Референтно квотирна прашано од Filip_90
Не туку референтно квотирај, туку одговори директно на директно поставеното прашање!
Те молам.
Дали два мотора со иста теоретски максимална моќност нужно имаат исти перформанси?
1. Се уфрли во дискусијата без да прочиташ на што одговорам и ги изврте фактите
2. На две прашања во „акдемски одговорна дискусија“ не ме удостои со било каков одговор дури ни со циничен
3. Одоговорот на твоето прашање е -
НЕ4. Со нормална дискусија може да продожиме ако достоинствено се придржуваме кон принципот на аргументирано разговарање со доза на почит кон аудиториумот барем (не мора соговорникот). Тоа значи дека би сакал да добијам одговор на прашањата:
1.
Од иста раб. зафатнина бензинскиот мотор си има подобри перформанси.
Од иста раб. зафатнина двотактниот мотор си има уште подобри перформанси. И што ни кажува тоа? Дека двотактен е бољи од четиритактен? Или не?
Оставете ги сега двотактните и ванкелите и авионите и чамците/бродовите локомотивите. Тие мотори се исклучоци во автоиндустријата ако сеуште постојат.
Дали ќе се сложиме за:
1. Од иста раб. зафатнина бензинскиот мотор си има подобри перформанси. (побрз е ме боли, што троши)
2. Од иста раб. зафатнина дизел моторот си има подобра ефикасност. (помалце торши доволно ми е брз да не плаќам бензин)
3. Цената на бензинските и дизел возилата со вакви мотори со иста кубикажа од ист производител се разликуваат за не повеќе од 5%.
Ако не се сложуваме кажете ми зошто (заборавете на звукот, смрдеата, загадувањата, трошењето уље, гуми, ламели што еи да е.. ЗА МОМЕНТ додека ги гледаме овие точки). Не ми кажувајте кој е подобар. Ако ова е јасно кај сите да преминеме на останатото.
Во 600 старни дискусија се прават спирали и јас пак не доаѓам до есенцијата на ненавивчките аргументи.
2.Ако во дискусијата продолжиме со анализа на графиците (не знам дали веќе некој зборува за истите мотори, но јас би сакал да завршиме со тие што ги постирав пред да се префрлиме на друга споредба академска) те моалм обајасни ми го моментот:
Овде сакав само да илустрирам дека истиот обртен момент го има многу повеќе. И дека приказните torque-от е предност на едните очигледно веќе се брише.
Во „корисниот“ опсег на вртежи, во оној каде што воглавно се вози, и понатаму има повеќе момент. На многу високи вртежи, во кои што многу ретко се вози бензинците секогаш тегнеле повеќе и ова не е ништо ново. Така си е.
Инаку, и приказните за дизелите кои се спори, смрдат и штракаат ко трактори очигледно веќе се бришат.
Еве и го и графикот случајно да не се референцираме на оној од Лошко па да се чудам каде оди дискусијата.
