Бев денеска на комплетна проверка на Алфата кај Жарко. Го сменив цревото што беше извиткано со изолирбан целото зошто почна да прска со ново кое што ми го препорача Жарко, заменсково е доста подебело и покруто од ОЕМ от, сега за сега задоволен сум. Предтоа на колата и се слушаше благо турбото од кај 2000 до 2400rpm, сега сето тоа го снема и колата е за некоја мала нијанса пожива. Установено дека се отидено долните вилушки(левата повеќе) кој што ќе ги сменам со нови после читањето за репарирање, исто така за промена се и предните и задните плочки на дисковите, дисковите се во ОК состојба. Тоа е тоа за промена сега за сега според Жарко. Се разбира и голем сервис ќе и се направи заедно со водната пумпа.
Денеска приметив и една многу глупава работа на Алфава што страшно ме нервираше цел пат додека се враќав од Скопје. Ламбичката на шал таблата за долгото светло е претерано претерано јака. Толку ми сметаше на очите што цел пат не пуштив да возам со долги светла заради тоа, иако бев сам на неосветлен автопат.
Еве го старото црево
Еве го новото