Автор Тема: Ротација на гуми  (Прочитано 14338 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #75 на: 08 Август 2015, 07:08:43 am »
Навремената ротација се прави за да се спречат големите разлики во истрошеноста. Еве нека е и 1.5 мм разлика како што викаш ти, мада повеќе од 1мм разлика со навремена ротација до сега не сум имал јас лично, пак е помала разлика отколку да ставиш напред гуми со 8мм шара, а назад да имаш гуми со 3 или 4мм шара. Башка, после поминати 3-4.000км од ротацијата, разликата ќе биде преполовена, а после 6-7.000км веќе нема ни да има разлика во шарата и возиш со исто истрошени гуми.

Ако нема логика и ако е погрешно, зошто се тие препораки Сале? Зошто пробуваат да ни` го кажат тоа?

Еве и показно видео за тоа што се случува кога излижаните гуми се позади:

« Последно менување: 08 Август 2015, 07:39:46 am Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг:
« Одговори #76 на: 08 Август 2015, 07:47:20 am »
Кoј идиoт вoзи вaкa?
А и ете ти. Мaлa е рaзликaтa, ни пaк се кoси сo прaвилoтo. Вo превoд, дa се еб*ш aмa дa не ти влезе, или сaмo мaлку, глaвичкaтa.
Нели.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #77 на: 08 Август 2015, 08:11:24 am »

Се коси со правилото, но последиците се минимални, нема да се доведеш во ситуација да имаш разлика во шарите од 5мм или повеќе на предни и задни гуми. Овдека споредбата со е*ењето не е валидна, пошто прогресивно се намалува способноста за кочење на мокро со намалување на шарата. Така да тука, боље малце да ти влезе него цел.




Еве од понов датум за истрошени гуми позади:



Јас не гледам друг начин за избалансирани перформанси освен наврмена ротација. Ете, мене не ми е тешко, јас ги ротирам летните во Март, кога ги вадам зимските, и потоа уште еднаш во текот на сезоната, таман на некои 5-6.000км. Пет минути работа, дури и сам во двор да го праиш тоа. Зимските еднаш во текот на сезоната, кога ги монтирам. Воопшто не е тешко, ниту претставува проблем. Јас мислам дека има бенефит, а тоа го потврдуваат и сите кои се во индустријата на гуми (изземајки ги маалските вулканизери).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #78 на: 08 Август 2015, 08:23:47 am »
Некој некогаш на форумов ставил нови гуми позади, а стари напред? Ама искрено.

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг:
« Одговори #79 на: 08 Август 2015, 08:31:17 am »
Додека се може, само купување по четири одеднаш и мирна Босна.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Одг: Ротација на гуми
« Одговори #80 на: 08 Август 2015, 08:43:39 am »
Некој некогаш на форумов ставил нови гуми позади, а стари напред? Ама искрено.
Iskreno / neiskreno i onaka malku se lugjeto na forumov koi navistina znaat sto pravat. Ne e prasanjeto dali e iskreno ili ne, prasanjeto e koj vo sto se razbira. A mnogu se takvi koi doagjaat tuka zaradi natprevar pa go jebat i onie koi dosle tuka da naucat nesto.

Treba site da naucat deka ne postoi nekoj koj e najpameten od site. Ima nekoi koi se popametni za edni raboti a pomalku pametni za drugi.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #81 на: 08 Август 2015, 08:59:55 am »
еве рака Миле за муабетот

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг:
« Одговори #82 на: 08 Август 2015, 09:11:35 am »
Ova e pisano opsto. Ne e nameneto za nikoj konkretno. Ne mora sekoj da se slozi so mene, no jas taka mislam. I barem mene vekje mi e jasno od kogo za kakavi raboti barem mozam da iskoristam ideja.

Inaku gledam nanazad, kakvi muabeti ste svrtile dodeka me nemase i si vikam lele majko. Kakov diverzitet na stavovi. Bas apla mi se potvrdi mislenjeto deka pametniot za edni raboti e tapa truba za drugi.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #83 на: 08 Август 2015, 09:19:59 am »
Некој некогаш на форумов ставил нови гуми позади, а стари напред? Ама искрено.
FilipV?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #84 на: 08 Август 2015, 09:24:09 am »
Некој некогаш на форумов ставил нови гуми позади, а стари напред? Ама искрено.
Фала богу дека ќе одат напред новите, старите задни позади ќе издржат уште 5-6.000 додека станат сликови, а ако ги стави напред, ќе станат сликови за месец дена и ништо не уштедел....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #85 на: 08 Август 2015, 16:02:38 pm »
Убаво видеово симо, ама знаејќи дека кај нас преовладуваат колите со преден погон и поголема тежина напред убаво е да се видат и разликите при кочење (што е исто така многу важно за одбегнување незгоди) и забрзување.

Еве на пример со пар нови напред и постари назад нема да биде иста надуправливоста кај BMW 320 и кај голфот на Зеро.
Така да барем јас би се ориентирал по колата дали да ги ставам новите напред или назад, доколку се немаат пари за 4 нови :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #86 на: 10 Август 2015, 00:40:07 am »
Навремената ротација се прави за да се спречат големите разлики во истрошеноста. Еве нека е и 1.5 мм разлика како што викаш ти, мада повеќе од 1мм разлика со навремена ротација до сега не сум имал јас лично, пак е помала разлика отколку да ставиш напред гуми со 8мм шара, а назад да имаш гуми со 3 или 4мм шара. Башка, после поминати 3-4.000км од ротацијата, разликата ќе биде преполовена, а после 6-7.000км веќе нема ни да има разлика во шарата и возиш со исто истрошени гуми.

Ако нема логика и ако е погрешно, зошто се тие препораки Сале? Зошто пробуваат да ни` го кажат тоа?

Еве и показно видео за тоа што се случува кога излижаните гуми се позади:


баш фино од твоја страна што постираш “историски“ клипови или клипови со специјални возила... и едното и другото НЕМААТ никакви сензори, нити пак контроли на пролизгување... тоа е прва работа...

втора работа е што и едниот и другиот клип е сниман на стаза, во прилично несекојдневна ситуација... тоа што се гледа на клипот е МНООООГУ ВОДА на асвалтот.. нешто што е реткост...

филип_90 постави фино прашање, кое ке го поставев и јас.. што е со кочењето? свесен ли си дека кај нас (на цел балкан мислев, не само мк) скоро никогаш не се вози до таа точка да ти пролизгуваат тркалата во кривина на дожд, али затоа многу често (читај скоро секогаш) потребна е добра кочница, бидејки има еден куп кретеноиди со возачки, кои мислат дека корсата со 1.0 мотор иде како ферари, или сузуки свифт со 1.2 мотор м’кне како ламборџини, па постојано влагаат во некакви макази, и постојано предизвикуваат НАГЛО КОЧЕЊЕ кај сите присутни учесници...

и прашањето и понатаму останува: за колку ке се продолжи кочниот траг при услови кога имаш нови гуми позади, а до пола потрошени напред?

патем речено.. јас више реков дека мењам по принцип, 2 нови напред, предните позади... со оглед на тоа колку км. годишно проаѓам, тоа ми е добитна комбинација за премногу да не ме “боли“ кога доаѓа ред за нови гуми... не се случило до сега во мојот живот, да купам 2 нови гуми на пролет и тие да ми останат макар како получитави за следната година...

и последна работа... ПОГОЛЕМА МОРОНШТИНА во зимо од тоа да возиш 2 зимски напред со 2 летни позади нема... како што рече зеро, или 4 зимски, или остај ги летните и не ја вози колата...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #87 на: 10 Август 2015, 07:28:23 am »
Со кочењето:

1. Со ABS и полоши гуми позади: Предните кочат подобро, но задните имаат тенденција да пролизгаат, АБС-от регулира, го намалува притисокот во кочионите цилиндри - резултат, зголемен пат на кочење.
2. Без ABS и полоши гуми позади: Газиш на кочница, предните подобро кочат, задните пролизгуваат и пробуваат да го претркаат предниот дел - резултат, потенцијално извртување.

Кој како сака нека си прави, јас покрај „историски“ покажав и „днешни“ докази. Не го измислив јас тоа со новите гуми позади. И јас до пред некое време би ставил добри гуми напред, но откако испрочитав што велат овие што се занимаваат со проблематиката и тоа им е кор бизнис, а притоа ми пружиле и релевантни факти и докази, решив да пренесам тука. Јас лично, ако се доведам во ситуација да треба две нови гуми да купам - ќе си ги ставам назад без и малку да размислувам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #88 на: 10 Август 2015, 09:24:01 am »
3. Со ABS и полоши гуми напред: Предните кочат полошо, но задните имаат тенденција да кочат, АБС-от регулира, го намалува притисокот во кочионите цилиндри - резултат, значително зголемен пат на кочење.

нели? :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #89 на: 10 Август 2015, 09:29:21 am »
Поради значително поголемиот притисок на предните тркала при кочење, многу поверојатно е дека на предните тркала тенденцијата за пролизгување ќе биде помалку присутен. Чисто онака, „спортски“ размислувам од аспект на физичките закони за фрикција...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.