Некој да сподели искуство со овие две масла спрема апликацијата на ликви моли ми излегуваат компатабилни за меганот, досега користев елф и немам некоја замерка занего, плус на овие двете пишува дека се и препорачани да се користат кај возила со плински уред.
Ова
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
или ова
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
маслата на ликви моли се произведуваат во рафинеријата мегуин
http://www.meguin.de/meguin/web.nsf/id/pa_home.htmlMeguin ima i svoi masla na pazarot koi se 1:1 skoro isti so liqui moly.
Pokraj ovie dve firmi ima drugi germanski kompanii koi nudat super kvalitet:
Fuchs Petrolub i Addinol.
http://www.addinol.de/https://www.fuchs.com/gruppe/Momentalno maslata na ROWE se vo golem podem:
http://rowe-mineraloel.com/Oni se relativno mali so gorespomenatite no se mnogu specijalizirani i nuda visokokvalitetni masla.
Nezavisno koe maslo ke go zemete made in Germany cim e specifikacijata ispolneta kvalitetot e gore dole istiot.
Povazzno e, ako ne i najvazzno:
pokratki intervali na menuvanje i sekogash kvaliteten filter za maslo na sekoe vtoro menuvanje filter za vozduh i gorivo.
Nemojte vo nikoj sluccaj da gi vozite kolite po 30.000km, ako ste non stop na avtopat ok togas 30.000km ne se problem ako ste vo pretezzno vo grad max.10.000km.
Ne se bitni kilometrite nego rabotnite casovi na motorot,
motorot i koga stoite vo mesto on raboti i uljeto mora da podmacckuvajas ne znam koi kompanii se nudat vo MK na pazarot no gore spomenatite koi se made in germany mozze da se koristat bez nikakvi predrasudi.
po pravilo treba da se koristi masloto so specifikacija koja e odredena od proizveditelot, gradacijata ne e tolku merodavna.
Najdobri masla se full synthetic so gradacija 0w40 a na prvo mesto e
Mobil1 !!!!
Dokolku ne koristite Mobil 1 togas seedno e koe maslo ke go zemete bidejki site se vo skoro ist kvalitet.
Edistvneo maslo vo svet (za siroka upotreba) koe ima nenadmasheni i najskapi aditivi e Mobil1_0W40.
no masloto e edno od najskapite na pazarot. Konzorciumot koj stoi pozadi Mobil1 e exxon eden od najgolemite giganti vo biznisot so nafta.
Pokraj germanskite masla drugi alternativi se:
Total, ELf, Eni, i Petronas ovie kompanii koristat iskluccitelno kvalitetno bazno maslo bidejki nivnite rafinerii se naogjaat vo libija i malezija, kade sto e najccistata i najviskozna nafta vo svetot. Ne koristat ist paket na aditivi kako mobil1 bidejkji maslata bi dosle so cena na isto nivo.
3.grupa: bp, shell,castrol, aral, kroon oil, valvoline.
kroon oil kompanija od holandija koja e mnogu malku zastapena so marketing, ima edni od najkvalitetnite masla, najverovatno baznite masla i aditivite se zemaat preku shell. ako go najdete vo mk po dobra cena ic ne mu ja mislite.
koe maslo da se koristi od gore navedenite kompanii nema utka,
preporaka e Mobil1 na prvo mesto.so gorenavedenite kompanii se pokriva skoro 90% od pazarot na masla.
Ako ne Mobil1, jas bi biral spored specifikacija i cena.
Mnogumina mislat deka ako motorot ne troshi maslo e super. Toa ne e dobro. Cim motorot ne troshi maslo toa znacci deka ne doagja do podmackuvanje na vnatreshite delovi od motorot, kolku pogolemo i podbro podmackuvanje toa e podobro za motorot.
Dokolku nekoj koristel poslabo maslo, i odkoga ke se promeni uljeto na pokvalitetno, kvalitetnite aditivi go perat motorot i gi ostranuvaat necistotiite taka da koneccno motorot mozze da primi maslo i da se podmacckuva i interesno e sto togas motorot pocnuva da go trosi uljeto efekt na suva kozza koga ke i dadete prava krema, i mnogumina mislat deka masloto ne ccini i prestanuvaat da go koristat.
Ako motorot ne troshi ni kapka maslo vo pominati 10.000km na pr. togas mora da go occistite motorot so motor flush i da stavite novo pokvalitetno maslo.
Ako masloto e ckart, togas gori , kondezira pobrgu i sto se vika "isparuva", ama motorot ne go troshi, obicno vo tie sluccaevi masloto e temno i mirisa na izgoreno koga ke go otvorite kapacceto.
Najdobar indikator e ako masloto vi e relativno novo staveno, cista boja a motorot go troshi vpijuva toa znacci deka vnatershnite elementi vi se cisti i dobro se podmacckuvaat. Ima lugje koi se zzalat abe kupiv nova kola nov motor i mi troshi maslo... pa se nerviraat, a sushtina treba da se raduvaat bidejki samiot proizvoditel na motorite predvidel deka toj motor treba da se podmacckuva.
Koj motor kolku maslo troshi e mnogu individualna rabota, ama ako NISTO ne troshi e alarmantno i treba da se proveri i da prevzemete nesto. Kaj benzincite e polesno bidekji bojata na masloto vi ukazzuva na stepenot dali e za menuvanje ili ne, bidete srekjni ako masloto e temno toa znacci deka masloto go pere motorot i gi fakja site necistotii, ako posle 10.000km masloto e solza cisto i nema promena vo bojata togas voziloto vi odi na voda a ne na benzin :-))
Dokolku ne znaete za koe maslo da se odluccite i varirate pmegu nekolku kandidata pogeldajte na oddelot TBN base number:
https://en.wikipedia.org/wiki/Total_base_numbersto povekje tolku podobro, poveke aditivi ima vo nego.
Inacce site masla se pravat od gjubreto koe nastanuva pri izrabotka na nafta i benzin. sto se vika talogot od naftata e masloto, pa mora da se "istncci" so krsenje na molekulite i so dodavanje na aditivi da ima viskozitet.
Osven full synthetic, ovie masla se po hemiski pat veshtaccki sozdadeni so povrzuvanje na molekuli, i za ovie masla ne se koristi shljamot od naftata, zatoa i se najkomplicirani, najskapi ama i najizdrzzlivi.
Site ostanati sto se na pazarot(masla koi nemaat 0w) imaat vo niv mineralna baza.
Castrol na pr ima samo edno takvo maslo vo programa 0w40 CASTROL EDGE 0W-40 A3/B4 i sega vo ponovo vreme izvadija 0w30 no mislam deka za mk pazar 0w30 ne e bas optimalno ako dojde do razgraduvanje na gradacijata od nekvalitetna nafta mozze da padne i na 0w20, taka da 0W40 e sepak za mk pazar podobra opcija. 0w40 e kralska disciplina i tuka se pokazzuva kvaliteto na aditivite, hemiskot znaenje itn... vo sushtina nema podobro maslo za mk uslovi od
full synthetic 0W40.