #83 на: 12 Јануари 2015, 13:18:33 pm »
Izvledajte Kod na kanal 5.
Interesni informacii ima.

Vcera bese od 5.
Naax TV Tvteka go ima.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #84 на: 15 Јануари 2015, 12:21:53 pm »

Maла дигресија, еве како изгледа сообраќајот на навистина зафатени аеродроми, кога доаѓа невреме.
(за споредба, нашиот авиопростор нема ни десетина од овој сообраќај)



Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20141
Одг: Air crash investigation
« Одговори #85 на: 15 Јануари 2015, 12:25:17 pm »
Затоа после зимаат по 30 000 месечно.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Air crash investigation
« Одговори #86 на: 15 Јануари 2015, 12:31:53 pm »
Контрола на летање зима од 70.000 денари па нагоре.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #87 на: 15 Јануари 2015, 12:42:33 pm »
Можеби немаат ист обем на работа, ама слична обука проаѓаат... и се работи за истата одговорност. Зарем Ти навистина би сакал да леташ во авиопростор менаџиран од луѓе со плата како сообраќајните полицајци? И со слична организација и одговорност кон работата?? ;)
(независно од твојот одговор, мислам дека авиокомпаниите дефинитивно не би сакале да летаат над таков авиопростор)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20141
Одг: Air crash investigation
« Одговори #88 на: 15 Јануари 2015, 12:44:30 pm »
Контрола на летање зима од 70.000 денари па нагоре.

На евра мислев. Кај нас околу 2000 евра зимаат.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Air crash investigation
« Одговори #89 на: 15 Јануари 2015, 12:46:11 pm »
Најапсурдно е што за конторла за летање услов е средно школо а не факултет и платата најточно се движи од 70000 па до 100000 зависно од икс фактори.