Автор Тема: што е правилно? временски менување на уље или по број на изминати км?  (Прочитано 40650 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Рики ја закла темава. Кој следен ќе пише - магарац

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
@maci: пошто праша што е правилно, ретко кој може да ти каже што е „правилно“, пошто секој си има различно толкување за „правилноста“ на нештата... Затоа јас ти пишав што е препорачливо, и еве пар луѓе се согласија со тоа... За со камионџии, неам појма, стварно уопште неам допирни точки со таа проблематика, а за ова Рики шо вика, остај го, он трга у трета, пошто прва и втора ги има скршено ;D

@cuoresportivo166: зависи тука што се рачуна под „прерано“... Да го смениш на 2000-3000, стварно нема поента и е глупо... Освен ако не си прошол тие 3000 у тек од 2 години, па повеќе да ти стоела колата, него ли да била во движење.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
епа тоа ми ми беше таман си направил година а си извозил пола од пропишаното за промена.....ти одиш и го менуваш.јас мислам дека не е тоа да мора точно да се менува на година...па може ќе фати и година и пол.ништо не игра улога и да се поминати 6 месеци...
ако ја возиш колата домаќински се продолжува промената на уље?
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Мене сеа на последново мењање, ме фати година и 2 месеца... А имав пројдено околу 7000 километри... Механичарот ми рече дека имало уште вожња во маслото што го извадивме, ама па, мене ми беше шубе, пошто требаше у странство да патувам, па така...

А иначе, што се однесува до „домаќинско“ возење, да, се продолжува промената на уље, а богами и работниот век на уште пар други работи...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Jas ke si ostanam na segasnata filozofija sto ja imam bidejki motorot nema zgolemeno od fabricki deklariranata potrosnja na ulje.......ama znam luge koi minuvaaat po 12000 iljadi godisno,a dvapati go menuvaat uljeto vo toj interval....sito informativno

EDIT: samo me interesirase dali od toa ima korist   ??? ???
« Последно менување: 10 Август 2011, 14:33:37 pm cuoresportivo166 »
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
ако ја возиш колата домаќински се продолжува промената на уље?
И да и не.
Ако е колата нова и ја возиш домаќински може да се продолжи промената на уље комотно за уште 50% ако уљето е квалитетно.
Ако е моторот стар, не би требало тоа да се прави. Постар мотор повеќе собира влага и испушта гасови и честички

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Ja си терам на 2 години или 10к километри. Обично поминував по 5к годишно а сеа и помалку, пошто службена кола. Греота е на 4к или 5к да го мењаш уљето, а поминале само 12 месеци. И не возиме масла со технологија од пред 30 години, не возиме оловен бензин... Така да моето тумачење е такво. Досега од таа пракса не сум оштетил ни една кола.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
EDIT: samo me interesirase dali od toa ima korist   ??? ???
Не би требало да има корист.
Значи производителите на масло рпедвидуваат маслото да издржи уште толку од нормалната употреба на истото. Just in case и off the record. Маслото ти можеш да го возиш и 30.000 килеметри истото, тоа пак ќе биде масло и ќе подмачкува ама не толку ефикасно. Ако да речеме Total Quartz 7000 е предвидено да се менува на 7000 километри тоа ти се 7000 ама во екстремни услови, во екстремни влажности во екстренми темепратури, екстремни оптеретувања и при овие услови маслото ќе работи безпрекорно. Што значи дека ако го возиш ти фино и убаво и моторот не пропушта гасови во маслото тогаш на 15к можеш да го менуваш без никаков проблем особено ако возиш грото на отворено кога моторот е под константно ооптеретување, константна температура, изминатите километри повеќето се на загреан мотор а башка 7000 километри во просек со трета и 7000 километри во просек со 5-та не е исто за моторот нели?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Мене сеа на последново мењање, ме фати година и 2 месеца... А имав пројдено околу 7000 километри... Механичарот ми рече дека имало уште вожња во маслото што го извадивме, ама па, мене ми беше шубе, пошто требаше у странство да патувам, па така...

А иначе, што се однесува до „домаќинско“ возење, да, се продолжува промената на уље, а богами и работниот век на уште пар други работи...

Da ne mu napravi analiza so ocite, kako supermen?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Da ne mu napravi analiza so ocite, kako supermen?
Не бе го проба орално. Како на К-15 гркот кога му проверуваше масло на Тошо и после го избриша мерачот со краватата на Тошо хахахх

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Мене сеа на последново мењање, ме фати година и 2 месеца... А имав пројдено околу 7000 километри... Механичарот ми рече дека имало уште вожња во маслото што го извадивме, ама па, мене ми беше шубе, пошто требаше у странство да патувам, па така...

А иначе, што се однесува до „домаќинско“ возење, да, се продолжува промената на уље, а богами и работниот век на уште пар други работи...

Da ne mu napravi analiza so ocite, kako supermen?

Не, не сите ги имаат твоите супермоќи... Човекот си се разбира повеќе од било кој што го знам, во поглед на механика... Башка, маслото се познава по бојата и по густината, и дали има згрутчувања некакви или не... И после вадењето, не беше црно, туку уште имаше златникава боја, што ќе рече дека уште имало живот во себе.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Не, не сите ги имаат твоите супермоќи... Човекот си се разбира повеќе од било кој што го знам, во поглед на механика... Башка, маслото се познава по бојата и по густината, и дали има згрутчувања некакви или не... И после вадењето, не беше црно, туку уште имаше златникава боја, што ќе рече дека уште имало живот во себе.
Да ама тоа во Америка си се проверува во мини-лабораторија за 5 минути додека чекаш... Кај нас што ќе ти лабораторија бе, мајсторот највише знае, остај ги ти америте педери се они, не знаат ни кај да се онадуваат

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Башка, во Америка, сите си имаат по еден резервен Супермен, само за вакви (не)прилики, што си го чуваат во багажник...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Рики ја закла темава. Кој следен ќе пише - магарац

Пак да им пишам нешто и да објаснам, и да и ставиме клуч на темава ???

Кој и колку е сигурен дека уљето што го купува е прва класа, или тоа уље не е правено во Арачиново ???


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Башка, во Америка, сите си имаат по еден резервен Супермен, само за вакви (не)прилики, што си го чуваат во багажник...