Вака прво да му објаснам на Маци и на тие некој што се бунат околу Уљето, кое какво и што
Значи, камионџиите уње мењаат на 70-80 па до 100 000 км, каде што 100 000 км се прават за неколку 2-3 па до 4 месеци
Значи знаеме дека камионџиите имаат врзани тури, пример Скопје - Берлин , Берлин - Амтердам, Амстердам - Варшава и итн... едно тргање му е 5000 па до 10 000 км , значи он неможе да мења уље секаде низ светот... и да треба товаран во гузви да трча по сервиси, плус сите наши шпедиции тука си прават сервис, дека им е за 5 пати поефтино... колку да напоменам по 1500 до 2000 евра само сервис им иде... редовен сервис а тоа во германија би било 10 000 евра
Уљето што го возат е јако, значи хемискиот состав не го знам, ама јака вискозност, минерали и итн каде би поминувале голема километража....
А додека за колите уљето си има предвидена километража колку може да помине, најчесто се од 5-7 па до 10 000 км и ако годишно поминуваш по 3000-4000 км а уље си ставил за 10 000 км, грев е да го смениш кога уљето е во најдобра состојба... разбиено, и разработено...
Уљето нема старост... но да не претераме уље од Титово време да користиме...
Што мислите вие, кај што го купуваме уљето во продавница колку време стои
Една недела, еден месец, пола година, година или две
А кај е стоењето по магацини
Затоа, многу многу филмови да не гледаме, секоја година уље да се мења... дека ке дојдам дома, на сите ке ви ги исечам каблите од кабловската...
Толку од мене