Последниве 3 години возам само целосезонки на двете коли. Едните мишелинки (4 цели сезони и малце километри) другите континенталки (3 цели сезони и ншто над 40ккм ќе направат зимоска и ќе ги фрлам). Не се враќам повеќе на два сета на гуми. Животниот век им го сметам на 3 години со возењето што го правам (одам и на скијање секоја година). Со навремено планирање цената воопшто не е многу повисока од премиум летна или зимска гума. @Nandor The Relentless возам 19ки на Шкодата, и мислам дека баш поголемите димензии се таму каде што добиваш повеќе во есап, а и помацле замарање со чување на големи тркала по дома.
Поспана работа... толку сум објаснил.
Целта ми беше, доколку ми е правилен заклучокот дека ако се оди на All Season - секогаш да се оди на скапите фирми
во споредба со купување 2 сета (ама ефтини)... Затоа што на мало тркало се малку пари за давање реално, макар возеле само 3 години...
А дека во тие 3 години, со поефтини гуми во два сета + монтажите секоја сезона, дури и поскапо ќе излезе...
За 19" веќе, верувам дека е огромна разлика.
За моиве идиотски 16-ки од авион се гледа.
(Јебига, порано Bridgestone 7500, сега 10500)
)