Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420394 пати)

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1095 на: 23 Февруари 2016, 14:23:08 pm »
A за што да ја чува?

Еден ден ќе дојде лично Џеј Лено и...  ;D

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1096 на: 23 Февруари 2016, 14:30:15 pm »
И јас не сакав да ти спомнувам за тоа, али ете кога веќе marmlad пиша, се согласувам комплетно. Подобро брчи нешто друго за секој ден, ова остави го за ќејф.

Јак турбо сетап и плин некако не оди едно со друго, особено што сум видел што прави плин на вентили, состојба во комора, сонда и слично :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1097 на: 23 Февруари 2016, 14:32:07 pm »
И јас не сакав да ти спомнувам за тоа, али ете кога веќе marmlad пиша, се согласувам комплетно. Подобро брчи нешто друго за секој ден, ова остави го за ќејф.

Јак турбо сетап и плин некако не оди едно со друго, особено што сум видел што прави плин на вентили, состојба во комора, сонда и слично :)
A муабетот за повисока температура во комора? :)

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1098 на: 23 Февруари 2016, 14:35:42 pm »
Тоа башка муабет :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1099 на: 23 Февруари 2016, 14:36:44 pm »
Бидете сигурни дека колата е во добри раце од аспект на монтажа на плин.
Ниту ја носам било каде, ниту ја давам било кому.

Иначе..


Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1100 на: 23 Февруари 2016, 15:23:02 pm »
Не станува збор за професионалноста на тие што би го местеле, туку на ефектот на плинот врз деловите на моторот. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1101 на: 23 Февруари 2016, 15:30:50 pm »
Барам по нетов за она што го зборите.
Ајде пишете тука што знаете или што ќе најдете, секако ќе прочитам со внимание.

Еве јас што најдов..

http://www.automotivegas.com/faqs

Will it affect my car’s performance or damage the engine?

Running your car on Autogas will not damage the engine, quite the opposite in fact, as the fuel is a gas it mixes better with air than petrol, therefore the combustion is much smoother, and also cleaner.  Using Autogas reduces engine wear, oil and spark plugs will also last longer.  Converting to Autogas / Lpg can increase the power and performance of your car especially if it is a turbo model. However, generally there is a small loss in performance, but so small you won’t notice it while driving.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1102 на: 23 Февруари 2016, 15:43:38 pm »
Добар е поради октанажата, ама се свртеа муабети во темата LPG дека плинот соговорувал со повисока температура во комората, со што повеќе ги грее вентилите и клиповите. Тоа се двете работи кои страдаат кај турбаши... За октаните си имаш knock сензор, ама за температура на клиповите, немаш...
пс. Имаше еден со астра LET плин, мислам дека беше од Хрватска, го стопи моторот... Стапи во контакт ако можеш

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1103 на: 23 Февруари 2016, 15:53:40 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1104 на: 23 Февруари 2016, 15:58:04 pm »
Ќе прашам..али сепак сметам многу зависи каков систем ставаш и пред се кој и како го монтира.

Пример..
 

Q:I am thinking about bmw 328 (e36) on LPG, does lpg can make same performance and dont harm the engine? some say it ruins valves at high RPM.


A:If you get it properly installed and a good kit, performance should be almost the same and it shouldn't harm the engine either. You are correct about LPG putting some strain on the valves that's why you need to install V-Lube(electronic valve saver kit)  i did and haven't had a problem so far at all.
Also keep in mind that LPG is for conservative driving and to save "$", if you want to beat on it you can always just press the button (to change it to petrol) and of you go..

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1105 на: 23 Февруари 2016, 16:01:27 pm »
Нема да изгуби на снага.  BRC електронски систем е и во секое време може да се вози на бензин со целосна снага.
Плус расплињачата ми е за над 150 kW..

Не си прв иначе кој ме разубедува...


 

И јас сум против плинот. А ова со расплињаливе, од тоа што сум гледал, батали киловати, само две расплињачи.
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1106 на: 23 Февруари 2016, 17:36:31 pm »
Барам по нетов за она што го зборите.
Ајде пишете тука што знаете или што ќе најдете, секако ќе прочитам со внимание.

Еве јас што најдов..

http://www.automotivegas.com/faqs

Will it affect my car’s performance or damage the engine?

Running your car on Autogas will not damage the engine, quite the opposite in fact, as the fuel is a gas it mixes better with air than petrol, therefore the combustion is much smoother, and also cleaner.  Using Autogas reduces engine wear, oil and spark plugs will also last longer.  Converting to Autogas / Lpg can increase the power and performance of your car especially if it is a turbo model. However, generally there is a small loss in performance, but so small you won’t notice it while driving.

OВа ти е исто како да го прашаш Шител каква е ситуацијата во Македонија. Ништо повеќе од ТопШоп реклама. Дури и најголемиот плинхед Симо ќе ти даде 5-6 линкови од кеш, кај што ќе видиш колку е деструктивен плинот. И не, не постојат добри раце за плин во МК, ако знаат да го заштрафат на кола не значи дека се разбираат од плин, најверојатно не знаат ништо и помалку се начитани за плинот од нас.

Пред 4-5 месеци плинот изгоре вентили на скоро нова Тојота Корола после само 1000км.  Што повеќе треба?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1107 на: 23 Февруари 2016, 17:46:42 pm »
Нема да се разбацавам со линкови, само ќе кажам дека мојот турбаш може ќе доживее ремап, fmic и слични работи, ама нема да мирисне плин.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1108 на: 23 Февруари 2016, 18:13:52 pm »
Плин е добро погонско гориво за луѓе кои имаат само една кола и мораат да се помират со тоа. Со самиот факт што ти гледаш CLK како второ возило, плин воопшто не ти е потребен особено од финансиски аспект.
Не и стави плин кога беше 80 денари литар бензин, зошто би сега?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1109 на: 23 Февруари 2016, 18:14:30 pm »
Нема да се разбацавам со линкови, само ќе кажам дека мојот турбаш може ќе доживее ремап, fmic и слични работи, ама нема да мирисне плин.

Maпа за која фабриката потрошила илјадници саати во развивање и тестирање, ќе ја смениш со мапа  од некои ојлевци кои научиле дека со промена на некои параметри се менува работата на моторот?


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need