Автор Тема: што е правилно? временски менување на уље или по број на изминати км?  (Прочитано 40657 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Позитивно е што Alfata има мерач за притисок на уље, и е невероватно осетлив на лошо или истрошено уље.
tebe kolata ti go trosi masloto, zatoa sto samo gradska ja vozis.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
1.во неколку поста прочитав некој напишал со тек на време се ствара влага во моторот и уљето страда  т.е треба да се менува.  :)
не ми е јасно како може со тек на време да има влага во моторот? ве молат тие што напишале да ми објаснат.
2.друга работа уљето губело прерфоманси после 1 година....па толку ли е нестабилно тоа уље штом за година дена губи перформанси тогаш за две години треба да стане мочка.
3.кога пред 10-15 години го имаше овој муабет *мењавајте уље на една година*......никад не сум ја чул оваа реченица.

јас се слагам со рики дека нема временска рамка за уље туку има рамка изминати километри.
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Значи пример ти имаш ставено уље за 20 000 км, и си поминал 3000 км и сеа произведителот вика ново секоја година, ти ке го смениш ???
Да Рики. Го мењам и тоа со добра причина...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
1.во неколку поста прочитав некој напишал со тек на време се ствара влага во моторот и уљето страда  т.е треба да се менува.  :)
не ми е јасно како може со тек на време да има влага во моторот? ве молат тие што напишале да ми објаснат.
2.друга работа уљето губело прерфоманси после 1 година....па толку ли е нестабилно тоа уље штом за година дена губи перформанси тогаш за две години треба да стане мочка.
3.кога пред 10-15 години го имаше овој муабет *мењавајте уље на една година*......никад не сум ја чул оваа реченица.

јас се слагам со рики дека нема временска рамка за уље туку има рамка изминати километри.
Ти слагај се со Рики ама не си во право, еве ќе цитирам од претходно:
Цитат
2. Според времето, доколку маслото стои во канта фабрички неотпакувано тогаш нема рок на траење. Но ако се стави во мотор и се помеша со старо масло или како и да е почне да содржи од издувните гасови и честици поради согорувањето, со текот на времето тие реагираат со одредени состојки во маслото и повторно му го намалуваат вискозитетот иако моторот не работи и возилото не се користи. Според препораките тој период би бил година дена.

Влага Маци има СЕКАДЕ каде има воздух. Особено во картерот. Влагата не согорува во цилиндарот а дел од неа проаѓа низ кариките го емулзифицира маслото. Понатаму ја има и во маслото во одредени количини.

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
за каква влага збориш кога ќе постигне работна температура моторот и уљето, се испарува...на такви високи температури нема влага.
и да речеме дека има некаква влага....со работата на моторот и високите температури во него....не верувам дека ќе остане нешто како вода а да не испари.
ама пак ќе кажам дека нема влага во мотор.


п.с.знам кога имав вода во 3 ти от клип поради пропустливост на дихтунгот па колата кога ќе ја запалев трокираше не работеше добро и за некоја минута ќе ја исфрлеше цела вода дали поради загреаност на моторот дали поради некој други причини и после кога ќе загрееше моторот си работеше колата без проблем.
« Последно менување: 11 Август 2011, 10:24:53 am maci »
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Јас до сеа сум растурил 100 мотори, и во ниеден исправен мотор, немам видено влага или не знам било какви траги од вода... Како што вика Миле, каде има воздух и влага вода...  ама јас не сум видел вода или корозија...

А еве и Кариер ме повлече за јазик...

Вика, правилно било, дека требало глицеринот да се смени на секој 2 години ??

Па кој од вас, го сменил или го почитува ова правило ???


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Има Маци влага има. И ако се високи температурите пак е таму :)
Еве нека каже Маршер, тој отвара мотори ќе ти каже подетално. АЛи влага и кондензација има 100% лично проверено и видено.

Види особено зимно време, на гумичката од мерачот за масло се фаќа како бело-жолта скама односно емулзија вода-масло и ќе се увериш

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
1.во неколку поста прочитав некој напишал со тек на време се ствара влага во моторот и уљето страда  т.е треба да се менува.  :)
не ми е јасно како може со тек на време да има влага во моторот? ве молат тие што напишале да ми објаснат.

Еве пошто сум повикан во првата точка, ќе ти одговорам со едно линкче:
http://www.maintenanceresources.com/referencelibrary/oilanalysis/oa-m.htm

Јас до сеа сум растурил 100 мотори, и во ниеден исправен мотор, немам видено влага или не знам било какви траги од вода... Како што вика Миле, каде има воздух и влага вода...  ама јас не сум видел вода или корозија...

А еве и Кариер ме повлече за јазик...

Вика, правилно било, дека требало глицеринот да се смени на секој 2 години ??

Па кој од вас, го сменил или го почитува ова правило ???



Рики, нема да ја видиш влагата кога ќе го растуриш моторот, ама ќе видиш прерано изадени летечи и лежечи и нагризани брегасти и оштетени турбини поради намалената способност на маслото да трпи притисок.

Јас пробувам да се држам до препораките за одржување, па така и за глицеринот. Верувам дека и многу други освен мене го прават тоа. Додуша, ај јас поминувам по 18-20.000 км годишно, па и километрите си го прават своето, ама веројатно и некој што поминува помалку пробува да се држи до програмата за одржување на своето возило.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Вика, правилно било, дека требало глицеринот да се смени на секој 2 години ??

Глицеринот исто така прима влага преку воздухот кој проаѓа низ дихтунзи и гуми и слично и му ја нарушува хидрауличната способност. Пишуе во упатството за Пежото и Спаркот

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
http://www.maintenanceresources.com/referencelibrary/oilanalysis/oa-m.htm

Линков го ставам во посебна порака, чисто како штиво за „неверниците“ :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
http://www.maintenanceresources.com/referencelibrary/oilanalysis/oa-m.htm

Линков го ставам во посебна порака, чисто како штиво за „неверниците“ :)
+1

П.С. Пак нагласувам. Зборуваме за влага не за вода!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8519
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
http://www.maintenanceresources.com/referencelibrary/oilanalysis/oa-m.htm

Линков го ставам во посебна порака, чисто како штиво за „неверниците“ :)
+1

П.С. Пак нагласувам. Зборуваме за влага не за вода!

Isti kurac...

По мое уљето треба да се мења или на 2 години или на 10 до15 000 што попрво стигне. Е друга е приказната ако стои возилото и не е палено 2 години, тогаш најмалку треба да мслите на уљето...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
100% релативна влажност не е вода :) Постои и точка на роса ... ;) А постои и ОКСИДАЦИЈА !

http://www.midtownoil.com/downloads/What%20Is%20Oxidation%20In%20Lubricating%20Oil.pdf

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
ова се мислам екстремни ситуации,не верувам дека за година две маслото=уљето би оксидирало.
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Види, да живим у Германија и ја би го мењал на две години или 30.000 - 45.000 км