Автор Тема: Mobil, Total, Elf или какво масло ?  (Прочитано 1775602 пати)

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5250 на: 14 Јуни 2017, 15:23:36 pm »
Не. Него соодветно уље какво што предвидел производителот на возилото и истото исполнува пропишани норми/спецификации.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10492
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5251 на: 14 Јуни 2017, 18:43:49 pm »
Во секој мануал пишува да се прилагоди уљето на климата. Додека да загрее колата?
Ми нема логика истото уље иста машина да го користи и во сибир и на екватор.... али можда е така, што му знајш...

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5252 на: 14 Јуни 2017, 19:10:53 pm »
Ај уште еднаш: како што предвидел производителот.

Нормално дека со истиот мотор во Норвешка ќе возат со еден тип на уље а во Африка со друг тип на уље, соодветно според климатските услови и препораките од произведителот според тоа каде е продадена колата. VW се вози и во Германија, и во Англија и во Кина и во Бразил, исти машини може имаат ама ќе користат препорачано уље од страна на производителот и истото задоволува одредени стандарди. Get it?  ::)

Нормално, ова е мое мислење и немора секој да се согласува со истото. Благодарам.  :)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10492
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5253 на: 14 Јуни 2017, 23:36:20 pm »
Епа тоа де ми беше муабетот :)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1039
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5254 на: 25 Јуни 2017, 17:43:23 pm »
Некој да сподели искуство со овие две масла спрема апликацијата на ликви моли ми излегуваат компатабилни за меганот, досега користев елф и немам некоја замерка занего, плус на овие двете пишува дека се и препорачани да се користат кај возила со плински уред.
Ова
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
или ова
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

маслата на ликви моли се произведуваат во рафинеријата мегуин
http://www.meguin.de/meguin/web.nsf/id/pa_home.html
Meguin ima i svoi masla na pazarot koi se 1:1 skoro isti so liqui moly.

Pokraj ovie dve firmi ima drugi germanski kompanii koi nudat super kvalitet:
Fuchs Petrolub i Addinol.
http://www.addinol.de/
https://www.fuchs.com/gruppe/

Momentalno maslata na ROWE se vo golem podem:
http://rowe-mineraloel.com/
Oni se relativno mali so gorespomenatite no se mnogu specijalizirani i nuda visokokvalitetni masla.

Nezavisno koe maslo ke go zemete made in Germany cim e specifikacijata ispolneta kvalitetot e gore dole istiot.
Povazzno e, ako ne i najvazzno:pokratki intervali na menuvanje i sekogash kvaliteten filter za maslo na sekoe vtoro menuvanje filter za vozduh i gorivo.
Nemojte vo nikoj sluccaj da gi vozite kolite po 30.000km, ako ste non stop na avtopat ok togas 30.000km ne se problem ako ste vo pretezzno vo grad max.10.000km.
Ne se bitni kilometrite nego rabotnite casovi na motorot, motorot i koga stoite vo mesto on raboti i uljeto mora da podmacckuva

jas ne znam koi kompanii se nudat vo MK na pazarot no gore spomenatite koi se made in germany mozze da se koristat bez nikakvi predrasudi.
po pravilo treba da se koristi masloto so specifikacija koja e odredena od proizveditelot, gradacijata ne e tolku merodavna.
Najdobri masla se full synthetic so gradacija 0w40 a na prvo mesto e Mobil1 !!!!
Dokolku ne koristite Mobil 1 togas seedno e koe maslo ke go zemete bidejki site se vo skoro ist kvalitet.
Edistvneo maslo vo svet (za siroka upotreba) koe ima nenadmasheni i najskapi aditivi e Mobil1_0W40.
no masloto e edno od najskapite na pazarot. Konzorciumot koj stoi pozadi Mobil1 e exxon eden od najgolemite giganti vo biznisot so nafta.

Pokraj germanskite masla drugi alternativi se:
Total, ELf, Eni, i Petronas  ovie kompanii koristat iskluccitelno kvalitetno bazno maslo bidejki nivnite rafinerii se naogjaat vo libija i malezija, kade sto e najccistata i najviskozna nafta vo svetot. Ne koristat ist paket na aditivi kako mobil1 bidejkji maslata bi dosle so cena na isto nivo.

3.grupa: bp, shell,castrol, aral, kroon oil, valvoline.

kroon oil kompanija od holandija koja e mnogu malku zastapena so marketing, ima edni od najkvalitetnite masla, najverovatno baznite masla i aditivite se zemaat preku shell. ako go najdete vo mk po dobra cena ic ne mu ja mislite.

koe maslo da se koristi od gore navedenite kompanii nema utka, preporaka e Mobil1 na prvo mesto.
so gorenavedenite kompanii se pokriva skoro 90% od pazarot na masla.

Ako ne Mobil1, jas bi biral spored specifikacija i cena.

Mnogumina mislat deka ako motorot ne troshi maslo e super. Toa ne e dobro. Cim motorot ne troshi maslo toa znacci deka ne doagja do podmackuvanje na vnatreshite delovi od motorot, kolku pogolemo i podbro podmackuvanje toa e podobro za motorot.
Dokolku nekoj koristel poslabo maslo, i odkoga ke se promeni uljeto na pokvalitetno, kvalitetnite aditivi go perat motorot i gi ostranuvaat necistotiite taka da koneccno motorot mozze da primi maslo i da se podmacckuva i interesno e sto togas motorot pocnuva da go trosi uljeto efekt na suva kozza koga ke i dadete prava krema, i mnogumina mislat deka masloto ne ccini i prestanuvaat da go koristat.
Ako motorot ne troshi ni kapka maslo vo pominati 10.000km na pr. togas mora da go occistite motorot so motor flush i da stavite novo pokvalitetno maslo.
Ako masloto e ckart, togas gori , kondezira pobrgu i sto se vika "isparuva", ama motorot ne go troshi, obicno vo tie sluccaevi masloto e temno i mirisa na izgoreno koga ke go otvorite kapacceto.
Najdobar indikator e ako masloto vi e relativno novo staveno, cista boja a motorot go troshi vpijuva toa znacci deka vnatershnite elementi vi se cisti i dobro se podmacckuvaat. Ima lugje koi se zzalat abe kupiv nova kola nov motor i mi troshi maslo... pa se nerviraat, a sushtina treba da se raduvaat bidejki samiot proizvoditel na motorite predvidel deka toj motor treba da se podmacckuva.
Koj motor kolku maslo troshi e mnogu individualna rabota, ama ako NISTO ne troshi e alarmantno i treba da se proveri i da prevzemete nesto. Kaj benzincite e polesno bidekji bojata na masloto vi ukazzuva na stepenot dali e za menuvanje ili ne, bidete srekjni ako masloto e temno toa znacci deka masloto go pere motorot i gi fakja site necistotii, ako posle 10.000km masloto e solza cisto i nema promena vo bojata togas voziloto vi odi na voda a ne na benzin :-))
Dokolku ne znaete za koe maslo da se odluccite i varirate pmegu nekolku kandidata pogeldajte na oddelot TBN base number:
https://en.wikipedia.org/wiki/Total_base_number
sto povekje tolku podobro, poveke aditivi ima vo nego.
Inacce site masla se pravat od gjubreto koe nastanuva pri izrabotka na nafta i benzin. sto se vika talogot od naftata e masloto, pa mora da se "istncci" so krsenje na molekulite i so dodavanje na aditivi da ima viskozitet.
Osven full synthetic, ovie masla se po hemiski pat veshtaccki sozdadeni so povrzuvanje na molekuli, i za ovie masla ne se koristi shljamot od naftata, zatoa i se najkomplicirani, najskapi ama i najizdrzzlivi.
Site ostanati sto se na pazarot(masla koi nemaat 0w) imaat vo niv mineralna baza.
Castrol na pr ima samo edno takvo maslo vo programa 0w40 CASTROL EDGE 0W-40 A3/B4 i sega vo ponovo vreme izvadija 0w30 no mislam deka za mk pazar 0w30 ne e bas optimalno ako dojde do razgraduvanje na gradacijata od nekvalitetna nafta mozze da padne i na 0w20, taka da 0W40 e sepak za mk pazar podobra opcija. 0w40 e kralska disciplina i tuka se pokazzuva kvaliteto na aditivite, hemiskot znaenje itn... vo sushtina nema podobro maslo za mk uslovi od full synthetic 0W40.  



---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5255 на: 25 Јуни 2017, 19:42:46 pm »
Чек, ти сериозен си?

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5256 на: 25 Јуни 2017, 21:00:18 pm »
Како сте задоволни од Кастролот, има ли некој искуство?

Вчера мајсторот ми понуди Кастрол 10-40 па викам ајде стави го да го пробаме.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1039
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5257 на: 25 Јуни 2017, 21:56:18 pm »
Како сте задоволни од Кастролот, има ли некој искуство?

Вчера мајсторот ми понуди Кастрол 10-40 па викам ајде стави го да го пробаме.

koja kola godina motor model, ne mozze pausalno da se kazze,  vo sushtina castrol ne se loshi no za 10w40 ne ti treba castrol ima i drugi koi sigurno se poeftini... gradacijata 10w40 i 5w30 se najrasprostraneti.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1039
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5258 на: 25 Јуни 2017, 21:57:31 pm »
Чек, ти сериозен си?

vo vrska so sto?
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1039
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5259 на: 25 Јуни 2017, 22:09:20 pm »
Со првата и втората бројка хW-хх се означува вискозноста на уљето на таа температура а не дали подмачкува на таа температура (на пр. 5w има помала вискозност од 10w и на ладен старт поленско ќе стигне до брегаста и остало на најгорна точка на подмачкување, ама ако е препорака да се става 10w тогаш и моторот со сите зазори е проектиран за таков тип на уље е на за "поретко"), друго моторот не работи на надворешна (амбиенталан) температура него работи на работна температура (која зависи од типот на моторот) и затоа е најдобро да се става уље по спецификација за одреден модел на кола а не според поминати километри и дали ми било жешко во лето.

Polosho ne smee da bide podobro da, na pr ako e specifikaciajta da se koristi 10w40 bez problem mozze 5w40 ili 0w40, no da ne bapne 15w40. pred da se smeni gradaciajta i markata najdobro e da napravi cistenje na motorot so motor clean od liqui moly na pr., u princip 0w40 fullsynthetic mozze da se koristi sekogas nema podobro.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5260 на: 25 Јуни 2017, 22:20:42 pm »
Интересно видување имаш. Но тоа не значи дека се согласувам со твојот став. Ако поминеш 10.000км без да потроши грам и маслото има златна боја (на бензинец) тоа значи дека имаш перфектна машина. Не се секирај, тој 'проблем' се решава сам од себе за кратко време ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5261 на: 25 Јуни 2017, 22:45:11 pm »
Со првата и втората бројка хW-хх се означува вискозноста на уљето на таа температура а не дали подмачкува на таа температура (на пр. 5w има помала вискозност од 10w и на ладен старт поленско ќе стигне до брегаста и остало на најгорна точка на подмачкување, ама ако е препорака да се става 10w тогаш и моторот со сите зазори е проектиран за таков тип на уље е на за "поретко"), друго моторот не работи на надворешна (амбиенталан) температура него работи на работна температура (која зависи од типот на моторот) и затоа е најдобро да се става уље по спецификација за одреден модел на кола а не според поминати километри и дали ми било жешко во лето.

Polosho ne smee da bide podobro da, na pr ako e specifikaciajta da se koristi 10w40 bez problem mozze 5w40 ili 0w40, no da ne bapne 15w40. pred da se smeni gradaciajta i markata najdobro e da napravi cistenje na motorot so motor clean od liqui moly na pr., u princip 0w40 fullsynthetic mozze da se koristi sekogas nema podobro.
На форумов не можат да сфатат дека 0-40, 5-40 и 10-40 се иста градација. Нема поретко или погусто. Сите се исто вискозни.

Ама ајде, ќе се стрпиме, можеби некогаш ќе научат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5262 на: 25 Јуни 2017, 22:46:40 pm »
Сите се исто вискозни на 100 степени. И ние ќе се стрпиме тоа да го сфатиш. Или да сфатиш дека уљето во мотор ретко кога е рамно 100 степени.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5263 на: 25 Јуни 2017, 22:53:10 pm »
Не се исто вискозни на 100 степени. Тоа беше и постирано на форумот. Ама џабе.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5264 на: 25 Јуни 2017, 23:17:03 pm »
маслата на ликви моли се произведуваат во рафинеријата мегуин
http://www.meguin.de/meguin/web.nsf/id/pa_home.html
Meguin ima i svoi masla na pazarot koi se 1:1 skoro isti so liqui moly.

Колку фабрики имаат Мегуин?
Nezavisno koe maslo ke go zemete made in Germany cim e specifikacijata ispolneta kvalitetot e gore dole istiot.
Се сложувам.
Povazzno e, ako ne i najvazzno:pokratki intervali na menuvanje i sekogash kvaliteten filter za maslo na sekoe vtoro menuvanje filter za vozduh i gorivo.
Nemojte vo nikoj sluccaj da gi vozite kolite po 30.000km, ako ste non stop na avtopat ok togas 30.000km ne se problem ako ste vo pretezzno vo grad max.10.000km.
Ne se bitni kilometrite nego rabotnite casovi na motorot, motorot i koga stoite vo mesto on raboti i uljeto mora da podmacckuva
Точно

jas ne znam koi kompanii se nudat vo MK na pazarot no gore spomenatite koi se made in germany mozze da se koristat bez nikakvi predrasudi.
po pravilo treba da se koristi masloto so specifikacija koja e odredena od proizveditelot, gradacijata ne e tolku merodavna.
Najdobri masla se full synthetic so gradacija 0w40 a na prvo mesto e Mobil1 !!!!
Dokolku ne koristite Mobil 1 togas seedno e koe maslo ke go zemete bidejki site se vo skoro ist kvalitet.
Edistvneo maslo vo svet (za siroka upotreba) koe ima nenadmasheni i najskapi aditivi e Mobil1_0W40.
no masloto e edno od najskapite na pazarot. Konzorciumot koj stoi pozadi Mobil1 e exxon eden od najgolemite giganti vo biznisot so nafta.
Ај сега.... Звучиш како продавач. Mobil my ass. Ти треба да си сериозен петрохемичар за да пласираш вакви информации, а ние треба да ти ВЕРУВАМЕ на зборот.

Mnogumina mislat deka ako motorot ne troshi maslo e super. Toa ne e dobro. Cim motorot ne troshi maslo toa znacci deka ne doagja do podmackuvanje na vnatreshite delovi od motorot,
Неточно. Изјавата ти е сосем паушална и никако непоткрепена. Како муабетот со цајканите: Имаш аквариум? Немам. Мрш педер еден.
Потрошувачката на масло нема никаква директна корелација со степенот на подмачкувањето. Има директна корелација со вискозноста и со термичката стабилност на маслото.

kolku pogolemo i podbro podmackuvanje toa e podobro za motorot.
Тоа е точно ама ова нема врска со претходниот твој муабет.

Dokolku nekoj koristel poslabo maslo,
Чекај малце, квантифицирај/квалифицирај што значи послабо масло

i odkoga ke se promeni uljeto na pokvalitetno, kvalitetnite aditivi go perat motorot i gi ostranuvaat necistotiite
Многу лоша генерализација. Квалитетот на маслото зависи од многу фактори и може да се набљудува од повеќе аспекти. Маслото може да е поквалитетно од аспект на содржина на адитиви, градација, термичка стабилност, хроностабилност и друго.

taka da koneccno motorot mozze da primi maslo i da se podmacckuva i interesno e sto togas motorot pocnuva da go trosi uljeto efekt na suva kozza koga ke i dadete prava krema, i mnogumina mislat deka masloto ne ccini i prestanuvaat da go koristat.
Ефект на сува кожа? Ма дај, ова е една од најголемите глупости што сум ја прочитал на форумов, а ги имало во огромни количини

Ako motorot ne troshi ni kapka maslo vo pominati 10.000km na pr. togas mora da go occistite motorot so motor flush i da stavite novo pokvalitetno maslo.

Сосем неточно. Да чистам сосем нов мотор со 0км поминати со engine flush? Да чистам мотор со 50.000км возен со висококвалитетни масла кои не дозволуваат формација на наслаги? Ноторна глупост. Само затоа што не потрошил ни капка масло?

Ako masloto e ckart, togas gori , kondezira pobrgu i sto se vika "isparuva", ama motorot ne go troshi, obicno vo tie sluccaevi masloto e temno i mirisa na izgoreno koga ke go otvorite kapacceto.
Маслото може да биде темно од две причини:
1. Затоа што тоа му е задача, тоест содржи детергент кој ги раствара нечистотиите во волуменот на маслото
2. Затоа што ако е старо маслото или несоодветно, подложно е на биоразградливост


Najdobar indikator e ako masloto vi e relativno novo staveno, cista boja a motorot go troshi vpijuva toa znacci deka vnatershnite elementi vi se cisti i dobro se podmacckuvaat.
;D го впијува а? А иначе не го впијува?

Ima lugje koi se zzalat abe kupiv nova kola nov motor i mi troshi maslo... pa se nerviraat, a sushtina treba da se raduvaat bidejki samiot proizvoditel na motorite predvidel deka toj motor treba da se podmacckuva.
Трошењето на маслото нема никаква врска со подмачкувањето. Секако дека секој производител вели оти моторот треба да се подмачкува. Зопто ако не се подмачкува ќе зариба во првите 60 секунди. Производителите велат дека е нормално моторот да троши минимална количина на масло, не велат дека МОРА да троши масло. Напротив, нов мотор не треба да троши масло, зависи од моторот, додуша некои трошат секаков вид на масло. Се зависи од внатрешните толеранции и дизајн. Ако производителот сака да потенцира намалена потрошувачка на гориво, тогаш ќе ги намали внатрешните триења во моторот што ќе овозможи поголема луфта меѓу кариките и цилиндерот и тоа ќе предизвика трошење на масло.
Ако мислиш поинаку поели елаборирај.


ama ako NISTO ne troshi e alarmantno i treba da se proveri i da prevzemete nesto.
Апсолутно погрешно. Баш обратно.

Kaj benzincite e polesno bidekji bojata na masloto vi ukazzuva na stepenot dali e za menuvanje ili ne, bidete srekjni ako masloto e temno toa znacci deka masloto go pere motorot i gi fakja site necistotii, ako posle 10.000km masloto e solza cisto i nema promena vo bojata togas voziloto vi odi na voda a ne na benzin :-))
И ова е паушално напишано и вака кажано доведува до неточно тврдење.
Како што кажав претходно, срепенот на темноста на маслото зависи од многу фактори:
1. Амортизираноста на моторот. Мотор со повеќе изминати километри е жртва на поголеми абења кои дозволуваат бегање на гасовиод внатрешното согорување и растворање во маслото.
2. Видот на горивото: плинот на пример далеку помалку го црни маслото затоа што целосно согорува и не создава гареж
3. Видот на адитиви за детергенција и нивната процентуална застапеност
4. Количината на масло ставена во моторот. Ако во моторот наместо 4 литра се стават 3 литра тоа побрзо ќе се зацрни зошто има помал волумен за растворање на нечистотии.
5. Режимот на работа на моторот. Поголемото оптеретување на моторот создава поголеми притисоци во комората за согорување и со тоа форсира повеќе гасови низ компресионите карики надоле во картерот и повеќе го црни моторот.
6. Општата состојба и квалитетот на согорување. Ако моторот има проблем со клапна, МАФ сензор, кивалитет на гориво, возење во голема влажност на воздувот, може да доведе до согорување на богата смеса која ослободува многу поченисти гасови и повеќе гареж.
7. Староста на маслото. Маслото е биоразградливо.
8. Други причини
Osven full synthetic, ovie masla se po hemiski pat veshtaccki sozdadeni so povrzuvanje na molekuli, i za ovie masla ne se koristi shljamot od naftata, zatoa i se najkomplicirani, najskapi ama i najizdrzzlivi.
Точно

Site ostanati sto se na pazarot(masla koi nemaat 0w) imaat vo niv mineralna baza.
Делумно точно. Со Фул синтетички масла можат да се постигнат сите можни градации. Со минерални и полусинтетички не можат.

Castrol na pr ima samo edno takvo maslo vo programa 0w40 CASTROL EDGE 0W-40 A3/B4 i sega vo ponovo vreme izvadija 0w30 no mislam deka za mk pazar 0w30 ne e bas optimalno ako dojde do razgraduvanje na gradacijata od nekvalitetna nafta mozze da padne i na 0w20, taka da 0W40 e sepak za mk pazar podobra opcija. 0w40 e kralska disciplina i tuka se pokazzuva kvaliteto na aditivite, hemiskot znaenje itn... vo sushtina nema podobro maslo za mk uslovi od full synthetic 0W40.  
Јас не би генерализирал на тој начин. Во „најдобра варијанта“ може да се сместат повеќе различни масла зависно од тоа кој критериум ќе се земе да одлука. Цена, достапност, гаранција за оригиналност, структура на возење и друго.

Сите се исто вискозни на 100 степени. И ние ќе се стрпиме тоа да го сфатиш. Или да сфатиш дека уљето во мотор ретко кога е рамно 100 степени.
Јас тоа го сфаќам. Но поретко масло на ниски температури е СЕКОГАШ подобро. На пример, 5-40 на -20 ти е исто вискозно како 10-40 на -5 степени. Што е одлично. Заклучок, 5-40 е поретко на ладно, затоа е подобро, тоа е така и во теорија и во пракса.

Не се исто вискозни на 100 степени. Тоа беше и постирано на форумот. Ама џабе.

Исто се вискозни, според стандард. Индексот на вискозност за 5-40 е минимум 12.5 а не смее да биде над 16.3
http://www.viscopedia.com/viscosity-tables/substances/sae-viscosity-grades/

Значи, азличните квалитети и производители на масла мораат да ги држат 40-ките помеѓу 12.5 и 16.3 ако сакаат да се придржуваат на стандардот.