@DarthJe5us @darkserial 507kata e LL ja ima smo vo 5w30, znam deka 507 gi pokriva site prethodni
no so specificniot motor TDI PD 505.01 i 5w40 e podobra opcija nego 5w30, pogotovo ako kolata se koristi vo gradski trgni zastani uslovi i na kratki relacii.
5w30 LL 507e povekje za long distanci koli na otvoreno sto se vozat mnogu km kade bi idel na LL intervall do 30k km.
Ako se menuva 1x godisno do 12k, 505.01 5w40 e podobro i ne mora da se frlaat pari za 507ka.
Inace za ponovi diesel motori so dpf vw 507 e najdobro reshenie, aditivniot paket na 507kata e najmoderniot sto postoi.
Razlikata pomegu 505.01 i 507 e Sulfurot vo baznite masla i Phosphatite sto se koristat za zastita na motorot.
Pri sogoruvanje na baznoto maslo se sozdava sulfurna pepel koj zavrshuva vo DPFot.
Zatoa baznite masla za 507kata mora da se pravat od najccista mozzna sirova nafta koja ima mnogu malku Sulfur vo nea, plus mora da se dodavaat moderni aditivi da bi izdrzzala da gradacijata 5w30 gi izdrzzi specifikite na motorot.
Phosphatot sluzzu kao zastita na motorot no e stetan za prirodata zatoa od tie priccini specifikaciajta 507 dozvoluva malku od phosphorot.
Ne mozze paushalno da se kazze deka 507 e podobro od 505.01, za tdi pd.
Aditivite i baznoto maslo se pokvalitetni ama ima pomalku phosphor, plus gradaciajta e samo 5w30 sto ne odgovara za site vozni profili.