Автор Тема: Mobil, Total, Elf или какво масло ?  (Прочитано 1959442 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7560 на: 24 Септември 2019, 07:41:15 am »
Se toa ubavo za maslo taze izvadeno od pakovanje.
No sto se slucuva vo razlicni rezimi na rabota?

Pogore bese spodelen primer na klaber koj dizel motor si go cepa "povremeno" vo visoki vrtezi.
Znaci "ekstremni uslovi".

E vo takvi uslovi, i pri slucaj koga DPF e izvaden, koe maslo ke ponudi pogolema zastita, najsovremeno C3 maslo 5W30 VW 507, ili full saps 5W40 A3/B4?


Иако си извадил ДПФ, 5-30 ќе понуди подобра заштита. Тоа може да се види од сликата, убаво е објаснето мислам. Ставање на 5-40 масло на автомобил кој што е пропишано да се става генерално 5-30 освен поголема потрошувачка на гориво, подолго достигнување на работна температура на масло и повеќе произведување на пепел и останати заебани работи кои што штетат и на егр и на дпф не гледам.
Па токму од постираната слика може да се потврди дека тоа е и најголемата придобивка на 504/507 масло. Тоа е многу издржливо на долг временски период и голема километража. Ова уствари важи за сите лонг-лајф масла не само од ваг. Но, секогаш ќе има домашни експерти кои што гледаат видеа на јутуб како некој батец во русија со домашна машина прави некаков "тест" на издржливост ставајќи два метални делови да се стругаат и рајата се пали :)

Инаку, не гледам никаков проблем да 5-30 масло неможе да издржи повремено цепање или како и сакаш да го наречеш. Во Германија сите ауди и ваг прават интервал на 30.000км а на автопат колите се 90% возени при многу големи брзини па не гледам никакви проблеми. Мислам перцепцијата дека повремено искачување на стража со пуна гас може некако лошо да наштети со такво масло е крајно несериозна :). Единствената причина зошто можеби јас во МК би правел промена на масло порана од препорачаната односно на 15.000км е само поради горивото кое што игра голема улога и за модерен дизел и за модерен турбо бензин. Кога ммаслото се контаминира (сакали ние или не) со неквалитетно гориво тогаш може да се деси некаков потенцијален проблем. А најголема причина јас лично за промена на масло порано гледам поради тоа што Скопје (како најголем град) е уствари доста мал и таквото возење често не дозволува моторот да достигне работна температура. Нормално тука зависат личните потреби, некој може иде на работа од Велес за Скопје секој ден и тука нема што да му ја мислам многу.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7561 на: 24 Септември 2019, 08:33:47 am »
Колку и да поминеш поевтино е од бензин. :P

Другар ти не ли прашуваше нешто за двомасен замаец и конверзија на едномасен? Стави му едномасен. Поевтино ќе поминеш.


Инаку, не гледам никаков проблем да 5-30 масло неможе да издржи повремено цепање или како и сакаш да го наречеш. Во Германија сите ауди и ваг прават интервал на 30.000км а на автопат колите се 90% возени при многу големи брзини па не гледам никакви проблеми. Мислам перцепцијата дека повремено искачување на стража со пуна гас може некако лошо да наштети со такво масло е крајно несериозна :)

Цапање на Стража, забрзување на Велешко брдо, потрошувачка до Охрид и Богородица, тоа се тие релевантни фактори и единици мерки за најразлични карактеристики на едно мотороно возило. Ќе цитирам еден братучед мој после доаѓање кај мене на гости:“Вие тука сте ненормални со возењето и газењето на автопат. И после ти викаат купи си кола од Германија, убаво е чувана и ич не е малтератирана.“
 
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7562 на: 24 Септември 2019, 10:41:57 am »
Кола што поминува 1000 километри за 10 саати е посочувана од кола што поминува 1000 километри за 50 саати и успут е стартуван моторот 40 пати.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7563 на: 24 Септември 2019, 10:47:56 am »
Ама повторно со небулози, небаре сме хемичари во Петронас и Кастрол. Затоа постојат технологии кои го овозможуваат токму ова, да моторното масло ги задржи истите својства и при 50 саати за поминати 1.000км и за 10 саати. Таксист вози полека во град па тие се репер за огромен број поминати км и огромно поминато време. Далеку по-штетен е ладниот старт и тука ставање на квалитетно уље и филтер за уље според спецификација ја прави целата разлика.

Секако, си постои граница до кога тоа е изводливо и затоа на некој му текнало дека ќе биде или 15.000км (лонг лајф 30.000)км или 2 години максимум. Абењето доаѓа и од временски интервал и секако од условите на експлотација на маслото.

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 795
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7564 на: 24 Септември 2019, 11:24:29 am »
Se toa ubavo za maslo taze izvadeno od pakovanje.
No sto se slucuva vo razlicni rezimi na rabota?

Pogore bese spodelen primer na klaber koj dizel motor si go cepa "povremeno" vo visoki vrtezi.
Znaci "ekstremni uslovi".

E vo takvi uslovi, i pri slucaj koga DPF e izvaden, koe maslo ke ponudi pogolema zastita, najsovremeno C3 maslo 5W30 VW 507, ili full saps 5W40 A3/B4?


Иако си извадил ДПФ, 5-30 ќе понуди подобра заштита. Тоа може да се види од сликата, убаво е објаснето мислам. Ставање на 5-40 масло на автомобил кој што е пропишано да се става генерално 5-30 освен поголема потрошувачка на гориво, подолго достигнување на работна температура на масло и повеќе произведување на пепел и останати заебани работи кои што штетат и на егр и на дпф не гледам.
Па токму од постираната слика може да се потврди дека тоа е и најголемата придобивка на 504/507 масло. Тоа е многу издржливо на долг временски период и голема километража. Ова уствари важи за сите лонг-лајф масла не само од ваг. Но, секогаш ќе има домашни експерти кои што гледаат видеа на јутуб како некој батец во русија со домашна машина прави некаков "тест" на издржливост ставајќи два метални делови да се стругаат и рајата се пали :)

Инаку, не гледам никаков проблем да 5-30 масло неможе да издржи повремено цепање или како и сакаш да го наречеш. Во Германија сите ауди и ваг прават интервал на 30.000км а на автопат колите се 90% возени при многу големи брзини па не гледам никакви проблеми. Мислам перцепцијата дека повремено искачување на стража со пуна гас може некако лошо да наштети со такво масло е крајно несериозна :). Единствената причина зошто можеби јас во МК би правел промена на масло порана од препорачаната односно на 15.000км е само поради горивото кое што игра голема улога и за модерен дизел и за модерен турбо бензин. Кога ммаслото се контаминира (сакали ние или не) со неквалитетно гориво тогаш може да се деси некаков потенцијален проблем. А најголема причина јас лично за промена на масло порано гледам поради тоа што Скопје (како најголем град) е уствари доста мал и таквото возење често не дозволува моторот да достигне работна температура. Нормално тука зависат личните потреби, некој може иде на работа од Велес за Скопје секој ден и тука нема што да му ја мислам многу.
Потполно се согласувам! Тоа е тоа...
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2766
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7565 на: 24 Септември 2019, 14:17:04 pm »
Se toa ubavo za maslo taze izvadeno od pakovanje.
No sto se slucuva vo razlicni rezimi na rabota?

Pogore bese spodelen primer na klaber koj dizel motor si go cepa "povremeno" vo visoki vrtezi.
Znaci "ekstremni uslovi".

E vo takvi uslovi, i pri slucaj koga DPF e izvaden, koe maslo ke ponudi pogolema zastita, najsovremeno C3 maslo 5W30 VW 507, ili full saps 5W40 A3/B4?


Иако си извадил ДПФ, 5-30 ќе понуди подобра заштита. Тоа може да се види од сликата, убаво е објаснето мислам. Ставање на 5-40 масло на автомобил кој што е пропишано да се става генерално 5-30 освен поголема потрошувачка на гориво, подолго достигнување на работна температура на масло и повеќе произведување на пепел и останати заебани работи кои што штетат и на егр и на дпф не гледам.
Па токму од постираната слика може да се потврди дека тоа е и најголемата придобивка на 504/507 масло. Тоа е многу издржливо на долг временски период и голема километража. Ова уствари важи за сите лонг-лајф масла не само од ваг. Но, секогаш ќе има домашни експерти кои што гледаат видеа на јутуб како некој батец во русија со домашна машина прави некаков "тест" на издржливост ставајќи два метални делови да се стругаат и рајата се пали :)

Инаку, не гледам никаков проблем да 5-30 масло неможе да издржи повремено цепање или како и сакаш да го наречеш. Во Германија сите ауди и ваг прават интервал на 30.000км а на автопат колите се 90% возени при многу големи брзини па не гледам никакви проблеми. Мислам перцепцијата дека повремено искачување на стража со пуна гас може некако лошо да наштети со такво масло е крајно несериозна :). Единствената причина зошто можеби јас во МК би правел промена на масло порана од препорачаната односно на 15.000км е само поради горивото кое што игра голема улога и за модерен дизел и за модерен турбо бензин. Кога ммаслото се контаминира (сакали ние или не) со неквалитетно гориво тогаш може да се деси некаков потенцијален проблем. А најголема причина јас лично за промена на масло порано гледам поради тоа што Скопје (како најголем град) е уствари доста мал и таквото возење често не дозволува моторот да достигне работна температура. Нормално тука зависат личните потреби, некој може иде на работа од Велес за Скопје секој ден и тука нема што да му ја мислам многу.

Taa slikata na koja se povikuvas ne gi dvoi maslata na 5W30 i 5W40. Vazi za site masla sto ja zadovoluvaat taa specifikacija.
Taka da neznam zosto se povikuvas na nea vo ovoj slucaj?!? i sto so toa dokazuvas?

Jas zboram za rezim na rabota, za motori koi se temperaturno optereteni i koga uljaniot film popusta-puka, jas za toj rezim zboruvam.
A ti zboris generalno, i za laden start, za drugo zborime drugar.

Baska nasata klima ne e ista so taa vo Germanija. Jas pre bi vozel 5W40 vo soodvetna specifikacija preku celata godina.
Ako me maci laden start pre bi stavil 0W30, a ne 5W30. Idealno zimno vreme 0W30 letno 5W40.

No ima drugi karakteristiki koi se mnogu pobitni od toa dali masloto e W30 ili W40. A moze da se i na granica od edna vo druga grupa pa da se deklarirani kako W30 ili W40.





Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7566 на: 24 Септември 2019, 14:58:11 pm »
Кола што поминува 1000 километри за 10 саати е посочувана од кола што поминува 1000 километри за 50 саати и успут е стартуван моторот 40 пати.
конечно некој го сфати концептот , значи имало надеж не биле заблудни моите пишувања  ;D

морам да напоменам то ест да ве пофалам сите, гледам голема прогресија на темата масла на форумов, веќе се оди на разговори од типот спецификации, градации, адитиви,начин на возење, работни часови на моторот итн... се земаат во предвид алтернативни но нејм фирми итн...

кога првпат дојдов овде  мислам главанта тема на дискусија беше дали да се сипа во  мотор 10в40 или 5в30 такви преокупации.. и баш се сеќавам тогаш освен мотул и ликви моли ништо друго не беше ставано нит по разно.

сега гледам озбилни муабети.... дека сепак поминатите километри не се најважниот фактор, него како се поминати?
и колку работни часа моторот потрошил за тие км и со која просечна брзина и рпм.









 




---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 795
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7567 на: 24 Септември 2019, 15:04:23 pm »
@M3V8 пиши линк или име на масло 5W-40 со 507? 🤔
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7568 на: 24 Септември 2019, 15:18:25 pm »
Кола што поминува 1000 километри за 10 саати е посочувана од кола што поминува 1000 километри за 50 саати и успут е стартуван моторот 40 пати.
конечно некој го сфати концептот , значи имало надеж не биле заблудни моите пишувања  ;D

морам да напоменам то ест да ве пофалам сите, гледам голема прогресија на темата масла на форумов, веќе се оди на разговори од типот спецификации, градации, адитиви,начин на возење, работни часови на моторот итн... се земаат во предвид алтернативни но нејм фирми итн...

кога првпат дојдов овде  мислам главанта тема на дискусија беше дали да се сипа во  мотор 10в40 или 5в30 такви преокупации.. и баш се сеќавам тогаш освен мотул и ликви моли ништо друго не беше ставано нит по разно.

сега гледам озбилни муабети.... дека сепак поминатите километри не се најважниот фактор, него како се поминати?
и колку работни часа моторот потрошил за тие км и со која просечна брзина и рпм.
Среќа, инаку сеуште ќе ставав сае90 у моторо ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7569 на: 24 Септември 2019, 15:25:44 pm »
Ама повторно со небулози, небаре сме хемичари во Петронас и Кастрол. Затоа постојат технологии кои го овозможуваат токму ова, да моторното масло ги задржи истите својства и при 50 саати за поминати 1.000км и за 10 саати. Таксист вози полека во град па тие се репер за огромен број поминати км и огромно поминато време. Далеку по-штетен е ладниот старт и тука ставање на квалитетно уље и филтер за уље според спецификација ја прави целата разлика.

Секако, си постои граница до кога тоа е изводливо и затоа на некој му текнало дека ќе биде или 15.000км (лонг лајф 30.000)км или 2 години максимум. Абењето доаѓа и од временски интервал и секако од условите на експлотација на маслото.

Не е небулоза она што ми го пишува во упатството:



Без разлика што е интервалот 24 месеци или 35.000 км, ова е напишано со некоја причина. Мене ми е јасна, на тие што не им е, нек си тераат како знаат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7570 на: 24 Септември 2019, 15:45:46 pm »
Па нормално, затоа напишав 2 години максимум. Зависи од самиот производител или вид на масло временскиот интервал е 12 или 24 месеци.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7571 на: 24 Септември 2019, 15:57:38 pm »
Тогаш не разбирам кај се „небулозите“ во она што сум ги напишал дека кола што 1000км ги поминува за 50 часа повеќе „го крка“ од кола што истите ги поминува за 10 часа?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7572 на: 24 Септември 2019, 16:00:03 pm »
Колку и да поминеш поевтино е од бензин. :P

Другар ти не ли прашуваше нешто за двомасен замаец и конверзија на едномасен? Стави му едномасен. Поевтино ќе поминеш.



Прочитај 2 поста подоле ќе видиш зошто прашував за тоа. А разликата во цена мешу нив не е голема. Патем и бензинците имаат ДМФ така да не ја гледам поентата на постов.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7573 на: 24 Септември 2019, 16:00:42 pm »
Прочитај 2 поста подоле ќе видиш зошто прашував за тоа. А разликата во цена не е голема.

Што има да читам, кога поевтино си е поевтино.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #7574 на: 24 Септември 2019, 16:02:36 pm »
Ама повторно со небулози, небаре сме хемичари во Петронас и Кастрол. Затоа постојат технологии кои го овозможуваат токму ова, да моторното масло ги задржи истите својства и при 50 саати за поминати 1.000км и за 10 саати. Таксист вози полека во град па тие се репер за огромен број поминати км и огромно поминато време. Далеку по-штетен е ладниот старт и тука ставање на квалитетно уље и филтер за уље според спецификација ја прави целата разлика.

Секако, си постои граница до кога тоа е изводливо и затоа на некој му текнало дека ќе биде или 15.000км (лонг лајф 30.000)км или 2 години максимум. Абењето доаѓа и од временски интервал и секако од условите на експлотација на маслото.
@vlatko.klp
5W30 i 5W40 nemaat golema razlika vo laden start. Toa go pokazzuva i samata brojka 5W(W-Winter). Vtorata brojka go oznaccuva nadvoresniot klimatski faktor vo ovoj slucaj 30 vs. 40 (Stepeni).
Druga rabota e sto vo sostavot na edna specifikacija na pr. BMW LL04 ili MB 229.50/229.51 imass povekje opcii ne kako kaj VW 507 samo 5W30.
BMW i Daimler davaat na korisnikot da bira od: 0W30 do 5W40 zavisi kako go goristi motorot vo koj rezzim. Ovie specifikacii se ACEA C3 isto kako 504/507 no namesto 0,6% SaPS mozze da imaat 0,8% max. znacci povekje phosphor.
po default site stavaat 5w30 poradi optimalna kombinacija zastita na motor, cena i potrosnja.
cim izbegas od taa specifikacija 5w30 nesto dobivas a nesto gubis.
Na pr. (5w40) dobivas pogolema zastita pri visoki temperaturi vo motorot (poradi pogolema HtHS vrednost na baznosot maslo) a gubis vo potrossnja. Za cena mislam deka se tuka negde.
Znacci @M3V8 ubavo ti objasni, aditivniot paket e samo eden del od prikaznata i e mnogu biten ama ima i drugi faktori.
Eve na pr TBN vrednost od 5w30 507: 7
a Mobil1 FS 0W40 ima TBN od 12 a go nema aditivniot paket na 507.
znacci 507 za nesto e dobra ama negde e poslaba imass trade off.















---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)