Автор Тема: Ротација на гуми  (Прочитано 14071 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #45 на: 07 Август 2015, 00:41:27 am »
Со дебели букви:
"When tires are replaced in pairs...the new tires should always be installed on the rear axle and the partially worn tires moved to the front."

http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=52

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #46 на: 07 Август 2015, 00:55:37 am »
Со дебели букви:
"When tires are replaced in pairs...the new tires should always be installed on the rear axle and the partially worn tires moved to the front."

http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=52

и ова е глупост... на предни тркала се кочи, на предни тркала се забрзува (повеќето возила)... не ми требаат до пола потрошени гуми напред... за позади е подобро... не за друго, проверено е више скоро 2 децении... а ме мрзи да го читам целиот текст, гарант ке ја најдам цаката и финтата која објаснува за кој тип на возила е подобро на предни тркала да има по истрошени гуми...

и кога веке сте решени да ротирате гуми, НИКАКО да не го заборавите моментот дека предните и задните тркала не газат исто... автоматски после секоја ротација имате период на “разгазување“ на гумата, односно ни предните ни задните тркала не газат добро, што во суштина (и по логика) е полошо дури и од кога биле ганц нови наместени...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #47 на: 07 Август 2015, 01:00:08 am »
Не е глупост. Ти препорачувам да го прочиташ текстот, за да видиш зошто не е глупост. Ако не сакаш, не мораш, терај си како што си знаеш. Сите производители на гуми препорачуваат кога менуваш пар гуми наместо сет, да ги ставиш новите назад. Сите до еден.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #48 на: 07 Август 2015, 01:06:59 am »
Претпоставував дека е ради understeer/oversteer па сега кога го прочитав текстот си потврдив. 
Има логика, само при нормално возење не знам колку би дошло до тоа.
Инаку фала богу дека тоа ќе препорачаат бидејќи секогаш understeer е полесно за контролирање од oversteer.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #49 на: 07 Август 2015, 01:09:56 am »
Инаку еве од производителите:

Michelin: http://www.michelinman.com/US/en/safe-driving/tire-safety/mixing-tires.html
Dunlop: http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/all-about-tires/understand-your-tire/essential-tire-care/do-i-need-new-tires/
Good Year: http://www.goodyear.co.in/about/faq.asp#faq012

Да не барам понатаму. Значи сите препорачуваат нови гуми назад. Нема дилема тука.
« Последно менување: 07 Август 2015, 10:51:04 am Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #50 на: 07 Август 2015, 10:26:19 am »
Sosem e vo pravo Simo, a i proizvoditelite na gumi. Zdraviot razum i logika koga mislat na bezbednost i prakticnost isto taka velat novite gumi nazad.

A toa deka vulkanizer so 30 godino staz ima temelni poznavanja od gumi toa e slucaj 1 vo 100 i toa vo Svedska ili Germanija. Ne kaj nas.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #51 на: 07 Август 2015, 10:48:05 am »
Како и многу други луѓе, и јас (по погрешна интуиција) пред неколку години ставив (по)нови гуми напред на Леонот.

Се случи токму тоа што го зборат погоре - во неочекуван момент, задниот дел изгуби тракција, колата се изврте. Среќа беше на прилично широка улица, па не направив беља.

Колку и да иде контра вашето „искуство“ и интуиција - новите гуми позади.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #52 на: 07 Август 2015, 11:00:52 am »
стварно ми нема логика, ама чим така викате сите, ке верувам... мада до сега (чувај боже во иднина) не ми се десило ништо такво...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #53 на: 07 Август 2015, 11:13:36 am »
Дури и од економски аспект пофино може да ти биде, на пример
Ако ги ставаш напред новите:
- почнуваш со 4 нови гуми.
- Предните ги трошиш скрос, задните се до пола.
-Ставаш нови напред.
- Кога ќе ти се потрошат задните (втората половина од векот), веројатно и предните веќе ќе бидат потрошени комплет и спремни за промена.
- пак купуваш 4 нови.

Ако ги ставаш назад новите:
-почнуваш со четири нови.
- Предните се трошат скрос, задните до пола.
- Ги ставаш пола потрошените напред, а новите позади.
- Додека се потрошат старите кои се напред, задните имаат уште 3/4 од векот.
- ги ставаш старите напред, и имаат уште 3/4 шара, а нови со фул шара ставаш позади.
Пак си у боља ситуација, со генерално подобри гуми олараунд.

Секако, најдобро е да може да ги ротираш и рамномерно да се трошат и стареат и да ставиш 4 нови гуми, ама со оглед на општата сиромаштија, не е секогаш изводливо, па кога веќе се зимаат две нови гуми, нека си седат позади ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #54 на: 07 Август 2015, 11:35:33 am »
Во случај задната да е лепена/ крпена со чеп (силиконското црвче ) дали би ја ставиле таа гума напред?

Отсутен Дибидус

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
  • Veritas Vos Liberabit
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #55 на: 07 Август 2015, 11:40:46 am »
Таква гума прва прилика би ја мењал со нова или евентуално би ја користел само при возење низ град, но не и на отворено со поголема брзина. Е сега, пошто ретко ја користам колата само за низ град таа гума ќе се замени со нова во најкраток рок. Јас лично не би воозел со таква гума.
Brains are awesome. I wish everybody had one.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #56 на: 07 Август 2015, 11:56:43 am »
Јас возев со чеп позади со старите гуми скоро 10 000 км. Немаше никаква мака. Ако е нешто ситно и ако е правилно залепена немаш гајле. После ги продадов и му кажав на чоекот ( член на форумов) дека има чеп сепак да биде фер, тој направи уште толку км и исто не се пожалил. Еве ги гумите уште малку се за фрлање може преку 40 000 км извозени ни пушта гумата ни ништо.  Не се потресувајте до толку па и вие... Во стоп& го беше залепена патем.

Што се однесува до ротација, како треба за оние гуми кај што се знае кое е лице кое позади? Inside Outside?
« Последно менување: 07 Август 2015, 12:02:42 pm Allexxander »

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг:
« Одговори #57 на: 07 Август 2015, 12:49:34 pm »
Se vadat od bandazh ako sakash vkrsteno da gi mestish. Ako ne samo gi menjash predni so zadni na ista strana.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #58 на: 07 Август 2015, 12:54:47 pm »
И онака ги вадам од бандаж. Ама ако ги местам вркстено десна задна напред лево, лева задна напред десно треба да ги превртам обратно пошто си имаат outside.

Некаде како да имав прочитано дека таквите гуми без разлика дали ги вадиш од бандаж идат само задните напред предните назад без вкрстување. Или не?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Ротација на гуми
« Одговори #59 на: 07 Август 2015, 12:57:02 pm »

Што се однесува до ротација, како треба за оние гуми кај што се знае кое е лице кое позади? Inside Outside?

Може вкрстено да се менуваат без да ги вадиш од бандаш. Тоа што си е outside ќе си остане outside.  Кај тие што се унидирекциони симетрични и унидирекциони со означени „лева и десна“ мора да се вадат од бандаш.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.