Автор Тема: Случки со полиција, казни, судови итн  (Прочитано 1822172 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #195 на: 14 Ноември 2011, 15:18:00 pm »
Појасот остава траги на градите, кога ќе те стегне. Секако зборам за поголема брзина и појак удар. Али не е ништо толку многу битно во една исплата на нематеријална штета за да биде во корист на осигурителните компании и за перење пари. Повеќе пари собира МВР од казни за појас, отколку што ќе ќарат компаниите.

Е да, со 60 некаде убаво да сезденеш ќе остави траги...

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #196 на: 14 Ноември 2011, 15:22:37 pm »
Јас пак ќе кажам за пониски брзини до 100 некаде појасот е мајка, јас низ град без појас не возам и како што сите викаат што се навикнати на него така и јас, ме фаќа шубе кога не го носам, како да не сум завршил некој работа како да сум заборавил нешто. Ама на автопат обавезно го вадам, на големи брзини само поголем проблем ќе ти направи.

Убаво што носиш појас само не се согласувам со тебе дека на поголеми брзини проблем прави. Јас обавезно носам појас на автопат.

Ок секој со свое мислење мада јас моето си го рачунам знаење. Кајш на поголема брзина на пола ќе те исече, а без него може и ќе имаш среќада излеташ од кола... Значи прајме за обичен кајш муабет.

Па со колкава брзина треба да возиш за да те исече каишот? :) Јас не возам повеќе од 150км/h чисто затоа што не чуствувам потреба, а и дестинациите не ми се подолги од 500км. Мислам дека најмногу што може каишот штета да направи е да скрши ребро и сл..

Веруј ми неќеш да "имаш среќа" да излеташ од кола, јас за малку ќе излетав, но сепак пројдов само со кршење на шофершајвна со глава и тоа на сувозачката позиција.

Каиш треба по мене увек да се носи, не заради осигурителни компании и не заради други.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #197 на: 14 Ноември 2011, 15:23:10 pm »
Што имаат врска осигурителните компании со појасот?

Deni :)
Што?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #198 на: 14 Ноември 2011, 15:31:19 pm »
Јас пак ќе кажам за пониски брзини до 100 некаде појасот е мајка, јас низ град без појас не возам и како што сите викаат што се навикнати на него така и јас, ме фаќа шубе кога не го носам, како да не сум завршил некој работа како да сум заборавил нешто. Ама на автопат обавезно го вадам, на големи брзини само поголем проблем ќе ти направи.

Убаво што носиш појас само не се согласувам со тебе дека на поголеми брзини проблем прави. Јас обавезно носам појас на автопат.

Ок секој со свое мислење мада јас моето си го рачунам знаење. Кајш на поголема брзина на пола ќе те исече, а без него може и ќе имаш среќада излеташ од кола... Значи прајме за обичен кајш муабет.

Па со колкава брзина треба да возиш за да те исече каишот? :) Јас не возам повеќе од 150км/h чисто затоа што не чуствувам потреба, а и дестинациите не ми се подолги од 500км. Мислам дека најмногу што може каишот штета да направи е да скрши ребро и сл..

Веруј ми неќеш да "имаш среќа" да излеташ од кола, јас за малку ќе излетав, но сепак пројдов само со кршење на шофершајвна со глава и тоа на сувозачката позиција.

Каиш треба по мене увек да се носи, не заради осигурителни компании и не заради други.

Со 150 ќе те направи попара кајшот...

Муабетот ми е дека на тие брзини е лото, а јас мислам дека по сигурен сум без кајшот.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #199 на: 14 Ноември 2011, 15:33:17 pm »
Твој живот, твоја ствар.

Јас надвор секогаш сум врзан, во град кога како.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #200 на: 14 Ноември 2011, 15:34:23 pm »
Ако успее појасот да ти скрши ребро при судар тогаш веќе си мртов. Бидејќи градниот кош тешко се крши, поголем е ризикот од колабирање на белите дробови при што подоцна не би можело да се земе воздух и смртта настапува од гушење. Кршење врат е многу пострашно.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #201 на: 14 Ноември 2011, 15:35:37 pm »
Муабетот ми е дека на тие брзини е лото, а јас мислам дека по сигурен сум без кајшот.
При таа брзина члинко сигурно одиш горе. Без појас ќе се преполовиш. Од половината надоле ќе се забиеш во папучите доле а од половината надоле ќе излеташ од шофершајбна во делови.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #202 на: 14 Ноември 2011, 15:36:54 pm »
Фала богу здрав жив пу пу пу

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #203 на: 14 Ноември 2011, 15:38:36 pm »
На моја брачеда,појасот и скрши 2-3 пршлени,одвај ја спасија да не остани инвалид
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #204 на: 14 Ноември 2011, 15:39:36 pm »
Јак удар бил значи. Можеби без појас ќе било уште по страшно.

А можеби и појасот не реагирал како треба.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #205 на: 14 Ноември 2011, 15:41:18 pm »
Банза земи во предвид дека и ние самите не знаеме како да си го подесиме појасот и каде треба да држи. И од појас до појас има разлика.

Земи ги тркачи ве што се со коли, скоро никој од нив наголеми брзини со стандарт коли не се врзуваат.

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #206 на: 14 Ноември 2011, 15:53:02 pm »
Ако успее појасот да ти скрши ребро при судар тогаш веќе си мртов. Бидејќи градниот кош тешко се крши, поголем е ризикот од колабирање на белите дробови при што подоцна не би можело да се земе воздух и смртта настапува од гушење. Кршење врат е многу пострашно.

Па добро ребро ако се скрши не е толку страшно како граден кош, но сепак ти ја сфаќам поентата.

На моја брачеда,појасот и скрши 2-3 пршлени,одвај ја спасија да не остани инвалид

Каиш скршил пршлени? Некако не ми е логично тоа...  ???

Банза земи во предвид дека и ние самите не знаеме како да си го подесиме појасот и каде треба да држи. И од појас до појас има разлика.

Земи ги тркачи ве што се со коли, скоро никој од нив наголеми брзини со стандарт коли не се врзуваат.

Ова ми звучи ко од две зла помалку лошото :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #207 на: 14 Ноември 2011, 16:00:31 pm »
Седела на задното седиште во средина,и тој појас само околу стомакот те врзува,кога се чукнале во дрвото,ударот и инерцијата си го направиле своето....сега појасно тие Инфектед ??? ;) ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #208 на: 14 Ноември 2011, 16:03:05 pm »


Банза земи во предвид дека и ние самите не знаеме како да си го подесиме појасот и каде треба да држи. И од појас до појас има разлика.

Земи ги тркачи ве што се со коли, скоро никој од нив наголеми брзини со стандарт коли не се врзуваат.

Ова ми звучи ко од две зла помалку лошото :)

Епа тоа ти викам, врти сучи лото :D

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3817
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #209 на: 14 Ноември 2011, 16:24:17 pm »
Седела на задното седиште во средина,и тој појас само околу стомакот те врзува,кога се чукнале во дрвото,ударот и инерцијата си го направиле своето....сега појасно тие Инфектед ??? ;) ;D

Мече незнам во што кола се возела но таму каишот не бил како што треба. Сите коли што имаат 5 седишта имаат и 5 каиши со 3 точки на врзување така да или девојката се врзала погрешно или не се врзала.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA