Не е ферски да споредуваш најмалку 10 години постара кола со понова, па макар била и СУВ
Споредувам со кордобата кога беше џам нова.
Кокошарникот не е СУВ туку кросовер. Кокошарникот само
визуелно потсеќа на СУВ*. СУВ и кросовер имаат различни возни својства. Возењето на кросовер повеќе прилега на обична кола отколку на „теренец“. Тоа е целата идеја со тие возила.
Ако паметам добро Кордобата беше 1,9 SDi, кој претпоставувам дека е една месечина потежок од 1,5dCi. Ти го велам ова пошто Ибицата која ја имав беше 1.9D и и соодносот на тежина напред/назад беше очаен. Оттука го разбирам оној андрстир што го опишуваш.
Можеби грешам, но би очекувал повеќе тежина напред да значи помалку, а не повеќе андрстир. Мислам дека кордобата беше склона на андрстир затоа што беше седан базиран на хечбек, па тежиштето нужно беше поместено наназад, а на иста „шасија“. Ибица, на пример, која е идентична кола само без „газот“ позади, е прилично поотпорна на андрстир. Уствари, баш убаво лепи на пат.
__
*) Случајот на кокошарникот, додуша, е уникатен бидејќи за разлика од другите кросовери кои имаат подвозје од обична кола, кокошарникот има подвозје од СУВ, поточно Nissan X-Trail. Затоа е и поскап некое илјадарче од другите кросовери, а за исто ниво на опрема, мотор, бла, бла...