Ти ги пишав поназад цените на одлични делови за предница.
Иначе што се однесува до тестот за колата.
Оди порано од сабаље.
Гледај колата да не била запалена. Сега е одлично време за дизели (ладно е).
Нека ја запали тој, па ти види од позади дали ќе зачади.
Види во меѓу време под кола дали нешто капело преку ноќта. Ако се цревата сотидени, можно е да има некоја капка масло. Ако најдиш нешто такво, искористи го за да му се исценкаш за подобра цена.
После тоа, кога ќе ја возиш. Изгасни радио и вози по дупки. Најди некоја калдрма нешто, некои камења.
Еднаш вози полека (мислам додека не е загреана). Тука треба да ги слушниш сите крцкања на гумици и тропкања на предницата. Значи треба да е тивко, да не чука ништо. Ако нешто тропка, крцка - пробај да го лоцираш звукот, па кажи ми од прилика што слушна.
После тоа вози малку побрзо по калдрмата. Не многу брзо, ама 30-40-45 км/ч колата треба да држи правец, да не влечи некаде и да биди се како погоре.
После тоа кога ќе загрее, лупни му ја втора јако до крај и трета до крај. Треба добро да те залепи на седиште.
Кога ќе ја лупниш втора јако од над 1700рпм, треба да ти се уклучи системот за против пролизгување.
Во меѓу време гледај на ретровизор дали чади. Нормално е да зачади еднаш, ама само еднаш и толку. После колку и да ја газиш, не треба да чади.
Тоа е тоа, од прилика.
1) Секој дизел на сабајле чади
(сеа не велам да направи сињак позади кола
)
2) Секој дизел на полна туража чади
и тоа облак прави
Решение: Адитив и то е то. Јас си немам ставено и секогаш кога ја лепам туражата си гледам огромен прдеш назад
и си викам „курац треба да турам адитив“
3) Секоја Алфа - крцка
особено на ладно
4) Најубаво да проба за систем за пролизгување ASR да свети и да ја шлајфова (малце ќе испадни курчење али
) особено на зебра на семафор да изгуби малце контакт. Ќе светни сијаличката на шалт табла а претходно ќе има еден трзај.