Колку фабрики имаат Мегуин?Meguin e rafinerija koja e kupena od Liqui Moly, pokraj brendot Liqui Moly zadrzzan e i brendot Meguin to est nivnite masla "Megol" a ustvari toa e se isto i izleguva od isti silosi megol=liqui moly i obratno. Ako najdete na pazarot masla so imeto "Megol" ili "Meguin" ist e kvalitetot so Liqui Moly samo sto se poeftini. Rafinerijata a i laborot na liqui moly se vo gradot Saarlouis.
http://www.meguin.de/meguin/produktdb.nsf/id/md_4894.html?OpenDocument&land=MEMnogumina mislat deka ako motorot ne troshi maslo e super. Toa ne e dobro. Cim motorot ne troshi maslo toa znacci deka ne doagja do podmackuvanje na vnatreshite delovi od motorot,
Неточно. Изјавата ти е сосем паушална и никако непоткрепена. Како муабетот со цајканите: Имаш аквариум? Немам. Мрш педер еден.
Потрошувачката на масло нема никаква директна корелација со степенот на подмачкувањето. Има директна корелација со вискозноста и со термичката стабилност на маслото.
Procitaj vo site upatstva segde pisuva deka motorot e dizajniran da troshi maslo, nigde ne pisuva motorot e dizajniran da ne troshi maslo, poznavas li nekoj proizvoditel koi ima napisano nasite motori na pominato 10.000km ne trosat maslo ? nema nigde. samo pisuva potrosuvackata na maslo moze da bide od, do, ako e povekje mora na servis->garancija
tuka poentata ne e termicka stabilnost ili viskozitet nego poentata e korisnikot da sfati deka ako motorot troshi ulje deka e toa normlana rabota i deka toj motor e kakov takov predvide i sozdaden da trosi ulje. ajde pak da go zemme bmw za pr. tie preporacuvaa striktno svoe twin turbo ll04 i pokraj toa oni pisuvaat deka i toa ulje motorot bi mozzel da go potroshi od do.
kolku pogolemo i podbro podmackuvanje toa e podobro za motorot.
Тоа е точно ама ова нема врска со претходниот твој муабет.
Dokolku nekoj koristel poslabo maslo,
Чекај малце, квантифицирај/квалифицирај што значи послабо масло
poslabo po kvalitet.
i odkoga ke se promeni uljeto na pokvalitetno, kvalitetnite aditivi go perat motorot i gi ostranuvaat necistotiite
Многу лоша генерализација. Квалитетот на маслото зависи од многу фактори и може да се набљудува од повеќе аспекти. Маслото може да е поквалитетно од аспект на содржина на адитиви, градација, термичка стабилност, хроностабилност и друго.
jas ne gi navedov faktorite samo rekov koga od magare ke se kacis na konj podruga perspektiva imas na nestata, a nigde ne navedov koi faktori vlijaat za kvalitetot sto ne e ni bitno za poentata.
taka da koneccno motorot mozze da primi maslo i da se podmacckuva i interesno e sto togas motorot pocnuva da go trosi uljeto efekt na suva kozza koga ke i dadete prava krema, i mnogumina mislat deka masloto ne ccini i prestanuvaat da go koristat.
Ефект на сува кожа? Ма дај, ова е една од најголемите глупости што сум ја прочитал на форумов, а ги имало во огромни количини
pa toccno taka, koga ti e suva kozzata i stavis kvalitetna krema, kremata iscceznuva ko kje stais ckart krema nikako da upie... isto ko so pivo...kvalitetno pivo uvek malce.
Ako motorot ne troshi ni kapka maslo vo pominati 10.000km na pr. togas mora da go occistite motorot so motor flush i da stavite novo pokvalitetno maslo.
Сосем неточно. Да чистам сосем нов мотор со 0км поминати со engine flush? Да чистам мотор со 50.000км возен со висококвалитетни масла кои не дозволуваат формација на наслаги? Ноторна глупост. Само затоа што не потрошил ни капка масло?
za novi koli ne pravime muabet, toa e jasno deka nov motor od fabrika sam po sebe e cist. nie tuka zboruvame za koristeni koli i motori kako da se podobri rabotata i da se odrzuvaat cisti.
Ako masloto e ckart, togas gori , kondezira pobrgu i sto se vika "isparuva", ama motorot ne go troshi, obicno vo tie sluccaevi masloto e temno i mirisa na izgoreno koga ke go otvorite kapacceto.
Маслото може да биде темно од две причини:
1. Затоа што тоа му е задача, тоест содржи детергент кој ги раствара нечистотиите во волуменот на маслото
2. Затоа што ако е старо маслото или несоодветно, подложно е на биоразградливост
**toa vekje e obrazlozzeno od mene podolu***
Najdobar indikator e ako masloto vi e relativno novo staveno, cista boja a motorot go troshi vpijuva toa znacci deka vnatershnite elementi vi se cisti i dobro se podmacckuvaat.

го впијува а? А иначе не го впијува?
ako sakas specijalno za tebe podobro go prima
. mislam deka citatelite znaat sto mislam.
Ima lugje koi se zzalat abe kupiv nova kola nov motor i mi troshi maslo... pa se nerviraat, a sushtina treba da se raduvaat bidejki samiot proizvoditel na motorite predvidel deka toj motor treba da se podmacckuva.
Трошењето на маслото нема никаква врска со подмачкувањето. Секако дека секој производител вели оти моторот треба да се подмачкува. Зопто ако не се подмачкува ќе зариба во првите 60 секунди. Производителите велат дека е нормално моторот да троши минимална количина на масло, не велат дека МОРА да троши масло. Напротив, нов мотор не треба да троши масло, зависи од моторот, додуша некои трошат секаков вид на масло. Се зависи од внатрешните толеранции и дизајн. Ако производителот сака да потенцира намалена потрошувачка на гориво, тогаш ќе ги намали внатрешните триења во моторот што ќе овозможи поголема луфта меѓу кариките и цилиндерот и тоа ќе предизвика трошење на масло.
Ако мислиш поинаку поели елаборирај.
**jas mislam onaka kako sto napisav, iako e kolata i motorot nov uljeto se koristi za podmackuvanje i kaj novi koli, ne znacci deka motorot e nov i deka ne mu treba podmackuvanje i deka NE TREBA da trosi maslo.
sakam citatelite da gi senzibiliziram deka postojat mnogu fami okolu toa, kupiv nova kola mi trosi ulje... pa sto da troshi koka kola, mora ulje da troshi.
ama ako NISTO ne troshi e alarmantno i treba da se proveri i da prevzemete nesto.
Апсолутно погрешно. Баш обратно.
#ne se slagam, ako motorot ne trosi ni kapak ulje mora da se reagira. plus ako uljeto ne e potemneto, togas toa e motor 1 vo 100000 koj apsolutno se sogoruva ...
Kaj benzincite e polesno bidekji bojata na masloto vi ukazzuva na stepenot dali e za menuvanje ili ne, bidete srekjni ako masloto e temno toa znacci deka masloto go pere motorot i gi fakja site necistotii, ako posle 10.000km masloto e solza cisto i nema promena vo bojata togas voziloto vi odi na voda a ne na benzin :-))
И ова е паушално напишано и вака кажано доведува до неточно тврдење.
Како што кажав претходно, срепенот на темноста на маслото зависи од многу фактори:
1. Амортизираноста на моторот. Мотор со повеќе изминати километри е жртва на поголеми абења кои дозволуваат бегање на гасовиод внатрешното согорување и растворање во маслото.
2. Видот на горивото: плинот на пример далеку помалку го црни маслото затоа што целосно согорува и не создава гареж
3. Видот на адитиви за детергенција и нивната процентуална застапеност
4. Количината на масло ставена во моторот. Ако во моторот наместо 4 литра се стават 3 литра тоа побрзо ќе се зацрни зошто има помал волумен за растворање на нечистотии.
5. Режимот на работа на моторот. Поголемото оптеретување на моторот создава поголеми притисоци во комората за согорување и со тоа форсира повеќе гасови низ компресионите карики надоле во картерот и повеќе го црни моторот.
6. Општата состојба и квалитетот на согорување. Ако моторот има проблем со клапна, МАФ сензор, кивалитет на гориво, возење во голема влажност на воздувот, може да доведе до согорување на богата смеса која ослободува многу поченисти гасови и повеќе гареж.
7. Староста на маслото. Маслото е биоразградливо.
8. Други причини
#pak kje kazzam jas ne gi navedov faktorite zosto masloto TREBA da potemne nego navedov deka ako masloto potemne deka toa ne e alarmantno i ne treba da se zeme zdravo za gotovo deka masloto ne cini vo smisla motorot go gori... site necistotii i garezzi masloto gi drzzi dodeka ima aditivi i zatoa potemnuva. ako masloto ne temno ili ne drzzi nisto ili motorot e TOP ko od fabrika pa se do kapka sogoruva. vo povekje slucajevi e prvoto, los benzin, slabi aditivi uljeto ne menja boja bidejkji kje mu bapnat minerali da izdrzzuva jaki temperaturi a ostanatoto ne e bitno vazzno ko kje se ispusti koristnikot vozaccot da vidi deka ne ja smenilo bojata. toa za mnogu korisnici e faktor deka uljeto e top i pak da se kupi istoto.
Osven full synthetic, ovie masla se po hemiski pat veshtaccki sozdadeni so povrzuvanje na molekuli, i za ovie masla ne se koristi shljamot od naftata, zatoa i se najkomplicirani, najskapi ama i najizdrzzlivi.
Точно
Site ostanati sto se na pazarot(masla koi nemaat 0w) imaat vo niv mineralna baza.
Делумно точно. Со Фул синтетички масла можат да се постигнат сите можни градации. Со минерални и полусинтетички не можат.
#mozze no retko se praktikuva, pretezzno se odi na mineralna verzija bidejki e poeftina. problemot e posle i za prodazzbata kako on kje prodate 10w40 full synthetic koe e mnoguposkapo od 10w40 polusintetickona pr.
Castrol na pr ima samo edno takvo maslo vo programa 0w40 CASTROL EDGE 0W-40 A3/B4 i sega vo ponovo vreme izvadija 0w30 no mislam deka za mk pazar 0w30 ne e bas optimalno ako dojde do razgraduvanje na gradacijata od nekvalitetna nafta mozze da padne i na 0w20, taka da 0W40 e sepak za mk pazar podobra opcija. 0w40 e kralska disciplina i tuka se pokazzuva kvaliteto na aditivite, hemiskot znaenje itn... vo sushtina nema podobro maslo za mk uslovi od full synthetic 0W40.
Јас не би генерализирал на тој начин. Во „најдобра варијанта“ може да се сместат повеќе различни масла зависно од тоа кој критериум ќе се земе да одлука. Цена, достапност, гаранција за оригиналност, структура на возење и друго.
#jas ostanuvam na mojot stav deka fullsynthetic 0W40 za Mk e najdobra opcija ako se ima standard motor, po mozznost da amerikansko proizvodstvo na pr Mobil1 ili Valvoline.
Pred se mobil1. ako budzetot dozvoluva. inacce
sekoe fullsynthetic maslo od 0w40 ne mora da e mobil1 e za
PREPORACUVANJE 1x godisno do 10-12.000km so smena na filterot na maslo ako mozze od mahle/knecht, mann ili bosch.
Ne mozzam da kazzam za novite 0W30 kako bi se pokazzale na mkskiot pazar.