Автор Тема: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift  (Прочитано 156443 пати)

Отсутен 2fast4you

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1797
  • Some drive to work ... I work to drive!!!
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #405 на: 29 Октомври 2013, 08:56:21 am »
Ke imam jas naskoro kaj mene u garaza pa koj saka moze da poveli ;)
   

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #406 на: 29 Октомври 2013, 10:46:08 am »
Ете убава информација :)

БТЊ, од вчера сменета летната постава со зимска.
Оваа сезона генгста блек  ;D



Sexy   :-X
Него кај да најдам кредичка за гуми, да го направам рели да биде?  8)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #407 на: 29 Октомври 2013, 11:04:17 am »
Neon blue е бојата за бандаживе!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #408 на: 29 Октомври 2013, 11:07:10 am »
И за твојата маица со V.


;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #409 на: 29 Октомври 2013, 11:08:35 am »
Baby pink bro.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #410 на: 29 Октомври 2013, 11:20:59 am »
То си повлеквит спуштање.
Имаше план, ама не се реализираше. Здрае :)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #411 на: 01 Ноември 2013, 09:45:22 am »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #412 на: 01 Ноември 2013, 10:49:24 am »
Море море... Гора низ алспухон :)

Битолчанац, си го утнал кровниот куфер, треба подолг да е :D :D :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #413 на: 01 Ноември 2013, 11:03:18 am »
Марко беше цепки за ауспухот: аиии тато како на игрицата ни излага огин од ауспухот :D

Отсутен ExtremeBt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1448
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #414 на: 01 Ноември 2013, 11:33:29 am »
Битолчанац, си го утнал кровниот куфер, треба подолг да е :D :D :D

Зато сакав да нацртам багажник со буриња горе за да не згрешам. Ем сеа то е :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #415 на: 01 Ноември 2013, 11:42:43 am »
Марко беше цепки за ауспухот: аиии тато како на игрицата ни излага огин од ауспухот :D

Ќе очекуе малиот нешо при следеќе приближување до кола :D

Зато сакав да нацртам багажник со буриња горе за да не згрешам. Ем сеа то е :)

Леле, колку ли само требало буриња да туриш... И со зимската постава тркала!!! :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #416 на: 01 Ноември 2013, 11:49:20 am »
Не буриња, ќумбе за ајвар и весло за мешање ;D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #417 на: 12 Ноември 2014, 11:58:03 am »
Не сум ја освежил темава повеќе од една година, па ајде едно резиме.

Таму некаде Декември лани, бев забележан од анти-КарКлуб фанови кои ме гаѓаа со зоља, но за цела среќа поминавме без жртви (за малку ја утнаа лепенката):



Се зезам, не ме гаѓаа со зоља. Ама сфатив дека колку повеќе ја чуваш и и се тресеш на колата толку повеќе ќе и се случи нешто не по твоја вина. КОлата беше паркирана на паркинг и камион во рикверц проба да влезе позади (FAP, оние со корпа). За цела среќа го виделе на паркинг човекот и ја повикале одма сопругата, а човекот остана и се договоривме да правиме записник. Санацијата ја плати осигурувањето, голема благодарност до Калимеро. Да отидеше човекот ќе останев покус за 54.000 денари. Среќа во несреќа е што кровот беше не чепнат.

Целата ситуација ми скрши филм, изгубив и мерак на кола и на форум и на се поврзано со коли.
Се помирив, сепак е парче метал и почнав да си ги лечам раните. Набавив K&N 57S-9500



Голема благодарност до членот -darko-

Филтерот го монтирав пролетоска. И прави ќеф. Многу ќеф. По осетлива е колата на притискање на гаста. При нормално возење и постепено забрзување не се забележува дека има било каква модификација. Но при нагло притискање има благопријатно мукање, мелем за лечење нервози и правење мерак :). Потрошувачката се нема променето. Само сега повеќе стискам за да си мукам :). Во затворен простор, поготово на ниска гас, посебен мерак прави.

Во меѓувреме шетавме за Албанија, Бугарија, низ Македонија и изминатава година поминав без малку 10.000 км.

Минатиот Понеделник бев на сервис. Се одлучив да ја сервисирам во Сеат-Порше Македонија и да видам како ќе поминам. Многу коректен однос од вработените и професионално завршена работа:



Е сега, ставија некое VW масло и не знам што да очекувам од истото. Им верувам на швабите и се надевам дека кога станува збор за маслото не би требало да имам било каква промена во однос на претходно. Маслото ме кошташе околу 1200 денари помалку во однос на Мотул/Репсол. До сега, изминативе без малку 40К км, нема ни капка масло потрошено моторот. Во гепек покрај останатите заменети делови (не беше пракса во Ка-Дис) имаше оставено и една литарка од маслото, не цела туку веројатно она што останало при промената. Веројатно за да ми се најде :)

Другите делови се запакувани вака:



Односно сите делови се меј ин DE и се VW делови.
Променетите беа исто такви, веројатно и во Ка-Дис работеле со истите. Еве го филтерот за полен:



Е сега, имав една споредба лани направено па тука само ќе ја надополнам:

                                          Овластен сервис (КА-ДИС)                                 Бутик (Чакаров)                                             Сеат-Порше Скопје                            

Филтер за воздух:                    1,208 ден.                                                        920 ден.                                                        -
Филтер за масло:                      755 ден.                                                       1,110 ден.                                                       650 ден.
Филтер за гориво:                    1,619 ден.                                                       1,390 ден.                                                       1,695 ден.
Филтер за полен:                      720 ден.                                                           660 ден.                                                           1,126 ден.
Масло Мотул 8100 5-40 2Л:       1,673 ден.                                                       1,700 ден.                                                     VW 1,200 ден.

Вкупно:                                     7,648 ден.                                                      7,480 ден.                                                      
Вкупно без ф. воздух:              4,767 ден.                                                            4,860 ден.                                                                  4,671 ден.

Напомена: филтрите од бутикот се Hengst.

Според математикава, ми испаѓа дека ми е поефтино да правам редовен сервис во овластен сервис отколку сам да се замарам со набавка на делови и барање мајстори. Тука бар некој гарантира за работата и е официјален сервис, со секогаш последен апдејт на софтвер и проверки и слично. Бар до сега ми е такво искуството. За понатака ќе видиме. Ќе прашам и во други дуќани чисто за споредба на цените на деловите. Колку што приметив во VW колат на филтерот за полен и сијаличките.

До сега поминати 38.900 км. Сменети се и првите фабрички прегорени сијалички, на задна таблица. Другите пу-пу сеуште тераат :)
Во најава уште една модификација :)


Едит PS: Абе сакав да го едитирам првиот пост, да го надополнам, ама не можам. Оти?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #418 на: 12 Ноември 2014, 12:11:43 pm »
Одлична репортажа. :)

Ограничивме едитирање на помалку време, луѓе правеа заврзлами.

Иначе, интересна коинциденција - и јас на сервисот на 40.000 сменив прва сијаличка, и тоа на таблица позади.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift
« Одговори #419 на: 12 Ноември 2014, 12:28:57 pm »
Кажи наредните кога ми идат за промена :D

Обично првата страна ми беше како дневник, правев апдејт на апгрејди, потрошувачка, мерења, па затоа. Ама ОК :)