Јас имам Алфа 156, уље не троши ама воопшто, на мои 20 000 имам дотурено само 10 грама, поготово со ова уље 20К сега што го ставив. Џабе не вкаат во алфа стави 20К и немаш гајле. Проблемот што го има алфата е чест кај алфите, многу се нежни на радилица и не смеат без уље мањак да се возат.
Ако слушаш од тука совети за кола на крај ќеојеш декасамо јапанац треба а купиш затоа што јапанците се нерасипливи, и најмалку дефекти имаат о сите други. Итаљаните, Французите, Германците... се исти курац. Ако имаш кеиф на некоја Јапанска кола може и најдобро ќе биде тоа да го направиш.
А ако сакаш да ја средиш твојата кола кажи ми и ќе те пратам кај човек што ќе те среди топтан. Или иди си кај Жаре, ако немаш човек за делови и тоа ќе го средам имам човек што иде нонстоп и носи навака половни делови.
И само да знаеш дека и ти си си крив, неможеш толку време стоена кола на плац да ја бркаш до максимум со обртаите и да ја возиш до крај на афтопат, си требал да почекаш барем една промена на уље.
Жал ми е другар, незнам, потзакрпи ја некако и продај ја. Кажи му само на тој што сака да ја купи у врска све ова, ипак е фер, нели, а пред се од безбедносни причини...не дај Боже! Ајфа и BMW друг пат не земај, не дека се лоши коли, таман работа - напротив, туку душата им ја извадиле тие што ја купиле претходно, впрочем затоа и ја зеле НОВА, нели ?
Истото го мислам и јас... не знам, али некако не ги поштувам моторите на алфа, зборам за бензинецот... бидејки, пред неколку години во раце ми падна една 145 1.4 или 1.6 и за саат време возење... застана значи почна да не влече и да не прима, нема снага... и толку од нејзе... А еве слична приказна има и Мики со неговиот мотор, послабо му влече 150 коња кола губи од 90 кс...
Проблемот кај мене е среден, а и не треба да се гледа само коњажата на една кола нели...