Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2184215 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8805 на: 26 Јуни 2013, 19:13:18 pm »
Референтно квотирна прашано од Filip_90

Не туку референтно квотирај, туку одговори директно на директно поставеното прашање!

Те молам.

Дали два мотора со иста теоретски максимална моќност нужно имаат исти перформанси?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8806 на: 26 Јуни 2013, 19:15:44 pm »
Референтно квотирна прашано од Filip_90

Не туку референтно квотирај, туку одговори директно на директно поставеното прашање!

Те молам.

Дали два мотора со иста теоретски максимална моќност нужно имаат исти перформанси?
Ни случајно.

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,481.msg11808.html#msg11808

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8807 на: 26 Јуни 2013, 19:16:26 pm »
дизелот ќе менува на 3700рпм , нема да се мачи и нема да брчи.

Не ми се верува што прочитав.

Се е во ред со реченицава?


Што не ти е јасно со реченицава? Извини можеби македонскиот не ти е мајчин јазик, да ти разјаснам.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8808 на: 26 Јуни 2013, 19:30:42 pm »

Имам исто коњи!
Идат исто!
Кој бучи?


Кај дизелот имаш 120 од 125, кај бензинецот 130 од 155. Значи немаш исто процентуално гледано, тоа ти го кажувам.

Идеме тука
Еве за поинтересно:
 
GTI vs GTD компарација на графиците на снага и момент:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ајмо анализеее!  :)



Edit: Се работи за америчката верзија на GTD со 170 кс, за жал, но за 15кс и 10-тина Nm  може да пројде.

Дизелот 160 од 170, бензинот 140 од 210.
Во проценти изрази си ги и спореди ги.

Друго прашање: кога ке ја постигнат максималната моќност и двата мотори кој повеќе ке бучи? Има ли тоа на интернетов баш ме интересира...


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8809 на: 26 Јуни 2013, 19:41:46 pm »
Па кој бучи повеќе, мотор што работи на 4000 или мотор што работи на 6000?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8810 на: 26 Јуни 2013, 19:46:37 pm »
Ах, кога веќе ми го цитирате графикот :D Кога кај бензиец почнува возбудата, дизелот више свршил ;D  Се гледа неискуство :D :D


Па кој бучи повеќе, мотор што работи на 4000 или мотор што работи на 6000?

Кој усисивач повеќе бучи, слобода чачак или Braun? Ах бе лошко - закон си :) :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8811 на: 26 Јуни 2013, 19:51:18 pm »
Па кој бучи повеќе, мотор што работи на 4000 или мотор што работи на 6000?

Ф1 мотор на 4000 е побучен од Приус на 6000. Не е се до вртежите. Земете мерач на децибели и измерете.

Ни абењето на моторот не е правопропорционално со вртежите, зошто бензинецот и дизелашот имаат толку многу разлики во изработка, матерјали, подмачкување, прстени на цилиндри..., што ваква лаичка споредба не држи вода.

Ако сакате да споредувате издржливост, земете податоци од некоја голема сервисна компанија, па видете кој колку идел на сервис и за што, а не вака од ракав.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8812 на: 26 Јуни 2013, 19:52:52 pm »
Иста марка на производител земи за споредба, 6000 рпм се побучни од 4000, башка во дизелот имаш 2x повеќе изолација за уживање. А за тој графикот, добро знаеш ти дека го нема 'баш' твојот мотор на рри, ниту 147цата со твојот мотор, овај е најсличен.

Torque range:
Дизелот има 90% од снагата помеѓу 1500-4000рпм. Тоа е доволно за истиот многу силно да повлече од 60-160кмх во четрвтра или 80-200 кмх во 5та. Бензинецот нека вришти во прва и втора.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8813 на: 26 Јуни 2013, 19:54:47 pm »
Во дизелот има 2 пати повеќе изолација за да се намали буката на МОТОРОТ (за моторите правиме муабет, не за изолацијата) :) Значи побучен е МОТОРОТ, затоа звучно го изолираат - нели тролко? :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8814 на: 26 Јуни 2013, 19:59:37 pm »
Читам и неможам да дочитам, само страни се накачуваат, од сабајле од 7:20 коментирате, дупла смена работите :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8815 на: 26 Јуни 2013, 20:07:33 pm »
Во дизелот има 2 пати повеќе изолација за да се намали буката на МОТОРОТ (за моторите правиме муабет, не за изолацијата) :) Значи побучен е МОТОРОТ, затоа звучно го изолираат - нели тролко? :)

Делумно. Дизелот е побучен во лер и на ниски вртежи, каде има и поголеми вибрации. На повисоки вртежи бучноста што доаѓа само од моторот се изедначува. Дизел и бензинец што работат во место со отворена хауба на 4000 рпм, произведуваат слични децибели и вибрациии, и тешко дека ќе познаеш кој е бензинец а кој дизел. НО, на 4000рпм дизелот оди 190кмх, бензинецот 130кмх. Ниските вртежи во комбинација со појаката изолација го прават дизелот удобен крузер на долги патишта. Високите вртежи и недаостатокот на изолација прават од бензинецот бучна косилица, фен или правосмукалка.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8816 на: 26 Јуни 2013, 20:19:11 pm »
Шо знам лошко.. да им препорачам на луѓево да прочитаат едно текстче, пошто тебе џабе ќе ти давам линкови, твоите ставови се диктирани директно од TDI лобито во VAG концернот :)

One of the biggest challenges facing diesel engines is the intrusive and uninspiring engine noise, whereas the petrol engine can have a soft and desirable sound. "The exploding sounds of a four-cylinder diesel engine remind one a lot of the raw sound of a machine gun," says Alun Crewe.


http://www.bksv.com/NewsEvents/News/Noise-hell-or-sweet-music.aspx

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8817 на: 26 Јуни 2013, 20:24:02 pm »
Шо знам лошко.. да им препорачам на луѓево да прочитаат едно текстче, пошто тебе џабе ќе ти давам линкови, твоите ставови се диктирани директно од TDI лобито во VAG концернот :)
"The exploding sounds of a four-cylinder diesel engine remind one a lot of the raw sound of a machine gun," says Alun Crewe.



http://www.bksv.com/NewsEvents/News/Noise-hell-or-sweet-music.aspx


Фала на комплиментот!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8818 на: 26 Јуни 2013, 20:32:33 pm »
Некој очигледно пати од комплекс ниже (или више) вредности ;D Филозофирање и теоретизирање до бескрај, а у пракса ... Ама его е у прашање и тоа ти е. Да се убедуваш за лични убедувања е чиста глупост. Постови се билдаат, се повикуваат академски звања, да се докаже нешто што е од технолошки менлива природа. Атмосферци, турбаши, би-турбаши, ванкели, двотактни, четиритактни и незнам какви мотори... Секој споредува по лични убедувања, не се спомнува ни дали моторите се мерат на пробна маса, динамометар или снагата е на тркала, отпор на тркала, аеродинамичност, тежина на возилото, се вадат графици од џеп ... затоа се е субјективно.
Мое моментално лично мислење е дека ГЕНЕРАЛНО турбо дизелашите се во некоја блага предност во однос на турбо бензинците, АМА нормално дека постојат и примери кои го докажуваат спротивното. Атмосферците се множат со нула, иако постојат примери каде се далеку подобри од двата погоре, е сега коштале многу... Секогаш секој ќе најде некоја причина, предност или маана на едните, другите или третите - затоа оваа споредба е тотално глупа и насловот провокативен.
Возите си тоа што можете да си го купите за парите и да го одржавате, секако по свое лично убедување. Имаш жена, таква е каква што си ја одбрал, нормално дека има многу бољи од неа, ама тоа било твој избор и секако твои способности. Една била убава, ама немала цицки, другата згодна ама фацата и била незнам каква, трета била милфица Е сеа која е најбоља од нив? Каде, у што? А да ти ги дадам очиве мои да ѕирнеш низ нив да видиш дека грешиш? :D  

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8819 на: 26 Јуни 2013, 22:46:07 pm »
Референтно квотирна прашано од Filip_90

Не туку референтно квотирај, туку одговори директно на директно поставеното прашање!

Те молам.

Дали два мотора со иста теоретски максимална моќност нужно имаат исти перформанси?

1. Се уфрли во дискусијата без да прочиташ на што одговорам и ги изврте фактите
2. На две прашања во „акдемски одговорна дискусија“ не ме удостои со било каков одговор дури ни со циничен
3. Одоговорот на твоето прашање е - НЕ
4. Со нормална дискусија може да продожиме ако достоинствено се придржуваме кон принципот на аргументирано разговарање со доза на почит  кон аудиториумот барем (не мора соговорникот). Тоа значи дека би сакал да добијам одговор на прашањата:

1.

Од иста раб. зафатнина бензинскиот мотор си има подобри перформанси.

Од иста раб. зафатнина двотактниот мотор си има уште подобри перформанси. И што ни кажува тоа? Дека двотактен е бољи од четиритактен? Или не?

Оставете ги сега двотактните и ванкелите и авионите и чамците/бродовите локомотивите. Тие мотори се исклучоци во автоиндустријата ако сеуште постојат.

Дали ќе се сложиме за:

1. Од иста раб. зафатнина бензинскиот мотор си има подобри перформанси. (побрз е ме боли, што троши)
2. Од иста раб. зафатнина дизел моторот си има подобра ефикасност. (помалце торши доволно ми е брз да не плаќам бензин)
3. Цената на бензинските и дизел возилата со вакви мотори со иста кубикажа од ист производител се разликуваат за не повеќе од 5%.

Ако не се сложуваме кажете ми зошто (заборавете на звукот, смрдеата, загадувањата, трошењето уље, гуми, ламели што еи да е.. ЗА МОМЕНТ додека ги гледаме овие точки). Не ми кажувајте кој е подобар. Ако ова е јасно кај сите да преминеме на останатото.

Во 600 старни дискусија се прават спирали и јас пак не доаѓам до есенцијата на ненавивчките аргументи.


2.

Ако во дискусијата продолжиме со анализа на графиците (не знам дали веќе некој зборува за истите мотори, но јас би сакал да завршиме со тие што ги постирав пред да се префрлиме на друга споредба академска) те моалм обајасни ми го моментот:

Овде сакав само да илустрирам дека истиот обртен момент го има многу повеќе. И дека приказните torque-от е предност на едните очигледно веќе се брише.

Во „корисниот“ опсег на вртежи, во оној каде што воглавно се вози, и понатаму има повеќе момент. На многу високи вртежи, во кои што многу ретко се вози бензинците секогаш тегнеле повеќе и ова не е ништо ново. Така си е.

Инаку, и приказните за дизелите кои се спори, смрдат и штракаат ко трактори очигледно веќе се бришат.

Еве и го и графикот случајно да не се референцираме на оној од Лошко па да се чудам каде оди дискусијата.