Автор Тема: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam  (Прочитано 65995 пати)

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #240 на: 13 Јануари 2014, 18:49:34 pm »
Се збореше за тоа како фокусот бил спор со 1.4 моторче - да точак невиден беше. арно ама им текна на оние од форд дека со тоа не одат нигде, па затоа сега во понудата тој точак од мотор го немааа! Сега минимуН е 1/6 со 85КС а како еден огромен плус е екобуст 1.0 моторчето...За разикла од тоа, на ОПЕЛ продолжува да става 1.4 точак мотор, без притоа да помисли на намалување на тежината на возилото
Astra е тешка 1373кг што е за 103кг повеќе од фокус (1270кг), додека голф е 1200кг - у превод астрата е 173кг ПОТЕШКА од голф!!! Ама не нели тоа нема врскааа...

Друго Корсата била океј, или добра? Добра би била само под услов да не постои фиеста,поло,клио. Корсата е 2века позади сите овие.

Антарата...ај да не зборам повеќе за неа

Кими ај те молам види како еден автоматски менувач треба да работи, пред да ми носиш заклучок за некој 8 века стар мењач а воедно и единствен у кој си седнал...Знам дека е најдобар, ипак на опел е али прво пробај и друго нешто.

Стратро ја отупе со калибрата. (абе стварно е супер твојата!!!) ама да збориш "најди ми друга кола како оваа како онаа" споредуваме опел адам ти одеднаш тиграта на јан турбо..ајде јеботе муабет? што муабет е тој жити се?
ај ти најди ми некој опел толку јак, а толку стар - http://www.youtube.com/watch?v=dElFiQcLsp8
Сеа такви детски муабети ке тераме?

па и опел спидстер бил опел? аха да..добааааар


Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #241 на: 13 Јануари 2014, 19:01:43 pm »
Ти си сериозен? (мислам на КИМИ) тоа беше онака најпрво нешто што ми текна а у брзо време да сум го глеал и ти си сериозен со твојот реплај? дали уопште прочита што сакав да кажам?

И тотално се слагам со крел!

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #242 на: 13 Јануари 2014, 19:02:15 pm »
Astra е тешка 1373кг што е за 103кг повеќе од фокус (1270кг), додека голф е 1200кг - у превод астрата е 173кг ПОТЕШКА од голф!!! Ама не нели тоа нема врскааа...

Сега Фаланга ќе ти каже како тежината не е битна. И покрај тоа што Astra GTC 1.4 140 кс има перформанси како Леонот на Марјанот.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #243 на: 13 Јануари 2014, 19:15:24 pm »
Се слагал ти со крел или не сеедно опел правел многу одамна а и сеуште прави верувам и во иднина ќе прави (небитно чиjи ќе бидат акциите на опел) најдобри автомобили. Во својот ценовен ранг де. :D


Ко на пример што Опел Адам е најдобар во својата класа и поготово во својот ценовен ранг :)

А во исто време многу чудно.. Никој од Опелџиите го нема уплатено и нема ни намера да го купи наскоро






Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 873
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #244 на: 13 Јануари 2014, 20:10:04 pm »
Избегнував вклучување во темава, бидејќи истата веќе отиде off-topic, нема врска со оригиналната причина поради која била отворена, а тоа е да се дискутира новиот Адам. Ај барем нешто што се дискутираше во неа да беш со контекст.. ама контекстот е одамна изгубен. Нејсе.


Неколку пати Корсата, па еве, нека објасни авторот, што мислеше со ова 2 века позади сите овие? :)

Друго Корсата била океј, или добра? Добра би била само под услов да не постои фиеста,поло,клио. Корсата е 2века позади сите овие.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #245 на: 13 Јануари 2014, 20:24:36 pm »
Избегнував вклучување во темава, бидејќи истата веќе отиде off-topic, нема врска со оригиналната причина поради која била отворена, а тоа е да се дискутира новиот Адам. Ај барем нешто што се дискутираше во неа да беш со контекст.. ама контекстот е одамна изгубен. Нејсе.


Неколку пати Корсата, па еве, нека објасни авторот, што мислеше со ова 2 века позади сите овие? :)

Друго Корсата била океј, или добра? Добра би била само под услов да не постои фиеста,поло,клио. Корсата е 2века позади сите овие.

Апсолутно е у право.. Корсата е значително позади Фиеста, Поло, новото Клио, итн..

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #246 на: 13 Јануари 2014, 20:51:01 pm »
Ајде овде ќе го пишам мојот последен пост во комуникацијата на темата Адам Опел со тебе (мислам на Крел) и останатите кои ќе се пронајдат. Се извинувам за офтопик но верувам дека и не е толку битно што е офтопик бидејќи ќе биде последен.

Да нема недоразбирања, ова го зборувам од аспект на форумска некултура, недругарство и од желбата за тролање без основ без притоа да не се мисли на останатите членови. НЕ ГО БРАНАМ ОПЕЛ, го бранам достоинството на форумот и затоа трошам време ова да го напишам, инаку со око не би трепнал во други околности.

Значи Крел, ќе пишам конкретно за тебе, но се однесува и на други тука кои ќе се најдат во муабетот. Ти не ја испушташ шансата да ПОТЕНЦИРАШ колку ти си објективен тип без предрасуди. И пошто нели правиш споредби меѓу мене и тебе еве ќе споредам дека јас тоа во ниеден пост во темата не го тврдам, по тоа се разликуваме јас и ти.
Од почетокот на темата се си беше во ред. Зеро направи ревју, пиша што пиша, и тогаш ти дојде онлајн со коментари во стилот:

Зеро прав другар. Не ти кажал за да те спаси од кошмар.
И јас би сакал да имам такви пријатели ко што ти е тебе Зеро, односно што мислат да не ми направат стрес.
 

Па океј, мала шала. No offense taken. Не знам зошто Зеро не ме повика како што ме викаше за други возила но не навлегувам.

Понатаму

Не можам да си поверувам дека нацртале небо на кровот. Ова треба да биде замена за панорамски кров? Или се трудат да освојат награда во кич?Сериозно ко да го дизајнирал некој од оние што прават Fake Tuning...Што има плус од вакви детали? Стапчиња од сладолед на бандажите да тропаат? Или канче од Јогурт па да тропа кога се врти?Банана седло? Вуна на волан?

Награда во кич? И пази сега. До овој момент сеуште човек ќе си рече, објективен е но се шегува. Кич? Со не знам колку награди за дизајн? Red DOT? Ова-она? СО не знам колку опции за кастомизација? Кич? Ајде сега преброј си во колку твои постови ги спомнуваш зборовите кич и фејк. Во мнооогу. Преслушај си како ти си далеку покомпетентен од сите стручни жирија во Европа. И веќе од твојата објективност нема ни О. Да застанеше тука сеуште ќе бев убеден дека се трудиш да бидеш објективен. Но не. Ти не си објективен. Ти си трол (бар што се однесува до оваа тема). И продолжуваш натаму со уште не знам колку постови да бидеш трол. Ко на пример:

Со купување на возилово добиваш одма и надимак "Шабан", или ако сакаш да го купиш мора да докажеш дека си Шабан?
Или пошто ова ADAM делува некако , како да кажам.. Може да се прекрсти во Opel Shaban
и многу други, особено оние кон средината и крајот на темата.

Јас ти одговарав со шала во стилот
Шабан Шаулич. За него нема Адам. Он у Голф се вози :)

Нели, во ред. Шабански е за тебе и тоа е твое лично мислење. Па немора со 700 постови да повторуваш дека е кич и дека е шабанерија, тоа веќе еднаш го кажа ОБЈЕКТИВНО..... освен ако не сакаш да бидеш трол и да се зајадуваш со твоите форумски другари. Секако разбирам шала ,но кога гледаш дека некого го фрустрира твоето тролање па  for Christ's sake олабави малку и ОЛАДИ. Спомнуваш некој си форум за Шкода каде луѓето не се жалеле ако некој кажел лошо за шкода. Ама ти бе ми ги пукна мадињава со твоите „забелешки“. Спореди се на тој форум дали било кој друг постапува како што ти постапуваш овде.


Имаше во темата и конструктивни забелешки со кои се слагам на кои одговорив исто така конструктивно и информативно но без да го бранам Опел гледајќи низ розеви цвикери што би рекол Велештрумф
Подобро ке беше да го нудеа и со турбо мотор.

Гледам и во неговата класа сите имаат турбо мотори. :)

Ќе има 1.0 и 1.2 рурбо мотори наскоро, а и цената ќе падне прилично бајаги.

Нели и цената ќе падне, бидејќи и во Германија е падната и со тоа Опел е позициониран со најниска цена, пошто нели, некој забележа дека Адам би бил во одлична положба ако е најевтин од другите. Но не, мора само да се трола и трола и трола и покрај информацијата дека во Германија е најевтин и дека неизбежно е и тука да биде исто така најевтин (како што беше Астра Х и цела Македонија се стори со по една...(вулгарно кажано) ).

Цената. Не дека е прескапо, ама претходниот се продаваше пре евтино и сега ова полоша зделка него за претходниот модел. Очекувам да цената падне со текот на времето (и мојот модел почна да се продава 29000 еур, па падна на 22000 еур)

Па зар ти очекуваш цената да падне? Ама чекај, ова е муабет за Хонда а не за Опел. Тоа е вистинска објективност. Затоа и ја отвори темата за Хонда оти ти си објективниот и ти требаше да се појавиш да отвориш тема која веќе со годии постои.

И после ова си имаше фина убава дискусија во стилот

Ако не тестиравте како звучи Shaban во Опел -ов, исто ко да не сте го тестирале..
Јас би сепак овој  Шабан
Ама не во Адам ов, пошто ова е сепак фина музика и не му личи
Дарко

Цццццц...... колку си значи безобразен... :D

Нели, другарски си правиме муабет иако ти продолжуваш, no offense, non taken. Немам проблем, никој не притиска и не ти ги вади од контекст пишаните работи.... не сеуште.

Krell ако не ти се свиѓа со фејк небо, можеш да си го порачаш со фејк дрвена ламперија и да се осеќаш како дома.


Фино, топ доловен моментот. Ако не сајкаш шабанско ѕвездено небо, не мораш да го имаш. Истото и јас го потенцирав повеќе пати. Но за инает мора истото да се повтори 7 миљарди пати нели пошто тоа е баш објективно. И тоа е воедно и главниот адут на Врачед да донесе одлука: Опел е Срање, пошто нели он никогаш не го поседувал ниту знае нешто а сепак е експерт.  :-*

Еве друг пример за фин муабет:

За вакво количе не треба да се имаат никакви предрасуди. Тоа му е и поентата, не запазува никакви "правила" во дизајнот, пробува да понуди нешто поразлично на пазарот од тоа досега, овозможува персонализирање на секаков начин и за сечиј вкус од купувачот. Било тоа небо, тепих или разгледница од Скопје 2014, тотално небитно - вкус на купувачот.

Мене лично не ми се допаѓа позади и неприродната странична линија. Кога би имал толку пари за посебно градско количе би го купил.


Фиат 500, си има историја, си има нешто шмекерско во него.
Мини, исто така богата историја, фенси, кул ауто.
ДС3, француска елеганција, исто и тоа си има историја.

Опел Адам, нема ништо, дудук кола. Небоно колку очајно изгледа у живо, тоа е страшна работа. Вака како возило можеби и е интересно, но коа би купувал мало градско возило и коа ќе одам да ги погледнам погорните три, нема ни да ми текне дека постои Адам-ов. Не знам зашто Опел пробува да се пробие таму каде што не им е место.
Баш од на брат ми причиниве сметам дека треба да е поефтин од наведените.


Но спореди си ги твоите постови со погорните постови. Поради тоа фино заслужен коментар од страна на Семоќниот:

Ako ima od vas pogolemi trolovi, jadenje burek 4 strani za edno dzvezdeno nebo ... I posle zenite drndale ;D ;D ;D


Значи, многу фино доловен момент.... што сепак за троловите не значи ништо. Тие мооооора да продолжат и да пишат уште 21 страна тролање.

Но во ред. Секој има живци и трпение. Следнава комуникација беше turning point:

За нешто да биде религија треба да се верува бесмислено во нешто и тоа да биде масовна појава :)
Религија на форумов е дека дизел е подобар во све од бензин на пример.

Добро, ајде, не е религија, фанатизам е. :)

Баш сте некои другари.... Може уште 7 страни да напишете па да затвориме Опел како тема еднаш за секогаш?

И после ова почна срањето. После ова дури и модераторите кои не смеат да си дозволат таков гаф преминаа на вадење наработите од контекст и залепување на етикета дека сум бил не знам каков бранител на Опел? И дека другарски од вас би било да почнете да го сакате Опел, според Фаланга нели така? Па тоа е тоа што сакам да објаснам а некој тука се прави Чак и ми ги вади речениците од контекст. До овој момент воопшто никој не го бранеше Опел, ниту пак продолжи да го брани. Проблемот е во недругарското и некултурното однесување кое следеше понатаму. Убаво рече Зеро, сум се возбудувал. Па и да сум се возбудил вие треба ли да бидете другари и да имате обзир како се понашате и што правите? За такво другарство зборувам, за вашето однесување а не за сакањето на Опел на сила.

После ова замисли следат уште 20+ страни недругарско однесување во бетер стил. Тоа во општо не сакам ни да се навраќам да го коментирам оти е уништувачки по расположението. А у остало, и не ми значи премногу дискусијава за да трошам саати и саати и да кршам тастатура со муабети кои и онака очекувам дека повторно нема да се сфатат.

Вистина е дека и јас ја тролав Алфа пред две години еднаш во две недели но тоа било со осет со по некој пост до два. На што личи ова? Ова ли е таа објективност за чие прифаќање вршиш толку голем притисок? Па на скалата на објективноста од 1 до 10 ова е 2-ка преку сила (и тоа двојка поради првите неколку постови и забелешки). Јас свесен сум дека некој може да претера во субјективизам по некогаш ама каде е доблеста да се признае тоа? Каде е доблеста да се рече: еј абе знаш дека си бил во право? И не е виткање кичма тоа што би рекол Онак, туку е резултат на форумскиот живот и сфаќањето на форумот сериозно и продуктивно. Ќе се дадам јас како пример во темата за меѓународните возачки дозволи, каде отпосле се фатив дека сум претерал со притисокот моето субјективно мислење да го направам Устав, што и онака е погрешно.

Им се извинувам на сите форумџии за долгиот пост, но мене ми е битен обидот да се обидам нешто да кажам и тоа да се сфати. Ако некој сака да ми реплицира во истиот стил како Крел и Велештрумф во темава, нека не се мачи биејќи моето на темава го завршив и не планирам понатаму да трошам зборови.

Сега си го читам постов по втор пат и јас си сфатив нешто битно од него и се решавам да си го сменам сопствениот пристап кон работите на форумов во позитивна конотација... за мене а верувам и за сите.


« Последно менување: 13 Јануари 2014, 21:07:17 pm Falangasaurus »

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #247 на: 13 Јануари 2014, 21:08:21 pm »
@ Falanga.

Почнувам да мислам дека ти лично се поистоветуваш со Опел Адам и со неговото звездано небо.

Имам одредени лични критериуми што е кич а што не, за да не треба да читам Red Dot дали  е нешто кич или не.Звездано небо у кола ко Адам дефинитивно е (еве ти 701 пат).

Пак ќе ти кажам..  Твоево пишување не го доживувам лично, автоматски и не ти се лутам. Поготово што пре емотивно реагираш, а не и рационално.

Можеби треба да ја продолжиме дискусијава кога ќе бидеш малку порационален во комуникацијата, а не емотивен без причина.

До тогаш игнорирај ги моите постови. И разбери дека ако не ни се допаѓа Опел Адам, не значи дека имаме нешто против тебе лично.


Све најдобро


Дарко


п.с. Недругарско однесување било изнесувањето мислење за мааните на Опел Адам... Woooww. Дефинитивно не можам да разберам, ама веројатно е до мене и што веројатно ми фали дел од свеста да ова го разберам
« Последно менување: 13 Јануари 2014, 21:30:50 pm krell »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #248 на: 13 Јануари 2014, 23:46:35 pm »
Ајде, доста го фалевме Adam-от, еве едно реално тестче:

http://www.autocar.co.uk/car-review/vauxhall/adam/first-drives/vauxhall-adam-14-glam-ecoflex-86bhp

...............

What is it like?

A little disappointing overall
, but initial impressions are good since the cabin is this car’s real strong point.


............................


Of course there are countless options to make your Adam individual, even if there is a touch of the cringey, dad-on-a-dance-floor about the colour palette names, which include ‘James Blonde’ and ‘White my fire.’ Some of the options are more successful, including a slightly cheap-looking but still quite impressive LED 'star lit' roof.


.........................


Sadly, the cabin is where the good stuff ends. The cars we tested didn't come with a UK-tuned steering setup, which we're assured will be "more mechanical in feel" according to the company's dynamics guru. In these European cars the steering is reasonably accurate but completely disconnected and electronically veiled from what is actually going on at the wheels. Ride quality also disappoints, though the chassis setup may alter a little for the UK as well. In these Euro cars it's certainly harsh at all but very low speeds, and with cornering forces involved it will occasionally skip across the Tarmac in a fairly disconcerting way.

It’s not quiet, either. Mated to the five-speed manual gearbox (currently the only transmission option in the range), the 1.4-litre engine will be spinning at more than 3000rpm by the time you reach 70mph, at which point you will be suffering a tinny dirge intruding into the cabin and very little response under your right foot.

.........................

Should I buy one?

We’d like to say yes, because there is clearly such good intent with the design and creativity that’s gone into the Adam. But it simply isn’t good enough in terms of powertrains or ride comfort. The Adam strives to deliver both a comfortable experience and a fun one, and it actually fails to do either.
[/color]


Не е до Опел. До Adam-от е.

Тргнете ги розевите наочари - не го бива! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #249 на: 13 Јануари 2014, 23:50:04 pm »
Ајде, доста го фалевме Adam-от, еве едно реално тестче:

http://www.autocar.co.uk/car-review/vauxhall/adam/first-drives/vauxhall-adam-14-glam-ecoflex-86bhp

...............

What is it like?

A little disappointing overall
, but initial impressions are good since the cabin is this car’s real strong point.


............................


Of course there are countless options to make your Adam individual, even if there is a touch of the cringey, dad-on-a-dance-floor about the colour palette names, which include ‘James Blonde’ and ‘White my fire.’ Some of the options are more successful, including a slightly cheap-looking but still quite impressive LED 'star lit' roof.


.........................


Sadly, the cabin is where the good stuff ends. The cars we tested didn't come with a UK-tuned steering setup, which we're assured will be "more mechanical in feel" according to the company's dynamics guru. In these European cars the steering is reasonably accurate but completely disconnected and electronically veiled from what is actually going on at the wheels. Ride quality also disappoints, though the chassis setup may alter a little for the UK as well. In these Euro cars it's certainly harsh at all but very low speeds, and with cornering forces involved it will occasionally skip across the Tarmac in a fairly disconcerting way.

It’s not quiet, either. Mated to the five-speed manual gearbox (currently the only transmission option in the range), the 1.4-litre engine will be spinning at more than 3000rpm by the time you reach 70mph, at which point you will be suffering a tinny dirge intruding into the cabin and very little response under your right foot.



Не е до Опел. До Adam-от е.

Тргнете ги розевите наочари - не го бива! :)


Симо не биди пед*ер да пишеш било што против Опел и Адам. Више ако си Пе*ер биди пе*ер до крај, и пиши нешто против Ева, не против Адам :)



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #250 на: 14 Јануари 2014, 00:16:06 am »
Бар да беше Опелова фронтерата....


Isuzu Wizard

The long-wheelbase (five-door) version was available as the Isuzu Wizard in Japan, and in North America as the Isuzu Amigo (three-door) and Isuzu Rodeo (five-door) and the Honda Passport (five-door). Opel, Vauxhall, and Holden each also sold rebadged versions of the vehicle as the Opel Frontera, Vauxhall Frontera, and Holden Frontera. It was also sold as the Chevrolet Frontera in Egypt, the Isuzu Cameo and Isuzu Vega in Thailand, the Isuzu Frontier in South America, and as Chevrolet Rodeo in Ecuador, Colombia and Bolivia.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #251 на: 14 Јануари 2014, 00:16:51 am »

ЦР-В доаѓа од Comofortable Recreational Vehicle и во таа намена е одличен. Споредувај го со колата од истата класа..

Односно Опел Кантара :)

Ама тоа веќе го пројдовме еднаш :)

Дарко

Da de go projdovme...so eden moj pogolem post vo mnogu boi.

@ Simo,me mrzese Brace yourselves meme da praam..my bad.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #252 на: 14 Јануари 2014, 00:19:43 am »
Бар да беше Опелова фронтерата....


Isuzu Wizard

The long-wheelbase (five-door) version was available as the Isuzu Wizard in Japan, and in North America as the Isuzu Amigo (three-door) and Isuzu Rodeo (five-door) and the Honda Passport (five-door). Opel, Vauxhall, and Holden each also sold rebadged versions of the vehicle as the Opel Frontera, Vauxhall Frontera, and Holden Frontera. It was also sold as the Chevrolet Frontera in Egypt, the Isuzu Cameo and Isuzu Vega in Thailand, the Isuzu Frontier in South America, and as Chevrolet Rodeo in Ecuador, Colombia and Bolivia.


А од она што читам по нет, најмалку расиплив Опел, односно со најмал процент на расипување е Опел Агила.

А знаеш зашто е со најмала расипливост од сите Опели? :) Па зашто е у ствари Сузуки Сплаш


http://cars.ie.msn.com/features/the-most-and-least-reliable-cars-in-europe-1?page=13

http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/vauxhall/agila/estate-2008/safety-reliability/

"Like the previous Agila, this model is heavily based upon a Suzuki – in this case the Splash (the previous Agila was based on the Suzuki Wagon R+).

Suzuki's strong reputation for durability bodes well and so Vauxhall Agila reliability should prove just as good. Only minor problems were reported from the previous generation Agila."


Дарко

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #253 на: 14 Јануари 2014, 00:20:05 am »
@Stratro, Sorry, ти го изнесе исузуво на мегдан ;) Ништо лично, барем е боље да земат СУВ од некој што знае како (исузу), отколку да праат глупости со Шевролет Кантара. :) Барем Фронтерата вреди за парите ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #254 на: 14 Јануари 2014, 00:22:06 am »
@Stratro, Sorry, ти го изнесе исузуво на мегдан ;) Ништо лично, барем е боље да земат СУВ од некој што знае како (исузу), отколку да праат глупости со Шевролет Кантара. :) Барем Фронтерата вреди за парите ;)

Испаѓа најбољи Опел е Јапанец :) (Кога Опел ја прави само значката, а останатото некој што повеќе се разбира :) )


Дарко