Автор Тема: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution  (Прочитано 24748 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #30 на: 13 Ноември 2013, 20:04:55 pm »
Да, 4х4 ама без никаква контрола врз погонот, целосно автоматски, па немаше потреба да пишуваме. Генерално добро се снаоѓа, ама далеку од нивото на Форестер рецимо.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #31 на: 13 Ноември 2013, 20:19:37 pm »
Gledano kako paket i jas sum prijatno iznenaden, no kako sto i kazav, edinstvenoto neprijatno iznenaduvanje mi e potrosuvackata.

Мислам дека треба да се прекрати тоа со потрошувачката. Земете ги досегашните турбодизели, додајте уште литро колку што кратите и ќе добиете сосем компаративна бројка.
Моторот изгледа сосем пристојно и потрошувачката е типична за таков тип на возило. Исто толку троши и Тигуан 2.0 ТДИ. А бугар да не го коментирам, VW не можел да се рамни со мазда, глупости.

Јас мислам сосем погодено возилце. Јас дефинитивно би го имал.

Sepak samo sto izleze taa tehnologija.

Дали некој ги знае деталите? Дали има драстични иновации? Чисто сумјам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #32 на: 13 Ноември 2013, 20:25:51 pm »

Дали некој ги знае деталите? Дали има драстични иновации? Чисто сумјам.

http://www.mazda.com/mazdaspirit/skyactiv/engine/skyactiv-d.html

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #33 на: 13 Ноември 2013, 20:43:10 pm »
Некако ми изгледа несигурно тоа што го пишале. Lower ова, higher оноа. Ако е така и ако другите производители не се глупави, тогаш оваа технологија има маргинално подобри карактеристики од сегашната на некој друг производител. А тоа ме води на помисла дека моторот мноогу ќе страда од неквалитетно гориво и мали промени во спецификациите потребни за оптимална работа.... Што знам, само така мислам. Може не е точно тоа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #34 на: 13 Ноември 2013, 21:19:59 pm »
Прашај го Бугар ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #35 на: 13 Ноември 2013, 21:22:26 pm »
Некако ми изгледа несигурно тоа што го пишале. Lower ова, higher оноа. Ако е така и ако другите производители не се глупави, тогаш оваа технологија има маргинално подобри карактеристики од сегашната на некој друг производител. А тоа ме води на помисла дека моторот мноогу ќе страда од неквалитетно гориво и мали промени во спецификациите потребни за оптимална работа.... Што знам, само така мислам. Може не е точно тоа.
Скајактив е многу поизразен кај бензинците на Мазда отколку кај дизелите. А воедно скајактив не е само моторот туку и поефикасна шасија, пренос и подвозје.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #36 на: 13 Ноември 2013, 21:26:22 pm »
Дизелот беше ранер ап во категорија за бест енџин за 2013 во 2.0-2.5л категорија.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3075
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #37 на: 13 Ноември 2013, 21:30:23 pm »
Да, 4х4 ама без никаква контрола врз погонот, целосно автоматски, па немаше потреба да пишуваме. Генерално добро се снаоѓа, ама далеку од нивото на Форестер рецимо.

Мухахаха тука ве чекав :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #38 на: 13 Ноември 2013, 21:31:26 pm »
Моторот е толку мазен и мек без никакви вибрации или нагласености на звук тоа е чудо едно. Тука е автоматик, но истото и кај мануелниот. Моторот според мене е феноменален. Особено е добар што се вградува во Мазда 3 , како основен дизел (да 2.2 д е основен) и си повлеквит. Но, не повлекува остро туку лесно и меко. Нема никакво нагло движење, или нагло буст на турбината. Линеарно развивање на сила, и дизел кој врти над 5500 вртежи е несомнено фантазија од мотор.

Се однесува како андерклокиран 3.5 атмосферски бензинец со 150кс, според мене.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #39 на: 13 Ноември 2013, 21:33:36 pm »
2.2d e dizelot. Ke gi nadzivee site izvikani germanski dizeli.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #40 на: 13 Ноември 2013, 21:34:40 pm »
Ванѓа прва другарка...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #41 на: 13 Ноември 2013, 21:34:53 pm »
Цитат од линкот за SkyActive : Under recent strict emissions regulations, this makes it difficult to ignite the mixture at the optimal timing (TDC), leaving no other choice but to delay combustion until the piston begins to descend and lower the cylinder pressure and temperature, although this causes fuel economy to worsen.

Ќе му најдат чаре, сепак е тоа високо реномирана фирма.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #42 на: 13 Ноември 2013, 21:41:47 pm »
^^ Извадена е од контекст таа реченица.


Во второто видео баш тоа го опишале што го реков, не ми се верува! Моторот 2.2д им личел на 4.0 V8! :) :) :) Great minds think alike! Stupid ones too. :)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #43 на: 14 Ноември 2013, 10:30:32 am »
Gledano kako paket i jas sum prijatno iznenaden, no kako sto i kazav, edinstvenoto neprijatno iznenaduvanje mi e potrosuvackata.

Мислам дека треба да се прекрати тоа со потрошувачката. Земете ги досегашните турбодизели, додајте уште литро колку што кратите и ќе добиете сосем компаративна бројка.




Nemoj da osuduvas i generalizirash ako ne si siguren. Kratele, koj krati?

Ete ti go mojot traktor na den ili dva, povozi go ke ti go ostavam, tepaj niz grad kako sto mislis da tepas i ke vidis kolku ke potrosi? Nikogas nema da stignes do brojkata 9.5 kolku sto deckite izvadile na testot bez stedenje. Ama bukvalno nikogas, ne e vozmozno. Jes da e kaj mene motorot nesto poslab vo pogled na litrazata i Nm-te a konjite se isti. Ajde batali go mojot traktor ! pred dve nedeli kaj istocniot ni sosed imav sansa 2 dena da povozam nov Outlander so 2.2 dizel motor i avtomatski menuvac. Spored toa sto go pokazuvashe na bordot, izvadiv prosek gradska 9 litri i toa vo Sofija. Koj vozel znae kakvo e soobrakajot vo toj grad. Dizelot od 2.2 litri gi ima skoro istite karatkteristiki kako mazdiniot 2.2 dizel, so taa razlika sto turka daleku potesko vozilo od CX-5 ta.

2.2 Dizelot vo Rav 4 ta so slicni performansi vadi gradska  pod 9 litra so dinamicno vozenje.

Toa mi bese zborot, ovie motori se sepak najnova tehnologija, barem taka se predstaveni ! Raboti perfektno, mnogu rafinirano, imav prilika da go cujam, motorceto prede ednostavno kako da ne e dizel. No pak ke kazam, so taa potrosuvacka navistina ima nesto sto ne mi stima, ili pak mozebi test voziloto si ima nekoja falinka pa tolku trosi? bas ke se zainteresiram da vidam da najdam edna so manualen menuvac i da vidime kolku arci?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #44 на: 14 Ноември 2013, 10:35:36 am »
MIVEC e tuka nekase so Mazda dizelot. Samo sto Mazda dizelot vo praktika e pokazan kaj lugje kako najdobar dosega. Mnogu sto vozele Mazda 6 sakaat pak da vozat. A be meraci e kolata. Baska najjakata suspenzija ja ima. I posle 400000Km ne tropa nisto.
Gradska stariot 2.0 dizel vo Mazda trosi kolku 2.0 SDI vo Caddy. i 1-1.5l pomalce od Audi/Passat 2.0 TDI.