Навремената ротација се прави за да се спречат големите разлики во истрошеноста. Еве нека е и 1.5 мм разлика како што викаш ти, мада повеќе од 1мм разлика со навремена ротација до сега не сум имал јас лично, пак е помала разлика отколку да ставиш напред гуми со 8мм шара, а назад да имаш гуми со 3 или 4мм шара. Башка, после поминати 3-4.000км од ротацијата, разликата ќе биде преполовена, а после 6-7.000км веќе нема ни да има разлика во шарата и возиш со исто истрошени гуми.
Ако нема логика и ако е погрешно, зошто се тие препораки Сале? Зошто пробуваат да ни` го кажат тоа?
Еве и показно видео за тоа што се случува кога излижаните гуми се позади:
баш фино од твоја страна што постираш “историски“ клипови или клипови со специјални возила... и едното и другото НЕМААТ никакви сензори, нити пак контроли на пролизгување... тоа е прва работа...
втора работа е што и едниот и другиот клип е сниман на стаза, во прилично несекојдневна ситуација... тоа што се гледа на клипот е МНООООГУ ВОДА на асвалтот.. нешто што е реткост...
филип_90 постави фино прашање, кое ке го поставев и јас.. што е со кочењето? свесен ли си дека кај нас (на цел балкан мислев, не само мк) скоро никогаш не се вози до таа точка да ти пролизгуваат тркалата во кривина на дожд, али затоа многу често (читај скоро секогаш) потребна е добра кочница, бидејки има еден куп кретеноиди со возачки, кои мислат дека корсата со 1.0 мотор иде како ферари, или сузуки свифт со 1.2 мотор м’кне како ламборџини, па постојано влагаат во некакви макази, и постојано предизвикуваат НАГЛО КОЧЕЊЕ кај сите присутни учесници...
и прашањето и понатаму останува: за колку ке се продолжи кочниот траг при услови кога имаш нови гуми позади, а до пола потрошени напред?
патем речено.. јас више реков дека мењам по принцип, 2 нови напред, предните позади... со оглед на тоа колку км. годишно проаѓам, тоа ми е добитна комбинација за премногу да не ме “боли“ кога доаѓа ред за нови гуми... не се случило до сега во мојот живот, да купам 2 нови гуми на пролет и тие да ми останат макар како получитави за следната година...
и последна работа... ПОГОЛЕМА МОРОНШТИНА во зимо од тоа да возиш 2 зимски напред со 2 летни позади нема... како што рече зеро, или 4 зимски, или остај ги летните и не ја вози колата...