Автор Тема: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution  (Прочитано 24489 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #45 на: 14 Ноември 2013, 10:44:53 am »
Мислам дека Маздава е 1950кг, што всушност доведува до зголемената потрошувачка, и секако автоматскиот менувач. Би требало оваа бројка барем грубо да се става во тестовите. И згора на тоа и 4х4 погон.
За разлика од неа, 3ката е тешка 1250кг, а 6ката е околу 1500кг. Значи и тоа влегува во калкулации.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #46 на: 14 Ноември 2013, 12:32:46 pm »
Во второто видео баш тоа го опишале што го реков, не ми се верува! Моторот 2.2д им личел на 4.0 V8!

2.2 тркачки турбо дизел со скоро 400кс, се разбира дека е споредлив во перформанси со стандарден американски 4.0 V8. Добар показател на потенцијалите на SkyActiv

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #47 на: 14 Ноември 2013, 12:41:31 pm »
Второто видео... Не првото. За 2.2 150кс се зборува. :) Прекрасниот 2.2 150кс.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #48 на: 14 Ноември 2013, 13:03:53 pm »
Мислам дека Маздава е 1950кг,

a-у? многу бе?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #49 на: 14 Ноември 2013, 13:08:46 pm »
Големко е.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #50 на: 14 Ноември 2013, 13:11:29 pm »
Не е баш издашно со место за оние што седат позади...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #51 на: 14 Ноември 2013, 13:13:43 pm »
Големко е.

абе големко е, ама... 2 тона големко? Туарегот е полесен ебаго...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #52 на: 14 Ноември 2013, 13:15:43 pm »
Големко е.

абе големко е, ама... 2 тона големко? Туарегот е полесен ебаго...
2250 e Touareg. 2450 e X5.

Внатре навистина има простор CX5. И назад има сосем доволно за нозете.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3838
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #53 на: 14 Ноември 2013, 13:33:00 pm »
Возилото што го возеле карклуб на тест тежи 1615кг празно. Еве една листа со тежините на Мазда СХ-5 во зависност од тоа со каков мотор е.

If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #54 на: 14 Ноември 2013, 13:38:42 pm »
Кој се сеќава за муабетот дека често се среќава поголеми дискови во дијаметар позади од оние напред?  ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #55 на: 14 Ноември 2013, 13:39:06 pm »
Изгледа сум видел за некоја Америчка верзија. Пореални бројки се 1650 ако тежи, дефинитивно. Затоа и реков „мислам“ погоре.

Кој се сеќава за муабетот дека често се среќава поголеми дискови во дијаметар позади од оние напред?  ;)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #56 на: 14 Ноември 2013, 13:41:49 pm »
Пак не е малку. Очекував да е ~150-200 кила полесно.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #57 на: 14 Ноември 2013, 13:49:23 pm »
Пак не е малку. Очекував да е ~150-200 кила полесно.

Не е. И јас очекував тонипол преку сила.

Повеќето (не сите!) кросовери се кренати хечбеци. Нема зашто да тежи многу.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #58 на: 14 Ноември 2013, 13:54:15 pm »
Пак не е малку. Очекував да е ~150-200 кила полесно.

Не е. И јас очекував тонипол преку сила.

Повеќето (не сите!) кросовери се кренати хечбеци. Нема зашто да тежи многу.
Oва е далеку подобро од повеќето кросовери. Најверојатно од сите, ама да оставам простор за грешка. Има поголем дизел од нив, и 4х4 систем како и автоматик. И е далеку подобро од повеќето кросовери. И има повеќе место од повеќето кросовери.
Јас би ја споредил со крената мазда 6, ако така сакаш да мериме. А може и 3 еве. Да не заборавиме дека Астра тежи колку CX5 а не е кросовер.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #59 на: 14 Ноември 2013, 14:05:58 pm »
Кој се сеќава за муабетот дека често се среќава поголеми дискови во дијаметар позади од оние напред?  ;)

Кратко објаснување за логиката позади ова, ќе може?