Автор Тема: ремонт на алфа ромео 156  (Прочитано 137252 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #360 на: 30 Август 2011, 13:11:56 pm »
Друже тука под ова лагери на радилица ти спаѓаат летечи и лежечи лагери, или само лежечи?

Неможат едни без други. Радилица втора специјала .

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #361 на: 30 Август 2011, 13:12:59 pm »
Se slozuvam deka Selenia 20K ako e original e top maslo......ali po novite specifikacii na ALFA ROMEO,za 2.0 twin spark motorot najdobro ulje e 10-60 RACING......pred nekoe vreme koga bev vo AUTOMOBILE vo tabela bea napisani,koe maslo za koj motor......i bas prasav zosto vo upatstvoto za kolata pisuva 20k,a tuka kaj vas vo servis pisuva 10-60-racing......i mi kazaa deka Racing-ot e ponovo maslo i deka e podobro, i vo ponovite upatstva go pisuvalo nego.....jas zemam ulje samo od Toni i sekogas mi go preporacuva Racing....

800 ден литро, невероватна е леснотијата со која се врти моторчето.

Иначе моментално јас сум на Selenia Gold 10-40, и така мењам уље на 4000 - 5000 км. Али за летно време најдобро е Racing.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #362 на: 30 Август 2011, 13:32:54 pm »
Selenia е ОК.  И после 3000 км притисок на ладен мотор 5 бара, потрошени 100 ml


Neli na zagrean pravese 5 bari, lazgo ;D
Sekoe maslo na laden motor pravi ~ 5bari, i vo sustina toj pritisok e los, optimalniot e okolu 1-2, sekako za sekoja kola razlicno.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #363 на: 30 Август 2011, 13:43:54 pm »
Selenia е ОК.  И после 3000 км притисок на ладен мотор 5 бара, потрошени 100 ml


Neli na zagrean pravese 5 bari, lazgo ;D
Sekoe maslo na laden motor pravi ~ 5bari, i vo sustina toj pritisok e los, optimalniot e okolu 1-2, sekako za sekoja kola razlicno.

Не постои мотор што на загреан у лер гас ќе прави 5 бара, можда некое Ferrari јебем ли га. ;D ;D ;D

На загреан, 90 степена, околу 3 бара.

Иначе битен е притисокот на ладен мотор, посебно кај Алфа, поради ебаниот Варијатор.
« Последно менување: 30 Август 2011, 13:45:36 pm Cuore Sportivo »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #364 на: 30 Август 2011, 13:50:48 pm »
A sto pravi toj varijatorot, da ne baram sega po internet...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #365 на: 30 Август 2011, 13:53:47 pm »
Тој со 166 ката 3та од Битола ми е чичко :D

Многу добро изгледа, од прва рука имаш некоја информација што како ?
Не ми е прав чичко така реков ради , мечето што прокоментира , инаку е добар пријател на вујко ми , и ја знам колата добро е сочувана ама не ми прави нешто посебно кеиф , мислам дека и он се влечкаше по мајстори :D
« Последно менување: 30 Август 2011, 13:59:37 pm DareBmw »

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #366 на: 30 Август 2011, 14:04:13 pm »
Се глеа дека е китирана, и тоа лошо китирана зашто сите линии се изгубени. Мачка во вреќа е колата според мене.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #367 на: 30 Август 2011, 14:36:01 pm »
A sto pravi toj varijatorot, da ne baram sega po internet...

I have a 156 2.0 TS (1999 / T REG), the mileage on the clock is 41,000, I have just completed the 4yr/48k service. I have just been imformed by the Alfa dealer that my CAM Variator is noisy and it should be replaced, is this a common problem with the 2.0 TS engines. I have also been informed that the CAM belt should be replaced at the same time, because this would need to be taken off to replace the cam variator. Has anybody experience a similar problem ?

I have also been quoted £662 for this work by the dealer in North London, does this sound realistic ?

--------------------

cam variators are the achilles heel of the 2.0 TS engine, but a bit noisy is not bad, once the engine starts to sound like an old Peugeot Diesel engine it will be time for replacement.
Belts must be changed as well.



Fabricka maana,a?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #368 на: 30 Август 2011, 16:56:50 pm »
Де бе ЛП, не е така лошо со варијаторот :) Еднаш на 150.000 се мења ако ептен тропа во секој режим на работа и не кошта самиот варијатор многу. Онаа квота што ја има чоекот е сосе каиши и затегачи, што на 2.0 е нешто поскапо него на другите, затоа што има балансери кои имаат + уште еден каиш и затегач (+ британска раб. рака која содржи 20% од вкупната цена за кралицата) :)

Инаку главната задача на варијаторот е да обезбеди поголем обртен момент, кога е активиран, поместувајќи ја брегастата за усисни вентили за 25 степени (на моторот или 12,5 на брегаста), и така обезбедува поголемо преклопување на усиснитие со издувните вентили, а со тоа и подобро полнење на цилиндрите со свежа мешавина на воздух со гориво.
Варијаторот уклучува на 1500 а исклучува на 4500 вртежи во минута, и заедно со вариабилната усисна гранка која дифолт е тенка долга а над 4960 вртежи преминува во кратка дебела обезбедуваат одлични перформанси во целиот ранг на вртежи на моторот.



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8519
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #369 на: 30 Август 2011, 16:59:15 pm »
Селениа 20к е создане масло за алфа ромео. Иначе јас го купив од белград 10 литри, поефтино е од кај нас и се надевам поквалитетно. Предхоно користев селениа гол а откако ставив 20к значителна промена забележив на подобро. Стварно прв пар слушам дека не е оргинал 20к то кај нас, ме замисливте.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #370 на: 30 Август 2011, 17:11:30 pm »
Тој со 166 ката 3та од Битола ми е чичко :D

Многу добро изгледа, од прва рука имаш некоја информација што како ?
Не ми е прав чичко така реков ради , мечето што прокоментира , инаку е добар пријател на вујко ми , и ја знам колата добро е сочувана ама не ми прави нешто посебно кеиф , мислам дека и он се влечкаше по мајстори :D
убаво изгледа на слики (миена се разбира),инаку кога ја видов се гледа дека двете леви врати се китирани,плус километражата е апла вратена(не сме до толку будали),и го знам чоекот какви превари има правено,така да,нова кола од салон да ја продава не ја купувам(од него).....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #371 на: 30 Август 2011, 17:17:12 pm »
Леопарди,мој совет до тебе е,да си ја чуваш Алфата(како шо кажуваш е стегната камен,со мерак си вложувал во неа,освен последниов дефект)...во иднина,што и да правиш на колата,прави кај ДОБАР и проверен мајстор,и користи оригинални делови,не ја мачи душмански.....инаку и да ја трампаш за нешто друго,ем не знаеш што ке земиш ем се изложуваш на ризик(повторно по мајстори)....
п.с. тој мерцедес е200,јас лично никогаш не би ја менал Алфата за таа серија на Мерцедес,лоша лимарија(скапува како Лада),моторот е 2000кубика,што за таа шасија е премалку,и не се знае во каква состојба е
п.с.2 многу срека,и УМ во глата понатаму во врска со твојата кола
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #372 на: 30 Август 2011, 17:35:11 pm »
Тој со 166 ката 3та од Битола ми е чичко :D

Многу добро изгледа, од прва рука имаш некоја информација што како ?
Не ми е прав чичко така реков ради , мечето што прокоментира , инаку е добар пријател на вујко ми , и ја знам колата добро е сочувана ама не ми прави нешто посебно кеиф , мислам дека и он се влечкаше по мајстори :D
убаво изгледа на слики (миена се разбира),инаку кога ја видов се гледа дека двете леви врати се китирани,плус километражата е апла вратена(не сме до толку будали),и го знам чоекот какви превари има правено,така да,нова кола од салон да ја продава не ја купувам(од него).....
Мечето батали го тој , жива превара ;)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #373 на: 30 Август 2011, 17:42:50 pm »
Тој со 166 ката 3та од Битола ми е чичко :D

Многу добро изгледа, од прва рука имаш некоја информација што како ?
Не ми е прав чичко така реков ради , мечето што прокоментира , инаку е добар пријател на вујко ми , и ја знам колата добро е сочувана ама не ми прави нешто посебно кеиф , мислам дека и он се влечкаше по мајстори :D
убаво изгледа на слики (миена се разбира),инаку кога ја видов се гледа дека двете леви врати се китирани,плус километражата е апла вратена(не сме до толку будали),и го знам чоекот какви превари има правено,така да,нова кола од салон да ја продава не ја купувам(од него).....
Мечето батали го тој , жива превара ;)
;) ;) ;) :D :D :D ;D ;D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #374 на: 31 Август 2011, 00:02:11 am »
И јас мислам дека проблемот е до уљето, смени го одма под итно...