Ама повторно со небулози, небаре сме хемичари во Петронас и Кастрол. Затоа постојат технологии кои го овозможуваат токму ова, да моторното масло ги задржи истите својства и при 50 саати за поминати 1.000км и за 10 саати. Таксист вози полека во град па тие се репер за огромен број поминати км и огромно поминато време. Далеку по-штетен е ладниот старт и тука ставање на квалитетно уље и филтер за уље според спецификација ја прави целата разлика.
Секако, си постои граница до кога тоа е изводливо и затоа на некој му текнало дека ќе биде или 15.000км (лонг лајф 30.000)км или 2 години максимум. Абењето доаѓа и од временски интервал и секако од условите на експлотација на маслото.
@vlatko.klp 5W30 i 5W40 nemaat golema razlika vo laden start. Toa go pokazzuva i samata brojka 5W(W-Winter). Vtorata brojka go oznaccuva nadvoresniot klimatski faktor vo ovoj slucaj 30 vs. 40 (Stepeni).
Druga rabota e sto vo sostavot na edna specifikacija na pr. BMW LL04 ili MB 229.50/229.51 imass povekje opcii ne kako kaj VW 507 samo 5W30.
BMW i Daimler davaat na korisnikot da bira od: 0W30 do 5W40 zavisi kako go goristi motorot vo koj rezzim. Ovie specifikacii se ACEA C3 isto kako 504/507 no namesto 0,6% SaPS mozze da imaat 0,8% max. znacci povekje phosphor.
po default site stavaat 5w30 poradi optimalna kombinacija zastita na motor, cena i potrosnja.
cim izbegas od taa specifikacija 5w30 nesto dobivas a nesto gubis.
Na pr. (5w40) dobivas pogolema zastita pri visoki temperaturi vo motorot (poradi pogolema HtHS vrednost na baznosot maslo) a gubis vo potrossnja. Za cena mislam deka se tuka negde.
Znacci
@M3V8 ubavo ti objasni, aditivniot paket e samo eden del od prikaznata i e mnogu biten ama ima i drugi faktori.
Eve na pr TBN vrednost od 5w30 507: 7
a Mobil1 FS 0W40 ima TBN od 12 a go nema aditivniot paket na 507.
znacci 507 za nesto e dobra ama negde e poslaba imass trade off.