Барајќи препораки за 0-20 масло за хондата, налетав на Amsoil Signature Series Synthetic Motor Oil 0W-20
Некое искуство или информации се добредојдени, било најдобро за мотори со ребраст потопен во масло...
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Од каде ти е информацијата дека ова масло било добро за каиши потопени во масло?
Ова масло задоволува WSS-M2C947-B1 на Форд. Анализирав бајаги на оваа тема пошто јас имам Ford 1.0 Ecoboost (кој испадна отпосле дека е новиот мотор на ланец наместо каиш) WSS-M2C947-B1 не се препорачува за 1.0 Ecoboost. За него се препорачува WSS-M2C948-B кое не е базирано на PAO и има формула која го зачувува каишот потопен во масло. Ама сето ова е во теорија, според спецификации. Плус ако погледнеш, ниту едно масло што задоволува WSS-M2C948-B не задоволува WSS-M2C947-B1, барем колку што имам јас забележано.
На форумиве генерално велат дека каиш потопен во масло е проблем ако си тежок сивоња и не знаеш дека треба да се менува масло. Дека било кое квалитетно масло менувано на време кое не е базирано на PAO е сосем океј за каишот.
Chatgpt, се разбира
инаку секако главна препорака е навремена промена, јас планирам на 10.000км максимум. Среќа заменет е каишот пред 20.000км.Барајќи препораки за 0-20 масло за хондата, налетав на Amsoil Signature Series Synthetic Motor Oil 0W-20
Некое искуство или информации се добредојдени, било најдобро за мотори со ребраст потопен во масло...
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Од каде ти е информацијата дека ова масло било добро за каиши потопени во масло?
Ова масло задоволува WSS-M2C947-B1 на Форд. Анализирав бајаги на оваа тема пошто јас имам Ford 1.0 Ecoboost (кој испадна отпосле дека е новиот мотор на ланец наместо каиш) WSS-M2C947-B1 не се препорачува за 1.0 Ecoboost. За него се препорачува WSS-M2C948-B кое не е базирано на PAO и има формула која го зачувува каишот потопен во масло. Ама сето ова е во теорија, според спецификации. Плус ако погледнеш, ниту едно масло што задоволува WSS-M2C948-B не задоволува WSS-M2C947-B1, барем колку што имам јас забележано.
На форумиве генерално велат дека каиш потопен во масло е проблем ако си тежок сивоња и не знаеш дека треба да се менува масло. Дека било кое квалитетно масло менувано на време кое не е базирано на PAO е сосем океј за каишот.
Ne postoi dobro maslo za toa govnarsko resenie.... Mora da se cisti sitoto
Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Како ли го смислиле, Пишале дека можно е кит за конверзија на ланец да се направи, ама нема ништо од тоа.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Батали го ChatGPT, ако го прашаш дали е сигурен ќе ти даде сосем друг одговор.
Во право си дека е многу несигурен. Што уље користеше ти за екобустот? Имаш ли препорака за мене?
Јас користам Castrol Magnatec Professional E, 5w-20 што е специфично развиено за старите екобустови со каиш. Такво користев од 0 до 77.000км и го менував на 8.000км +/- 1000км. Сега последно ставив Liqui Moly Special Tec F ECO SAE 5W-20 и LiquiMoly Ceratec. Приметувам после кератекот дека старт/стоп системот кога го гаси и пали моторот има помалку вибрации, речиси неприметно е. Од сега планирам само на Liqui Moly Special Tec F ECO SAE 5W-20 да го возам, а Castrol само ако не успеам да најдам од другово. Е сега проблем е што го нема во Македонија или па треба да го порачуваш специфично, јас го земам од Австрија, таму е многу популарно како бренд.
Спецификата на овие масла е што имаат адитив кој неутрализира некои нуспојави кои го нагризуваат каишот. Во топли краеви или возење брзо на отворено се препорачува 0w-30 наместо 5w20. Ама гледај да наоѓаш масло што е соодветно за wet belts. Или пак рачунај дека на 6-8 години или пак 70-80.000к да го менуваш каишот и нема да има никаков проблем. Ако лесно се вади картерот, можеш и повремено да правиш проверки да видиш во каква состојба е каишот.