Рез на цилиндар може да го неутрализира само бушење или хилзнување...истрошена карика може да ја неутрализира само нова соодветна заменска.
Не сум толку стручен на ова поле, но marsher како поупатен ете може на кратко да ти објасни...
+ ако гледаш така не секој мотор има поминато 50 000 км...
По мене кератекот, милада на руски, ахмалахала по арапски, медовина по српски или како сакаш наречи го е истото само различно спакувано и под различно име...
Е сега, што се оштетува кај останатите делови е друго прашање...односно радилица, летечи, лежечи лагери, па незнам вентили итд итд...Маслото само помага во подмачкувањето на овие делови, и нормално е да квалитетот и редовното менување влијае врз сите нив...Прво..Ако не се менува на време, односно ако поминува многу голем број километри и бла бла бла, уљето ги менува своите особини, односно станува кисело, добива киселински својства...Сите тие својства делуваат негативно врз останатите делови од моторот претходно наброени...Киселината ги нагризува...Како се зголемува киселоста на маслото? Додека моторот работи се ствараат пареи при согорување на горивото во цилиндарот и маслото се врзува со нив, односно се ствара хемиска реакција...Денес, утре, задутре се собира, киселинскиот број се зголемува и се случува она погоре опишаното. Покрај пареи се ствара и гареж, и уште што ти не...Дел од него се исфрла преку издувниот систем, дел кој ке го собере маслото оди во картерот и се таложи и така натака.
Мислам дека ме разбираш што ти кажувам. Значи јас би одел на препорачаната варијанта, односно некоја од тие што ги кажа и ги пишува во книжулето од колата...Адитиви би додал само доколку сметам дека има некаква потреба..Во спротивно не гледам зошто би го направил тоа...
Е сега, еве ти слика од оштетена цементација на едно делче...Најчесто овака изгледаат бреговите на радилиците или брегастите...Дали мислиш дека со додавање на адитив, ке ја подобриш оваа состојба?
Односно сите ги прашувам, и оние поискусните, т.е. механичарите и оние кои разбираат многу многу повеќе од мене во оваа област?
Квалитетот и цената на уљата зависи од квалитетот и квантитетот на адитивите.
Квантитетот и квалитетот на адитивите мора да биде запазен заради добриот сооднос и перформансите односно спецификациите кои ке треба да се добијат при неговото тестирање од страна на службите кои истото треба да го одобрат. Во спротивно целиот бизнис е за џабе...Е сега...Тие критериуми се дефинирани со стандарди (API, CCMC, ASTM, ACEA, SAE) итн. Тие стандарди имаат опсег во кој треба да се движат карактеристиките на маслото, па така да постои граница од до, каде што она што djidji го кажа важи...Но секако сите тие масла кои се на продажба не ги прикажуваат на графикон своите карактеристики, него едноставно тебе како краен потрошувач те интересира дали ја задоволуваат спецификацијата за твоето твоето возило...Само тоа единствено нешто го добиваш како податок кој важи во цел свет и тоа е така дефинирано....Се она друго е на повисоко ниво и ти немаш увид во него.
Еве го делчето:
едит:
API - American Petroleum Institute
CCMC - Committee of Common Market Automobile Constructors
ASTM - American Society of Testing and Materials
SAE - Society of Automotive Engineers INC, NewYork
Колку да се знае што се кратенките...И јас пола не ги знаеф
[датотека избришана од администраторот]