Автор Тема: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution  (Прочитано 24483 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« на: 13 Ноември 2013, 11:49:31 am »


ТЕСТ: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution – Вистинско, динамично освежување

http://www.carclub.mk/2013/11/13/test-mazda-cx-5-skyactiv-d-2-2-4x4-revolution-vistinsko-dinamicno-osvezuvanje/

Прекрасно количе, би било милион пати подобро со мануелен наместо автоматски менувач. Со вклучена клима и зимски гуми троши повеќе од 9 литри во град. Со исклучена клима и внимателно возење успеав некако ја симнам до 8.5, но сигурен сум дека некој што убаво ќе ја научи ќе успее уште да ја симне потрошувачката.

Одлични материјали и убаво дизајниран ентериер. Прекрасно за возење. Височка цена, али ако се елиминира автоматскиот менувач и малку се ценка човек, ќе симне цена значително под 30.000 евра, а тука веќе вреди да се дискутира.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #1 на: 13 Ноември 2013, 11:52:08 am »
e ova e kola. Vecniot motor i prekrasnata karoserija. Baska nejdobriot dizel ever.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #2 на: 13 Ноември 2013, 12:11:43 pm »
Делува доста добро стокмено... Визуелно не ме дира многу многу, ама како пакет убаво си изгледа, складно. Задниот дел малце ми личи на Toyota RAV4.

Можам само да претпоставам дека убедливо најдобриот момент е моторот.

Цената е благо ненормална, мада веројатно ќе падне за некој месец.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #3 на: 13 Ноември 2013, 14:00:33 pm »
Mene pak najnaprijatno me iznenadi potrosuvackata na voziloto! Imam dosta testovi procitano i sekde noviot skyactiv dizel beshe falen so polna usta, kako snazen, rafiniran, stedliv i doverliv motor. Sega se ispostavuva deka on a "Stedliv" ne e bas na mesto?

8,5 litra so pazenje  pa makar i so avtomatski menuvac e visoka potrosuvacka za moderen dizel od 2,2 litra i 150 konja.

Go vidov koliceto vo zivo nekolku pati a i sega, prekrasno e , nemam zabeleski, osven ova malo razocaruvanje, da bidam iskren ne ocekuvav poveke od 7,5 so site trakataski vkluceni pa duri i so avtomatski menuvac !


Moram da priznaam deka ne mi stoi loso, iako preferiram 6-ka karavan!



« Последно менување: 13 Ноември 2013, 14:27:58 pm Sportex »

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #4 на: 13 Ноември 2013, 14:06:15 pm »
добро де луѓе колку треба да биде потрошувачката во град 6? се работи за  СУВ иградска во скопје а не во богаднци :) башка мотор 2.2 со претпоставувам непоминати ни 10к за да падне за уште скоро литро подоле... Како и да е убаво ауто

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #5 на: 13 Ноември 2013, 14:25:40 pm »
Kazav kolku treba da bide, Prosek 7, maksimum 7,5  a ne 8,5 !

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #6 на: 13 Ноември 2013, 14:27:33 pm »
Со пазење јас со Либрата 2,4јтд вадам 8.5л, инаку 10л...

Мотор 4 цилиндри генерација 2013г би требало да може подобро ама тука некаде е...
Сепак е СУВ и има големки гуми и 4x4... Ако падне до кај 7,5 ќе е сосем одлично, мотор од 2013г треба да е само одличен, ништо подолу!

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #7 на: 13 Ноември 2013, 14:28:52 pm »
Одлично возило, ако се изземе потрошувачката. Она што ми остави одличен впечаток е прегледноста навечер. Фаровите се прекрасни! Некои од материјалите во ентериерот би можело да бидат подобро изработени меѓутоа не е ништо страшно.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #8 на: 13 Ноември 2013, 14:30:04 pm »
Koga nekoj motor ili Tehnologija na negova izrabotka ke dobia opsta ocenka Odlicen (5) vo svetski ramki, se ocekuva da bide barem cekor napred od svoite "Postari" kolegi i toa na site polinja.


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #9 на: 13 Ноември 2013, 14:37:52 pm »
Само да ви кажам, овде Маздите растур прават. Вистински Зум Зум Бум е :D

Така што чим австралјаните ги возат, а не возат Холден или Форд тогаш навистина оваа генерација на Мазди се покажува доста добро!

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #10 на: 13 Ноември 2013, 14:56:02 pm »
Aj procitaj nagore postovite kade nekoj vika deka Scyactiv tehnologijata ne e dobra?

Vprocem koj sme nie da sudime i davame ocenki ako svetskite strucnjaci i test vozaci dali najvisoki ocenki, posebno za motorot ?

Nie mozeme da dademe samo zabelski i toa vo komparativna smisla, kako sto i bese posoceno pogore.

Postarite i braka od istiot segment so slicni ili isti po specifikacii na motori vadat nesto pomala potrosuvacka, sto ne bi smeeleo da bide ako znaeme deka zboruvame za najnova tehnologija koga pd difolt treba da e cekor napred.


Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #11 на: 13 Ноември 2013, 15:48:05 pm »
site proizvoditeli mozat voda da i nosat na Mazda. Nivnite dizeli se vecni masini. Nieden VW ne moze da i parira. Baska edinstven moderen dizel sto trpi bukvalno sekakvo gorivo.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #12 на: 13 Ноември 2013, 16:04:21 pm »
Bugar, ја труеш темава. Skyactive моторите не може да одат на секакво гориво. Моторот е прва генерација од skyactive технологијата и никој не ја знае вечноста, бидејќи се промовирани лани - ми се чини.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #13 на: 13 Ноември 2013, 16:11:56 pm »
Ова е најдобриот кросовер на пазарот. Иако е познато моето мислење за кросовери, јас ова би го купил. Најозбилно.

Мазда се надмина себеси, а и остатокот од конкуренцијата.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #14 на: 13 Ноември 2013, 16:15:30 pm »
Gledano kako paket i jas sum prijatno iznenaden, no kako sto i kazav, edinstvenoto neprijatno iznenaduvanje mi e potrosuvackata. Mozebi avtomatskiot menuvac e vinovnikot za povisokata potrosuvacka, pa bas bi sakal da najdam ili vidam eden relevanten test bez mnogu reklamni primesi, pa da sporedime!