Автор Тема: што е правилно? временски менување на уље или по број на изминати км?  (Прочитано 42221 пати)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Jas sum na 10-60 redovno,non-stop ... a ovaa so go kazav i e dadeno od sovet od luge koi imaat nekakva reputacija.... 

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Значи еднаш годишно мењам, односно на околу 6 000 км . Ако вози чоек над 15 000 годишно, мора два пати да мења уље осим у случај ако користи Full Synthetic, тогаш може да тера и над 15 000 со него.
пак истиот муабет од пред некое време  :) Јас сум according to manufacturer specifications, а некад и почесто :)

Незнам дали има твојата мерач за притисок на уље.

Не постои уље со градација 10w-40 кое држи ист притисок ново и после 5 000. Можеби кај мене игра улога и фактот што терам 6-7000 годишно па тука и времето како фактор може да влијае кон особините на уљето, но гарантирам дека после 5 000 км секое уље со спомнатата градација губи за 1 бар, посебно на загреан мотор.  Со 10-60 е сосема друга прича.
Немам мерач за притисок, ама не ми ни треба :) имам календар и бројач на километри. А Selenia Racing е одлично масло, секако, и секогаш е фалено за своите карактеристики поготово при малку „поспортско“ возење :)

Мнооогу интересен текст :
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/102403-16-important-oil-questions-and-answers.html#post1518391

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Го читав многу добар пост, стварно реален.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
ispadna i promena na uljeto Rašamonijada, 101 mislenja, mnogu reklami ama i zabuni.. n.pr. na forumite na Ford kažuva ako ti e pišano 5-30 i za starakola podobro toa... NO ima edna rabota, tuka ima golemi promeni na temperatura, ne e isto ...
eve LukOil što kažuva, malku ne mi se dopađa toa za vozila so nad 75% od predvideni km ( a kolku se predvideni km, 200.000, 300.000) za letno vreme, 15/40 i 20/40, da ne mislat tie deka tuka ušte 80% e 101 i Jugo što trošat ulje ko dvotaktni ???

ЛУКОИЛ ви препорачува како да го изберете вистинското моторно масло

- Доколку автомобилот веќе поминал 25% од предвидената километража, користете го маслото од марката SAE 5W-30 или 10W-30 за сите сезони.

- Доколку автомобилот поминал од 25% до 75% од предвидената километража (технички исправен мотор), во летниот период  ви го препорачуваме масло од марката SAE 10W-40 и 15W-40, а во зимскиот период SAE 5W-30 и 10W-30, како и маслото за сите сезони SAE 5W-40.  

- Доколку автомобилот поминал повеќе од 75% од предвидената километража (стар мотор) се препоручува во летниот период употреба на масло од марката SAE 15W-40 и 20W-40, а во зимскиот период SAE 5W-40 и 10W-40, како и масло за сите сезони SAE 5W-40.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
абе мајсторе што има Лук оил да ми препорачува си има производителот препораки

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Предвидена километража ... хммм

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Вакво е моето мислење :)

Правилно е по километражата препорачана од произведителот на уљето!!!  но, не пример...

Еве... ако си ставил сеа ново уље со препорачана километража од 5000 км и ти годишно колата да ја возиш 500 км, еднаш до регистрација, 2 пати на свадба, и 10 пати на гости низ Скопје... и за цела година да направиш 500 км, и што значи за 10 години ке имаш 5000 км...

Така од стоење, уљето губи и вискознот, и минералите се губат, и уљето станува како лепак...

Затоа, сите да се свесни... по мое, јас еве ако за 1 година праам пример 1000 км, ја би го мењал на 2 години или на 2000 км, иако уњето е препорачано пример за 5000 км.


Закључот, пред се километрите но во сооднос со годините

Отсутен Vlado

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Знае некој колку на колку км се менува тотал 9000 10-40. користам такво ми рекоа на 10 000 а на паковањето ништо не пишува. :)
Сузуки Свифт 1.3

Отсутен Schmitt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1815
Јас користам Тотал 7000 и одприлика на 7000 илјади се мења :)
Never drive faster than your Angels can fly.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Знае некој колку на колку км се менува тотал 9000 10-40. користам такво ми рекоа на 10 000 а на паковањето ништо не пишува. :)

Од 9000-10 000 км :)

јас користев такво, во пежото и го сменив на 7000 некако многу го оцрни за брзо време, или можеби... го изгорев, дека цело време го возев на пуна...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Знае некој колку на колку км се менува тотал 9000 10-40. користам такво ми рекоа на 10 000 а на паковањето ништо не пишува. :)

Од 9000-10 000 км :)

јас користев такво, во пежото и го сменив на 7000 некако многу го оцрни за брзо време, или можеби... го изгорев, дека цело време го возев на пуна...
кварц 9000 или 7000? ако е quarz 9000 тогаш не е 10w-40 (веројатно е 5w-40), ако е 7000 тогаш е 10w-40, во секој случај, двете се добри за барем 15.000, едното е полусинтетско другото е фул синтетика.
А Рики, вероатно си го „загорел“, а ако поцрнело од мака - добро е :) Ако ја цепаш машината нон-стоп, тогаш и ред е порано да го мењаш маслото - нели :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Да да, сеа цепам Репсол... го поцрнев... ке го мењам пак у пролет :)))) 3 пати годишно уље мењам :))))))))))))))))))))

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Да да, сеа цепам Репсол... го поцрнев... ке го мењам пак у пролет :)))) 3 пати годишно уље мењам :))))))))))))))))))))
Правилно :D Уље се троши и се гори! И тоа се причините за промена, а не километри и време

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Depending on running
conditions and the driver’s style of motoring, oil service intervals will be
approximately 30,000 km or 20,000 miles. The spark plugs and air filter, in
turn, only have to be exchanged approximately every 60,000 km or  
40,000 miles.

За бензиските мотори на БМВ и ПСА.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
У принцип, не ја гледам потребата/оправданоста сервисен интервал да е толку голем. Сервис еднаш годишно или на 10.000 километри (што и да е се случи прво, нели) ми е сосем оправдан и реален интервал, особено тука во Македонија, каде што потрошниот материјал страда ради лошо гориво, нечист воздух, итн итн итн.

Никогаш не ги разбрав луѓето што „шпараат“ на сервис, кој што и онака е ефтин (ако го правите надвор од официјален сервис). Особено не ги разбирам оние што на дизел моторите не менуваат филтер за гориво на секој сервис, а се жалат после тоа дека им рикнале дизни, дека имаат проблеми, итн. Филтерот за дизел гориво нека кошта 2500 денари. Што се 2500 денари еднаш годишно? А не кошта ни толку, ако бидеме искрени.

Од друга страна, не ми се јасни ни оние што гледаат сервисот да го направат што поефтино. За да заштедат 500 денари на сервис од 5000 денари (ја земам оваа бројка, пошто толку ме коштаа мене маслото и филтрите на последниот сервис), ќе земат најефтини, кинески/турски/штознамкакви делови, а после тоа се жалат на нивниот неквалитет, и очекуваат возилото да им биде долготрајно.

Неколку пати до сега сум рекол, и ќе повторам пак - долготрајноста на возилото е резултат исклучиво на правилно одржување - тоа значи редовен сервис, квалитетно масло, квалитетни филтри. Ова е првиот предуслов. Да ставам поефтино масло, филтри или што и да е, и да заштедам 1500 денари годишно, а да ризикувам посериозни оштетувања на мојот автомобил кои можат да ме коштаат иљадници евра? Никогаш.