Дури и од економски аспект пофино може да ти биде, на пример
Ако ги ставаш напред новите:
- почнуваш со 4 нови гуми.
- Предните ги трошиш скрос, задните се до пола.
-Ставаш нови напред.
- Кога ќе ти се потрошат задните (втората половина од векот), веројатно и предните веќе ќе бидат потрошени комплет и спремни за промена.
- пак купуваш 4 нови.
Ако ги ставаш назад новите:
-почнуваш со четири нови.
- Предните се трошат скрос, задните до пола.
- Ги ставаш пола потрошените напред, а новите позади.
- Додека се потрошат старите кои се напред, задните имаат уште 3/4 од векот.
- ги ставаш старите напред, и имаат уште 3/4 шара, а нови со фул шара ставаш позади.
Пак си у боља ситуација, со генерално подобри гуми олараунд.
Секако, најдобро е да може да ги ротираш и рамномерно да се трошат и стареат и да ставиш 4 нови гуми, ама со оглед на општата сиромаштија, не е секогаш изводливо, па кога веќе се зимаат две нови гуми, нека си седат позади