Автор Тема: Авијација  (Прочитано 185935 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #90 на: 15 Јануари 2015, 13:12:45 pm »
Најапсурдно е што за конторла за летање услов е средно школо а не факултет и платата најточно се движи од 70000 па до 100000 зависно од икс фактори.

Не е воопшто апсурдно. Таков факултет нема. Се работи за напорен и тежок курс, а после работиш хиперодговорна работа. Сфати го како занает. Има и манги алпинисти+заварувачи кои зимаат мноооогу пари, и покрај тоа што немаат факултет.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5345
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #91 на: 15 Јануари 2015, 13:19:17 pm »

Ви текнува на авионот што слета во Хадсон реката, до Њу Јорк?


Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Air crash investigation
« Одговори #92 на: 15 Јануари 2015, 13:33:37 pm »
Секако. Ditch e страшен маневар за изведување. Ама кога немаш веќе опции, мора и тоа. Одлична работа завршија пилотите, но и климатските фактори беа во голема мера на нивна страна.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #93 на: 15 Јануари 2015, 13:36:54 pm »
климатските фактори беа во голема мера на нивна страна.

Заинтересиран сум да прочитам повеќе околу ова. Како климатските фактори влијаеа на принудното слетување на ербасот во реката?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Air crash investigation
« Одговори #94 на: 15 Јануари 2015, 13:58:29 pm »
климатските фактори беа во голема мера на нивна страна.

Заинтересиран сум да прочитам повеќе околу ова. Како климатските фактори влијаеа на принудното слетување на ербасот во реката?
Добар бил денот за јахтинг на Хадсон :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Air crash investigation
« Одговори #95 на: 15 Јануари 2015, 15:47:57 pm »
Најапсурдно е што за конторла за летање услов е средно школо а не факултет и платата најточно се движи од 70000 па до 100000 зависно од икс фактори.

Не е воопшто апсурдно. Таков факултет нема. Се работи за напорен и тежок курс, а после работиш хиперодговорна работа. Сфати го како занает. Има и манги алпинисти+заварувачи кои зимаат мноооогу пари, и покрај тоа што немаат факултет.

Одговорна работа за несоодветен и неодговорен партиски персонал. Смртоносна комбинација.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Air crash investigation
« Одговори #96 на: 15 Јануари 2015, 18:18:25 pm »
kontrola na letanje na Skopskiot i na nekoj belosvetski aerodrom nema mlage veze esno so drugo ;)
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Air crash investigation
« Одговори #97 на: 15 Јануари 2015, 18:34:29 pm »
Јас имам другарче, "контролор" на контролорите на летање. Да не спомнувам цифри, ќе припаднам ;D :D 

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Air crash investigation
« Одговори #98 на: 15 Јануари 2015, 20:12:04 pm »
климатските фактори беа во голема мера на нивна страна.

Заинтересиран сум да прочитам повеќе околу ова. Како климатските фактори влијаеа на принудното слетување на ербасот во реката?

Не, можеби не се изразив најдобро. Причина за принудното слетување беа птици т.е гуски, кои при искачувањето авионот ги всиса во моторите. Меѓутоа среќа во несреќа е тоа што на Хадсон во тоа време немало пловни објекти и не бил разбрануван.

При таков маневар, контактот  на авионот со водата мора да биде под одреден агол, за да истиот остане цел. И мал бран може да има катастрофални последици. Исто и страничен ветер би бил кобен, бидејќи моторите на авионот се поставени на крилата, па мора истите да се совршено паралелно поставени во однос на водата. Поради тоа ги споменав климатските фактори. Секако тоа воопшто не ја дискредитира умешноста на пилотите, кои во такви живот или смрт моменти, трезвено, без паника, ги распределуваат улогите, совршено ја одржуваат брзината, со два збора летаат одлично !

Погледнете ја оваа епизода во која пилотите ја немаа таа среќа и умешност да успешно изведат такво слетување : Tuninter Flight 1153

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #99 на: 27 Јануари 2015, 01:48:26 am »
Еве и оваа тема не сум ја видел а интересантна е. Ќе искоментирам само за кингеров пошто тоа прво прочитав а тешко ми е да читам 7 страни сеа.
Тотална неподготвеност на екипажот за VOR/DME приод на LQMO (Мостар) Да потсетам дека летаа со претседател. Значи ВИП лет. Приодот требал да биде разработен, мање више на памет да се знае а приодната карта да биде потсетник односно потврда. Притоа очигледно само една имале. Помешале точки и висини, на влезна точка у процедура биле испод минимална секторска висина. Во финал бараат по карта на која висина треба да бидат: "Види тамо 7-ма миља на која висина треба да бидеш? - 7 миља? хммм па еве тука сме кај минимумот... - Зашто радио висиномер имаш 500фт." И покрај тоа изостанува било каква реакција и на двајцата зашто уствари појма немале кај се и кај треба да бидат. Колку за споредба, 7 миља на LWSK (Петровец) е негде кај онаа црквичката односно паркинг еден на патот катланово - велес, 500фита се 150 метра. Епа каде???? 7 миља без граунд контакт и на 150метра??? и ништо не презима..... Лудост или башибозук, сеедно. Му рече да го задржи на 2000 фита али овој другиов ни тоа не го направи.
Со почит кон погинатиот екипаж, можам да кажам дека муабетите од типот бил искусен пилот и Мостар го знаел на памет се гола вода. Го знаел да, последен пат летал 92' како студент на воена академија и тоа исклучиво VFR (визуелно), кое што летање е многу различно од IFR (инструментално). Обуката за IFR на вториот пилот исто така ми е дискутабилна пошто знам што им значи IFR во војска и каква обука имаат за истото. 
За башибозукот на сите институции во МК кои што довел сите овие работи да се остварат нема ни да коментирам.
(пуууу колку го скратив тоа што мислев да пишам....)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Air crash investigation
« Одговори #100 на: 27 Јануари 2015, 10:40:54 am »
Го скрати, али поентата у центар ја погоди! Свака част!


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #101 на: 27 Јануари 2015, 10:49:34 am »
уствари појма немале кај се и кај треба да бидат

Tоа е тоа. Ај ќе си играме IFR работава.

Мене ми е само ова важно некако да им влезе меѓу уши на „го убија трајковски“ екипата: не постои начин да се саботира лет така што ќе резултира со CFIT! Тоа е просто не-воз-мож-но. За CFIT екипажот МОРА да направи не една, туку цела низа грешки.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Air crash investigation
« Одговори #102 на: 27 Јануари 2015, 10:53:36 am »
Апсолутно сум лаик во овие ствари, али нема муабет за саботажа со ВОР-от, тоа e ко у кола климата да не ми работи и да се учукам.
Мислам нонсенс е тој муабет. По разговорот на пилотиве, ми изгледа како да пренесуваат компири а не преЦедател.
Мислам стварно не е сериозно, да љетиш со претседател а да врска немаш кај си и шо си. Абе сам идам на одмор до онде, па ја глеам рутата и ја знам на памет а не па да љетим со претседател.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #103 на: 27 Јануари 2015, 11:07:55 am »
Џабе... ја гледам пред некое време Велиновска кај Миленко у емисија, абе атентатот па атентатот. Ликвидиран бил заради ова ликвидиран бил заради она, абе цели сложени теории изнареди. И народ уште ја слуша и клима со главата „да да има логика, знае оваа шо збори“. Знае жими стапов.

И после бегале мозоците. Епа ќе бегаат ебате

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #104 на: 27 Јануари 2015, 13:40:21 pm »
Инаку дека контраверзии окулу тоа што се случувало после падот на авионот односно окулу потрагата, има. И затоа одредени МК институции  за да си ги замачкаат говната (извинете на израз) го користат сето тоа и потикнуваат теории на заговор, негирајќи го официјалниот извештај од истрагата.
Инаку во однос на ВОР сигналот, и да не се изгубел тие 15-тина секунди, пак истото ќе се случело. И онака они хединг имаа веќе на поставениот радијал. Побитно е ДМЕ-то исто така што го снемало (Дистанс межринг систем) кое можеби би направило проблем ако они ја летале процедурата по стварните висини. А вака... сеедно
« Последно менување: 27 Јануари 2015, 13:54:11 pm miksi »