Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline  (Прочитано 42965 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #45 на: 02 Декември 2014, 14:39:38 pm »
абе аман не го тупете со цената, кој сака го има и за 23 како и сегашниот.

него од кај го извадија моторов 2,0 240КС, перверзија. него ова чудовиште со македонска нафта се вози или не?

Ќе мењаш некоја од турбините за кратко време, али се вози некако :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #46 на: 02 Декември 2014, 14:47:24 pm »
Ama sega kako sporeduvate bez usul. Pasatot ne vakov 2.0 bitdi tuku da receme 2.0 tdi 140 ks, 1.6 tdi, 1.4 ili 2.0 tsi i so edno zadovolitelno nivo na oprema sekogas ke bide malku poevtino od novo Audi A4. Ili mislite deka ke bide poskapo od novoto Audi A4?

Vo ovoj test, VW Passat go ima najdobro od najdobroto (osven sto nekoj sitnica fali za da ima sve sto ke pomislis). Samoto toa si ja pravi cenata nagore. ( i da ne se povtoruvame ama za tie pari mozam da zemam nova E klasa - TAPA MUABET). E sega ako zememe Audi A4, eve A6 toj fabricki standardno si doaga so malku poveke oprema. Passatot se e pozicioniran tokmu kaj sto mu e mestoto. Sekogas ke bide malku poevtion od Audi A4. Ovoj testiran model e isklucok so koj VW pokazuva deka stignal do nivo kade sto moze da se natprevaruva protiv BMW 3 ili 5, Audi  A4/A6, Mercedes C klasa itn. I jas mozam da kupam da receme Citroen C5 so seta oprema sto ke ja zamislam i da izleze preku 40.000 EUR ama ednostavno dzabe ke bide koga ke sednam vo nov Audi A6. Iskustvoto si go pravi svoeto. No so ovoj Passat smetam deka VW napravil dobar cekor napred. Ovoj model so vakva oprema bi go kupil ako sakam da bidam porazlicen od site tie sto kupuvaat Audi ili BMW ili Volvo ili Mercedes i nema ama nitu sekunda da se kaam za odlukata. Sepak, "normalen" Passat ke bide nad 10.000 EUR pomalku od ovoj i so daaaaleku posiromasna oprema i tamu mu e mestoto, odnosno ke se prodava najveke so takva oprema i so normalni motori po cena od 30K.

I da, vo pravo si, tocno e deka vleguva vo teritorijata na tie sto gi kaza i mu se moze, toa e celata rabota. Kako sto rekov mozam i nov Citroen C5, Peugoet 508, ili pak Laguna da zemam za preku 40.000 ako sakam ama togas navistina cenata nemoze da se opravda :)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #47 на: 02 Декември 2014, 15:02:18 pm »
Јас стварно не знам по која логика некој би купил Пасат за да биде различен од другите :)

За цената веќе се напиша и повеќе од што треба. Во живо не сум го видел, а на сликиве никако не ме воодушевува за да си помислам дека е нешто посебно Пасатов.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #48 на: 02 Декември 2014, 15:05:33 pm »
Верувај, исто е и во живо.

Да не пишувам нов пост, му реплицирам на Штрумф: филингот што го имав кога влегов внатре и кога го видов од надвор најдобро се опишува со зборчето "meh".

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #49 на: 02 Декември 2014, 15:06:35 pm »
Јас стварно не знам по која логика некој би купил Пасат за да биде различен од другите :)

За цената веќе се напиша и повеќе од што треба. Во живо не сум го видел, а на сликиве никако не ме воодушевува за да си помислам дека е нешто посебно Пасатов.

На слика не може да се долови филингот што го нуди кога ќе влезеш внатре, нити појавата што ја има кога го гледаш однадвор.

Рачунај дека со овој Пасат добиваш премиум момент како кај Ауди, без да доплаќаш многу пари за значката.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #50 на: 02 Декември 2014, 15:06:48 pm »
Јас стварно не знам по која логика некој би купил Пасат за да биде различен од другите :)

За цената веќе се напиша и повеќе од што треба. Во живо не сум го видел, а на сликиве никако не ме воодушевува за да си помислам дека е нешто посебно Пасатов.
Ne baraj logika, nema da najdes :)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #51 на: 02 Декември 2014, 15:11:29 pm »
Одлично авто, како за полициска придружба на функционерите што се возат во набуџани премиуми. Глупо е да ги гледаш Шкоди како ги следат.

Шала на страна, возилото сигурно има по многу што да се пофали, но јас никогаш не би го купил кога би ги имал парите наменети за купување кола.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14050
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #52 на: 02 Декември 2014, 15:18:19 pm »
Пасатов е онаа максима на VW

„Сакаме бе...ни се може!“

2.0 дизељка со фабрички 240 коња, која со некое ремапче ќе оди на 270-280 коња минимум како ништо отом потом.

Ќе ти троши 7 литра градска, а возиш ѕвер од 280 коња (внимавајте се работи за битурбо) имаш солидно преку 500Nm ...

Јас сум импресиониран со перформансите и опремата. Овој е еклузивен модел, нема многу да се продава, особено не на овие простори. По 10 години ќе почнеме да ги увезуваме како стара суровина и ќе се курчите дека возите битурбо.

Така ви е тоа. Истиов муабет се правеше за 2.5 TDI во Passat, истиот муабет се правеше за Phaeton-от ...

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #53 на: 02 Декември 2014, 15:21:02 pm »
Phaeton-от сеуште се чудам зашто го прават. Проблемот е што не сум само јас тој што се чуди, туку скоро сите потенцијални купци на таква кола ;D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #54 на: 02 Декември 2014, 15:21:13 pm »
Тие што коментираат за цената очигледно како да не виделе што опрема носи Пасатов споредено со исто опремени возила од други брендови. Се фативте ко слеп за стап за цената како единствен Пасат што постои да е тој со 2.0 битди и целосна опрема, не дека можеш сам да си бираш. Нагласено беше повеќе пати дека со 2.0 битди се зима пристојно опремен за 38 000, а овој за 48 000. Да пишуваше Фаетон или Куртон на него водопади на сите меѓу нозе ќе им течеа пошто не е Пасат туку нешто повисоко нели. Воланот уникатен да бил, каков? Ко тој грдиот во Фаетон што го имаа? Или ко грдиот ( уникатен ) во новата S класа што го има? A4, A6 и А7 виртуелно истиот волан го имаат, не гледам такви коментари за тие возила. Имаше некоја споредба, 330д, стандардна опрема има Dynamic Stability Control (DSC), вкл. Traction Mode (DTC), Anti-lock Braking System (ABS), CBC и Braking Assistant, Dynamic Traction Control (DTC), Аукс, Борд компјутер и автоматска клима. Или повеќе ја сакате C класата 220 цди што тресе на гасење? Колку кошта 7цата ГТИ што се продаде во Скопје? За тоа немаше коментари дека било прескапо, дека имало Меган РС за тие пари, Астра ОПЦ. Знам дека е традиција да се хејта ама да не се прочита уопште каква опрема има па да се коментира за цената, смешно. Валидна поента имаше фиц, изгледа ко претходниот Пасат, внатре е чуден, ама мене ми се свиѓа, посебно саатчето.

http://www.carclub.mk/2013/12/30/test-audi-a7-3-0-tdi-s-line-interkontinentalna-balisticka-raketa/
Основна цена: Audi A7 3.0 TDI Quattro – 69.044 Евра
А ракетите и кај аудињата се исти на повеќе модели.

Единствено не ми се свиѓа издувот што е дел од браникот.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #55 на: 02 Декември 2014, 15:34:19 pm »
Тоа е тоа, некој разбира некој не.

Не е дека секој Пасат е ваков, волку опремен и со ваква цена. Ова е најопремениот, ултимативниот Пасат. Нормален, „цивилен“ Пасат кошта значително помалку. Исто како што Голф 1.2 ТСИ кошта 15.000, а GTI 30.000 евра (па и значително повеќе ако го наредиш со опрема). Или како што Џулиета 1.6 дизел кошта 19.000 a QV кошта 32.000 (во Германија, кај нашиве барем 35).

Едит: Се заинтересирав, па проверив цени за 159-ка додека се продавала. Успеав да најдам листа на цени во Англија, и цените се движеле од 18.000 фунти за 1.8 бензинец, па се до 30.000 фунти за 3.2 V6 бензинецот, односно 28.500 за 2.4 JTDm.
« Последно менување: 02 Декември 2014, 15:49:57 pm zeroSignal »

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #56 на: 02 Декември 2014, 15:51:02 pm »
Мене ова малце ме буни. Ова се однесува на било кој нов Пасат или баш на овој тестираниов од 58.000 евра?

Реално, најреално и најобјективно у свет, Volkswagen им удира шамар на премиум конкурентите, а едноставно ги игнорира традиционалните конкуренти. Сериозен чекор напред и дефинитивно нов бенчмарк.

Треба човек стварно да е хејтер за да не е импресиониран од колава. Да, дизајнот можда нема да им се свиѓа на сите, ама колата е толку компетентна, толку добро и паметно развиена, што е стварно тешко да се најде некоја конкретна замерка.

Дали и нормален Пасат од 25-30к им удира шамар на премиум, а ги игнорира традиционалните конкуретни? Дали и тој Пасат е сериозен чекор напред и дефинитивно нов бенчмарк?
Дали само хејтер нема да биде импресиониран од обичниот Пасат? Дали и обичниот Пасат е толку компетентен, добро и паметно развиен и без замерки?

Јас добив впечаток дека ти баш од овој 58к евра Пасат си воодушевен, не општо од новиот Пасат. Па затоа ми е нормално да збориме за баш овој Пасат што, како и колку нуди, а не за обичниот.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #57 на: 02 Декември 2014, 16:41:00 pm »
Touche.

Затоа и сакам нормален Пасат да возам. Хауевер, врз основа на тоа што го видов од нормалните Пасати во салон, и тие се сериозно, сериозно подобри од конкуренцијата. Можеби не се премиум, али се значително подобри од нормалната конкуренција (Инсигниа, Авенсис, тра-ла-ла), и се прилично блиску до премиум колите.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #58 на: 02 Декември 2014, 16:43:23 pm »
Добра е колата, ќе ти се смачи од исти пар милиони такви.  ;D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #59 на: 02 Декември 2014, 16:46:53 pm »
Шостори кола бе..
I’m so mean, I make medicine sick