Автор Тема: Ротација на гуми  (Прочитано 14069 пати)

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #60 на: 07 Август 2015, 12:59:56 pm »
А како е правилно, вркстено? ПС3 се гумите патем. Си имаат поширок дел од страна кој мора да дојде од надвор. Ако ги турам само задните напред предните назад нема да е океј?
« Последно менување: 07 Август 2015, 13:11:03 pm Allexxander »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10944
  • 430i
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #61 на: 07 Август 2015, 13:39:27 pm »
Со дебели букви:
"When tires are replaced in pairs...the new tires should always be installed on the rear axle and the partially worn tires moved to the front."

http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=52

Инаку еве од производителите:

Michelin: http://www.michelinman.com/US/en/safe-driving/tire-safety/mixing-tires.html
Dunlop: http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/all-about-tires/understand-your-tire/essential-tire-care/do-i-need-new-tires/
Good Year: http://www.goodyear.co.in/about/faq.asp#faq012

Да не барам понатаму. Значи сите препорачуваат нови гуми назад. Нема дилема тука.

Ова важи и за 2 зимски 2 незимски гуми. Да го реактивирме муабетот од пред година/две.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #62 на: 07 Август 2015, 13:56:53 pm »
Боље комплет летни него две зимски и две летни. Барем ич нема да ја возиш колата.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #63 на: 07 Август 2015, 14:16:56 pm »
Можда боље комплет зимски, барем зимските во лето не се толку лоши како летни по снег....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг:
« Одговори #64 на: 07 Август 2015, 15:06:00 pm »
Super se zimski gumi u leto be, si vozikas i si graviras shara od gumite vo asfaaltot. Milina.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #65 на: 07 Август 2015, 15:18:50 pm »
И наредната година немаш ни зимски ни летни. ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #66 на: 07 Август 2015, 15:23:02 pm »
Не е баш така трагично, да не претеруваме. Малце побрзо се трошат во лето, ама не е таква трагедија ко` што кажувате.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #67 на: 07 Август 2015, 15:32:40 pm »
Како и многу други луѓе, и јас (по погрешна интуиција) пред неколку години ставив (по)нови гуми напред на Леонот.

Се случи токму тоа што го зборат погоре - во неочекуван момент, задниот дел изгуби тракција, колата се изврте. Среќа беше на прилично широка улица, па не направив беља.

Колку и да иде контра вашето „искуство“ и интуиција - новите гуми позади.

А зошто мислиш дека ако биле назад гумите нови дека немало да се извртиш. Тука имаат влијание многу фактори...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #68 на: 07 Август 2015, 15:39:05 pm »
Поради ова:
Цитат
If the front tires have significantly less tread depth than the rear tires, the front tires will begin to hydroplane and lose traction on wet roads before the rear tires. While this will cause the vehicle to understeer (the vehicle wants to continue driving straight ahead), understeer is relatively easy to control because releasing the gas pedal will slow the vehicle and help the driver maintain control.

However, if the front tires have significantly more tread depth than the rear tires, the rear tires will begin to hydroplane and lose traction on wet roads before the fronts. This will cause the vehicle to oversteer (the vehicle will want to spin). Oversteer is far more difficult to control and in addition to the initial distress felt when the rear of the car starts sliding, quickly releasing the gas pedal in an attempt to slow down may actually make it more difficult for the driver to regain control, possibly causing a complete spinout.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #69 на: 07 Август 2015, 16:25:23 pm »
Сакав да кажам дека има случаи кога со нови гуми и напред и назад ,па се извртуваат. Не е толку страшно ако имаш послаби гуми назад, ако си внимателен возач...

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #70 на: 07 Август 2015, 18:33:26 pm »
Доколку се работи за комлет од 4 летни гуми ротацијата е препорачлива но на помала километража, да не се чека моментот кога предните веќе станале слик па дај сега да ги опнеме позади и да пројдеме уше толку. Според мое искуство и начин на возење 15 000 - 20 000 км би била оптимална граница за ротација.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #71 на: 07 Август 2015, 18:38:18 pm »
на 20.000 веќе предните слик ќе ми бидат :D 5-6.000 е оптимално за мене, тогаш разликата помеѓу предни и задни ми е околу 1мм максимум.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #72 на: 07 Август 2015, 18:44:34 pm »
Де бре Симо, ти на 15 000 мењаш гуми ;D

Добра гума со исправно подвозје 45 000 ги проаѓа ко шала ..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #73 на: 07 Август 2015, 18:52:12 pm »
Све над 35.000 е успех :) 40.000 е премија. Додуша, Energy Saver од Michelin може и 100.000 да тераат, па на 20.000 таман ротација на камењата да праам... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг:
« Одговори #74 на: 08 Август 2015, 06:47:52 am »
Пaк читaм булшит, препoрaкa нa прoизвoдители, блa блa, блa блa, нoви пoзaди, стaри нaпред...
Нaјпрoст пример: купувaш 4 нoви гуми. Вoзиш 10к килoметри. Кoлку ке бидaт пoтрoшени предните вo oднoс нa зaдните? Вoзилo нa преден пoгoн. Вртење сo вoлaн, пoгoлемa тежинa, силa нa кoчење? Се нa предни. Знaчи пoтрoшени зa 80% пoвеќе негo зaдните или нaпред пoтрoшени 2мм,  a пoзaди 0,5мм.
Вaшaтa лoгикa a и oнaa нa прoизвoдителите вели рoтaцијa нa гуми, + стaри или пoистрoшени нaпред, нoви и пoнеистрoшени пoзaди...
Знaчи пoсле 10к пoминaти, предните пoистрoшените ги стaвaме пoзaди (aвтoмaтски пoлoшa трaкцијa и блa блa) a пoнoвите нaпред, сo штo aвтoмaтски се крши прaвилoтo зa мoнтирaње нa нoви oднoснo неистрoшени пoзaди, a стaри и пoистрoшени нaпред?
И aјде сегa oбјaснете јa лoгикaтa нa прoизвoдителите, нивните препoрaки и вистинaтa зa тoa кaкo се мoнтирaaт прaвилнo гумите нa кoлaтa...
Пo муaбетиве сите прaктикувaте еднo прaвилo, a применувaте другo.. Несвеснo. Тoчнo. Ете ви дaдoв нaјпрoст мен пример.
Све ви е булшит тoa штo гo читaте и пaстaте, a нaјинтереснo е штo е кoнтрaдиктoрнo.
Бaцкa дo вaс тркaчиштa :-)  и сите oние кoи ги вoзите кoлите дo грaницa нa мoжнoстите пa ви се битни и oние 3% перфoрмaнси зaрaди истрoшенoст нa гумите :-)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.