Кола што поминува 1000 километри за 10 саати е посочувана од кола што поминува 1000 километри за 50 саати и успут е стартуван моторот 40 пати.
конечно некој го сфати концептот , значи имало надеж не биле заблудни моите пишувања 
морам да напоменам то ест да ве пофалам сите, гледам голема прогресија на темата масла на форумов, веќе се оди на разговори од типот спецификации, градации, адитиви,начин на возење, работни часови на моторот итн... се земаат во предвид алтернативни но нејм фирми итн...
кога првпат дојдов овде мислам главанта тема на дискусија беше дали да се сипа во мотор 10в40 или 5в30 такви преокупации.. и баш се сеќавам тогаш освен мотул и ликви моли ништо друго не беше ставано нит по разно.
сега гледам озбилни муабети.... дека сепак поминатите километри не се најважниот фактор, него како се поминати?
и колку работни часа моторот потрошил за тие км и со која просечна брзина и рпм.
Среќа, инаку сеуште ќе ставав сае90 у моторо 
srekjen coek si ti nemass gajle...
Митот за Мотул среќа се скрши. Митот за Ликви Моли сеуште е актуелен, ама проблем е што ти не го продаваш баш него, па ти боде во очи.
@Tischläufer Jas ne sum trgovec i ne prodavam nisto, taka da ne znam od kade taa ideja i fantazija deka prodavam.
Vtoro, kako sto vekje napissav vo moite prethodni postovi firmata Liqui Moly
NE POSTOI kako proizvoditel na masla, LM e samo brend koj se koristi kako marketing.
Maslata na "LM" se proizveduvaat vo rafinerijata "MEGUIN":
https://www.meguin.de/de/LM=MEGUIN
Pokraj Meguin, vo Germanija ima isto taka seriozni igracci na pr. Fuchs, Ravenol i SRS no site ovie zaedno sporedeno so resursite sto gi imaat:
Exxon, BP, Shell, Petronas i Total se minorni malo-sredni regionalni firmi.
Sto toa mozze Meguin da ponudi sto vekje go nemaat Mobil1, Shell, Castrol, Total i Petronas vo svojot repertoar?
Na pr.: Fuchs
https://www.fuchs.com/us/en/products/product-program/automotive-lubricants/oem-supplier-technology-partner/