Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2184194 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8655 на: 26 Јуни 2013, 08:30:36 am »
А може и имаат. По цена 2.0тд и 2.0тб се многу слични (hint, GTI vs GTD)

Ако е така, тогаш може.

Е ова е за у Легендарни - filipv да признае нешто дека е така ;D

Прво, она горе е кондиционален исказ. Не е никакво признание.

Второ, секогаш кога ќе испаднам дека не сум у право признавам, само не си приметил. Ако сакаш ќе ти ги изнајдам сите неколку поста кај што сум си признал.

Додуша, на ОВАА тема тоа се случува многу ретко, пошто углавном зборуваат емоциите а не разумот, па морам многу да објаснувам, па затоа така ти се чини. Иначе, у прицнип си признавам кога е за признавање.

Симо, во врска со последниот график: во 99% од ситуациите (пошто и едниот и другиот мотор во 99% од ситуациите ќе се возат на не-повеќе-од 4000 рпм - провери си на обртомерот ако не веруваш) дизелашот тегне боље. Има поголем момент и следствено продуцира поише коњи (duh!).

Морам да ти го пофалам графикот бидејќи на него убаво се гледа предноста на дизелот во вообичаените возачки сценарија и предноста на бензинецот при тркање и тегнење на многу високи вртежи. И молам да влезе во записник дека „а“ не кажав за потрошњата, и покрај тоа што е од клучно значение. Чекам само прво да ве убедам дека б и д не се споредуваат со иста кубикажа и иста аспирација. Кога тоа еднаш ќе ви влезе у глава, конечно ќе се осврнам на потрошувачката и зашто таа не е „само“.
« Последно менување: 26 Јуни 2013, 08:43:22 am filipv »

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8656 на: 26 Јуни 2013, 08:42:58 am »
@filipv - пробелмот во твојата споредба е што повтроно ја завртуваш дискусијата во „количество енергија во волумен гориво“ (неоспорно, апсолутно точно).

Мене, како глуп морон кој не разбира ништо, не ми е битно кога ќе тргнам со колата колкава е волуметриската ефикасност на моторот, ниту термодинамичкиот коефициент на искористување на енергијата, ниту бројот на вртежи.

Битно ми е како ќе вози тоа возило. За да можам да направам споредба на нешто што тотално не го разбирам седнувам и возам возила кои би биле споредливи по големина и цена на купување, опциите што ги нуди со опремата и проценувам колку би е чинело нивното возњеа одреден временски период додек сметам дека му е век на експлоатација или век на ќеиф (глупаците фрлаат пари за ирелевантни вредности).

Од возењето на вакви неспоредливи технолгии ќе заклучам:

1. Возењето на двата примерока во иста кола ќе ми даде исто или подобро чувство во онаа што ќе оставари поглоем обртен момент порано(ќе потегне одма), и ќе ми овозможи да користам повеќе снага во истиот опсег доколку нивото на обртен момент е ист кај двете. Исто ќе биде подобро ако тој обртен момент се држи на максимум постојано или подолго во обртниот опсег (тегенењето ќе трае) и ако во тој опсег снагата ја добивам побрзо (ќе тегне побрзо). Бонус, ако во целата таа споредба имам помала тежина на возилото, не губам функционалност, и имам дополнително количество на моќност што ќе го користам кога ќе ми ќефне а условите на возење ќе ми го дозволат тоа.

2. Ќе приметам дека едното возило морам почесто да го полнам со гориво, од што просто моронски ќе заклучам дека едното возило овозможува да се заврши истата работа со помалце „спакуван енергенс“. Бидејќи ќе плаќам за енергенсот, ќе научам дека тој енергенс кој нуди повеќе/подолготрајно користење за исти услови на возење и при тоа чини помалку.


Бидејќи јас сум премногу глуп, не се обидувам да сватам академски што се случува туку едноставно гледам две исти возила со две различни технологии на агрегат. Мојата простодушна кратаковидна маленкост ќе ја одбера првата варијанта доколку сака акцент да стави на карактеристиките на возење или втората варијанта доколку му е потребно ефикасно возење(рационално возење).

Она што не можам јас да си разјаснам во сите овие дискусии е како да споредувам за да го најдам твоето гледиште на работите. Ама не мора да се обидуваш да пишуваш мегбајти, ниту јас имам намера да ги листам сите 600 страни да ги пребарувам добро образложените аргументи. Веројатно ако не можам од еден пост да сватам изгледа си во право, глуп сум.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8657 на: 26 Јуни 2013, 08:45:11 am »
Немој да се вреѓаш без потреба. Разликувај ги исказите „зборуваш глупости“ и „глуп си“. И ајнштајн одвалувал глупости, па тоа не значи дека он е глуп.

Ама дека споредување бензин и дизел со иста кубикажа и иста аспирација е глупо - глупо е и тоа ти е. Но тоа не значи дека ти како човек си глуп, таман посла.

А ако ти неќеш да пребараш низ тредов, зошто јас би пишувал одново?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8658 на: 26 Јуни 2013, 08:46:42 am »

Симо, во врска со последниот график: во 99% од ситуациите (пошто и едниот и другиот мотор во 99% од ситуациите ќе се возат на не-повеќе-од 4000 рпм - провери си на обртомерот ако не веруваш) дизелашот тегне боље. Има поголем момент и следствено продуцира поише коњи (duh!).


Дали има некој друг ова што го приметил?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8659 на: 26 Јуни 2013, 09:04:22 am »
(звук на штурци во ноќта)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8660 на: 26 Јуни 2013, 09:10:46 am »
Мене обратно ми изгледа, ама може некој друг ќе се сложи со констатацијава.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8661 на: 26 Јуни 2013, 09:14:41 am »
Сините линии се едниот мотор, зеленат аи црвената другиот, така?

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8662 на: 26 Јуни 2013, 09:17:43 am »
Џабе криви прави, факат е дека на дизелашот му треба поголем капацитет за да може да му парира на бензинецот.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8663 на: 26 Јуни 2013, 09:17:46 am »
Еве за поинтересно:
 
GTI vs GTD компарација на графиците на снага и момент:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ајмо анализеее!  :)



Edit: Се работи за америчката верзија на GTD со 170 кс, за жал, но за 15кс и 10-тина Nm  може да пројде.
ЕЕЕ ТАКА. Гледајте ги мерените вредности. Претходните графици беа „она што би сакале“ производителите, а не она што направиле.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8664 на: 26 Јуни 2013, 09:19:51 am »
Џабе криви прави, факат е дека на дизелашот му треба поголем капацитет за да може да му парира на бензинецот.

Исто ко што на пивото му требаат повеќе литри да и парира на ракијата.

Исто ко што на четиритактен мотор му требаат повеќе литри да му парира на двотактен.

Исто ко што на ото мотор му требаат повеќе литри да му парира на ванкел.

Итн итн... ауу чекај, сеа ми текна дека тролаш, така? :-)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8665 на: 26 Јуни 2013, 09:27:17 am »

ЕЕЕ ТАКА. Гледајте ги мерените вредности. Претходните графици беа „она што би сакале“ производителите, а не она што направиле.

Од каде сега испадна ова? Ако веќе трбаше да вадам графици каде што во истиот волумен ќе има многу повеќе мотор ќе одев да споредам со оној од Golf R кој „со истиот“ мотор има 199 kw. Овде сакав само да илистрирам дека истиот обртен момент го има многу повеќе. И дека приказните torque-от е предност на едните очигледно веќе се брише.

Графиците се од мотори кои се подават во „дуќан“ и можеш да ги купиш во МК.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8666 на: 26 Јуни 2013, 09:30:36 am »

ЕЕЕ ТАКА. Гледајте ги мерените вредности. Претходните графици беа „она што би сакале“ производителите, а не она што направиле.

Од каде сега испадна ова? Ако веќе трбаше да вадам графици каде што во истиот волумен ќе има многу повеќе мотор ќе одев да споредам со оној од Golf R кој „со истиот“ мотор има 199 kw. Овде сакав само да илистрирам дека истиот обртен момент го има многу повеќе. И дека приказните torque-от е предност на едните очигледно веќе се брише.

Графиците се од мотори кои се подават во „дуќан“ и можеш да ги купиш во МК.
Како тоа од каде? Па има цртан график и мерен график. Ете во сликата ги има оние што ги нацртале, и оние што ги добиле бројки и криви. И секако за колку утнале.
Баш ме интересира за колку е утната во реалност бројката од макс торк на 1250рпм кај А класата.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8667 на: 26 Јуни 2013, 09:30:36 am »
Овде сакав само да илистрирам дека истиот обртен момент го има многу повеќе. И дека приказните torque-от е предност на едните очигледно веќе се брише.

Во „корисниот“ опсег на вртежи, во оној каде што воглавно се вози, и понатаму има повеќе момент. На многу високи вртежи, во кои што многу ретко се вози бензинците секогаш тегнеле повеќе и ова не е ништо ново. Така си е.

Инаку, и приказните за дизелите кои се спори, смрдат и штракаат ко трактори очигледно веќе се бришат.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8668 на: 26 Јуни 2013, 09:32:24 am »
Овде сакав само да илистрирам дека истиот обртен момент го има многу повеќе. И дека приказните torque-от е предност на едните очигледно веќе се брише.

Во „корисниот“ опсег на вртежи, во оној каде што воглавно се вози, и понатаму има повеќе момент.

Инаку, и приказните за дизелите кои се спори, смрдат и штракаат ко трактори очигледно веќе се бришат.

Таму, во корисниот оспег. Прашав дали некој друг го примети оти јас и ти само ќе се натегаме. Мене ми се чини другиов има повеќе.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #8669 на: 26 Јуни 2013, 09:41:06 am »
Како тоа од каде? Па има цртан график и мерен график. Ете во сликата ги има оние што ги нацртале, и оние што ги добиле бројки и криви. И секако за колку утнале.
Баш ме интересира за колку е утната во реалност бројката од макс торк на 1250рпм кај А класата.

Аха, ти мислиш дека производителите ги дваат вака информациите мислејќи дека никој нема да ги провери, туку само удриле интеграл/диференцијал и нацртале график.

Јас во измерените вредности не наидов на отстапување од сериозна вредност. Дури напротив, отстапувањата кај двата измерени случаи изгледа кај дизелот се нешто поголеми. Но мислам дека тоа е ирелевантно.