Завчера возев низ цела Србија и ми извади 127км на саат просечна, а цело време се бркав околу 140-160, што по ГПС тера од 130 до 150. Застанав на точење пред патарина и на пуш пауза и одма просечната паѓа..
Полиција имаше одма после патарина али со гужвата што беше по автопат сигурно нема секој да го застануваат..А и кај да возам 120 кога на лева лента никој не вози испод 140 и ако се убациш мора да се шлепаш со другите за да не кочиш сообраќај..
Ова воопшто не е прецизно у смисол што мерат на релација од Ниш до Београд. Секој може да си застане на пауза од 10 мин и отиде просекот..
У Србија единствено пазење е низ Београд, останатото може да се стиска мушки - гастарбајтерски совет
У Хрватска на делници пазење и на затемнети лимузини, загледуваш дали има абнормални апарати залепени на шофершајбна иначе исто мушки може да се гази
У Словенија треба пазење, мене ме блицна радар за 1 плус. Има фиксни радари кои се означени али има и мобилни кои не се претходно означени..
А во Италија, као членот што кажа погоре, има Тутор систем кој на 10-20км има проверки и така да попрецизно би требало да биде..Мада до сега увек возам над 140 во Италија и никад не сум добил казна..
Од сите земји од Македонија до Швајцарија, најзаебани ми се словенците и швајцарците..Италија е мајка за возење, одлични автопатишта, сите негде брзаат а никој ништо не работи
и да, Италјанците кинат со патарини