pa ako e novo vozili i ako mu se novi kocnicite, едно повеќе се арчат, друго сепак треба да се јаглеродни за да издржат високи температури, ама пак јаглеродните при нормално возење многу слабо кочат, што значи дека не се. Оклу вбризгувањето на бензин во лер-мислам дека е возможно ама не практично- фактички моторот треба да е изгасен, а ако с егаси при моторно кочење, едно многу ќе кочи друго кога ќе нагазиш наеднаш ќе се запали и тоа при 2000 обртаи да речиме, мислам дека нема да издржи долго така. може некоја минимална количина на гориво за да враќањето во функција не дојде така нагло... инаку на википедија можеме и јас и ти да си пишеме што сакаме, не фаќај здраво за готово. Така ја размислувам, па којзнае као е точно. На корсата што ја имав при моторно кочење се отвараше некој воздушен вентил осле филтерот!? барем така разбрав од "service manuals"