Кастрол купен од тука,од менување до менување повеќе од пола беше испарен,за малку ке ја зарибав колата,истиот Кастрол донесен од Германија,од менување до менување ниту грам не фалеше и само малку ја имаше сменето бојата...Во колата која беше користен,нема помалтретирана кола сега за сега...Ако еднаш си ја кренал 180км/х колата и да ти замини маслото,досега јас ке немав кола 
Башка тоа го ‘гибам‘ Филипчо,ама кога веќе ја разработивме темата да продолжиме...Јас кажав дека досега имам пробано секакви масла и скапи е евтини и од средна ‘класа‘,разлика нема...
Уште еден пример,на Рено-то(и на првото и на второто) цел живот му турам Елф,па првото го зарибав 3-4 пати,второто сменив 2-мотори,сега го возам 3-от...
Скапо масло,џабе потрошени пари...
Pa ako ocekuvas deka samo so dobro maslo ke go zacuvas motorot togas malku si gi pomesal brzinite!

Od moe licno iskustvo, od uljeto ti zavisi snagata na motorot na razlicni temperaturi, ramna i stabilna kompresija, abenje na karikite, lagerite i ostanatite delovi koi se pod teret, pravenje na garez ili talog vo motorot i sl. Isto taka e mnogu bitna viskoznosta na uljeto i sostavot, ne znaci deka sekoe ulje koe e 5W-40 mozes da go stavis vo bilo koj motor.
Imam tvrdoglav drugar koj na HGT mu stavi Total 15W-40, go zemal od AvtoMarket (K.Voda) i mi tvrdi deka e odlicno, a i fabrikata go veli sprotivnoto, ne znaci i deka sekogas e vo pravo, ali ova e daleku od preporacanoto. No vremeto ke pokaze!

Na Yugoto sum testiral tri novi i razlicni marki uljinja vo nekolku dena i pri merenje na kompresija imav razlika do 2 bar, neramnomernost so odredeno ulje, golemo isparuvanje i sogoruvanje na uljeto duri i na rabota vo mesto!
Moe mislenje e deka uljeto e eden od najbitnite faktori za dolgiot vek na motorot, dobar primer za toa e i moeto bivso Seicento!
