Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923975 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2175 на: 16 Ноември 2012, 23:20:45 pm »
А замисли Нуме, чисто онака, хипотетички... горивото за аудито да беше 41 денар наместо 80 :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2176 на: 16 Ноември 2012, 23:29:54 pm »
Уствари ни споредбава не ја бива,се знае дизел за што е и бензин за што е.

............ уствари ние сите треба да прекинеме да јадеме **мна, да зееме по едно пиво и да одиме да се истркаме па да видиме кој е побрС!

може

предлагам „бензин вс дизел“ дебата во некоја анонимна кафана со флекави чаршафи, календар со гола жена на ѕид и ефтино месо и пиење

озбилен сум!
Kуоре ваква шанса не се пропушта.Ако прифатиш доаѓам и јас да поделиме по нeкоја гајба ;)
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2177 на: 16 Ноември 2012, 23:56:59 pm »
@NUME

За кое ауди збориш? За старите четворки или новите?

Ако е за старите, одма да ти кажам дека не троши 12, 13, 14... Под 10 троши, уствари многу помалку од 1.8 без турбо со 130 кс. А за забрзување и слично со на Спортекс, што знам, на Спортекс тоа доста потешко е мислам, аудито е под 1200 кила.



Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2178 на: 17 Ноември 2012, 07:52:31 am »
ебати дизелот усран и нафтата густа.

што мислиш дека постигнуваш со овие искази? емотивна реакција кај читателот?

више еднаш ти реков дека си слаб провокатор. работи на себе.

Извини ако те испровоцирав не ми беше тоа целта, ко шо глеам не сум те ни цитирал тебе.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2179 на: 17 Ноември 2012, 08:13:16 am »
ебати дизелот усран и нафтата густа.

што мислиш дека постигнуваш со овие искази? емотивна реакција кај читателот?

више еднаш ти реков дека си слаб провокатор. работи на себе.

Извини ако те испровоцирав не ми беше тоа целта, ко шо глеам не сум те ни цитирал тебе.

не се извинувај, не си ми е испровоцирал. мене поише за тебе ми е

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2180 на: 17 Ноември 2012, 18:42:20 pm »
Дизел за патување, бензин за силување  :D
Ја би сакал да имам бензинец силен и пуно пари, па гаас, да ти се направи мерак. И звук и максимална брзина која се постигнува при високи обртаи кај што се добри бензинците (за разлика од дизелите кои паѓаат таму).
Дизел си имам, ТДИ, убав си е за подолг пат, си влече примерно по угорнициве наши и на пониски обртаи(што значи не замара при возење на подолги релации). И секако поекономичен е  :)

филипв, не сум се возел во бензинец со турбо ама мислам дека и тој си е добар при ниски обртаи бидејќи еве 1.4 TSI има ист обртен момент од 1500 па до 4500 бртежи во мин.  :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2181 на: 17 Ноември 2012, 18:58:57 pm »
филипв, не сум се возел во бензинец со турбо ама мислам дека и тој си е добар при ниски обртаи бидејќи еве 1.4 TSI има ист обртен момент од 1500 па до 4500 бртежи во мин.  :)

Веќе еднаш ги испофалив карактеристиките на тој мотор на овој форум. Проблемот е што ако сакаш „дизелско“ влечење на ниски вртежи лапа многу гориво (тоа се жалат по странскиве форуми)

Единствен мал турбобензинец кој до сега го имам возено е Астра 1.4 турбо. Влече јако, ама НЕ на ниски вртежи. На ниски вртежи е тапа како и најобичен бензинец. Можда малце подобро, али далеку од дизелскиот брутален мускул. Али затоа кога ќе се разврти убаво - корне. И троши, али пошто нели потрошувачката е небитна нема за тоа...

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2182 на: 17 Ноември 2012, 19:46:04 pm »
луѓе аман со муабетиве, дали коњажата била најбитна, дали ова дали она.... Како прво КОЊАЖАТА не е измерена вредност, туку вредност (мерка) пресметана како ФУНКЦИЈА од влечната сила (Nm) за дадените вртежи на моторот. Ова значи дека коњажата не ја движи колата туку ВРТЕЖНИОТ момент.

Земете електричен мотор со 1 KS ама со МНОГУ Nm и некое мини Wankel-че или дво-тактно 50-че кое нема Nm a сепак ке има многу повеќе od 1KS. Бензинецот нема да може да придвижи истата маса која може да ја придвижи ел. мотор со само 1KS.

Заклучок, најдобра комбинација е бензинец со голема моќност, а и доволно голем вртежен момент за дадената килажа.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2183 на: 17 Ноември 2012, 20:12:23 pm »
луѓе аман со муабетиве, дали коњажата била најбитна, дали ова дали она.... Како прво КОЊАЖАТА не е измерена вредност, туку вредност (мерка) пресметана како ФУНКЦИЈА од влечната сила (Nm) за дадените вртежи на моторот. Ова значи дека коњажата не ја движи колата туку ВРТЕЖНИОТ момент.

Земете електричен мотор со 1 KS ама со МНОГУ Nm и некое мини Wankel-че или дво-тактно 50-че кое нема Nm a сепак ке има многу повеќе od 1KS. Бензинецот нема да може да придвижи истата маса која може да ја придвижи ел. мотор со само 1KS.

Заклучок, најдобра комбинација е бензинец со голема моќност, а и доволно голем вртежен момент за дадената килажа.

затоа постои менувач. тој го конвертира моментот кој ќе стигне на тркалото, така да на крај се сведува на коњи, ама НЕ НА МАКСИМАЛНИТЕ МОЖНИ коњи, туку на коњите за зададени вртежи кои - да - се функција на моментот и вртежите.

На пример, мотор X развива 200нм при 2000 вртежи, а мотор Y развива 100нм при 4000 вртежи. И двата мотори ќе испорачаат ИСТО момент НА ТРКАЛОТО, и покрај тоа што на радилицата моментите се различни. За тоа постои мењач.

Инаку, да не ме разбереш погрешно, максималниот момент го сметам за поважен параметар од максималната коњажа затоа што максималниот момент се постигнува ЧЕСТО, а максималната коњажа РЕТКО или НИКОГАШ. Така да максималниот момент е побитниот ограничувачки фактор.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2184 на: 17 Ноември 2012, 20:19:13 pm »
Истото се зборува уште од почеток. Тдизелот има попристапна моќ.

Корвета ZR1 има 171кс при 2000 вртежи. Тоа е соодветна сила на бензинец кој не се мачи при секојдневно возење.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2185 на: 17 Ноември 2012, 20:20:49 pm »
луѓе аман со муабетиве, дали коњажата била најбитна, дали ова дали она.... Како прво КОЊАЖАТА не е измерена вредност, туку вредност (мерка) пресметана како ФУНКЦИЈА од влечната сила (Nm) за дадените вртежи на моторот. Ова значи дека коњажата не ја движи колата туку ВРТЕЖНИОТ момент.

Земете електричен мотор со 1 KS ама со МНОГУ Nm и некое мини Wankel-че или дво-тактно 50-че кое нема Nm a сепак ке има многу повеќе od 1KS. Бензинецот нема да може да придвижи истата маса која може да ја придвижи ел. мотор со само 1KS.

Заклучок, најдобра комбинација е бензинец со голема моќност, а и доволно голем вртежен момент за дадената килажа.

затоа постои менувач. тој го конвертира моментот кој ќе стигне на тркалото, така да на крај се сведува на коњи, ама НЕ НА МАКСИМАЛНИТЕ МОЖНИ коњи, туку на коњите за зададени вртежи кои - да - се функција на моментот и вртежите.

На пример, мотор X развива 200нм при 2000 вртежи, а мотор Y развива 100нм при 4000 вртежи. И двата мотори ќе испорачаат ИСТО момент НА ТРКАЛОТО, и покрај тоа што на радилицата моментите се различни. За тоа постои мењач.

Инаку, да не ме разбереш погрешно, максималниот момент го сметам за поважен параметар од максималната коњажа затоа што максималниот момент се постигнува ЧЕСТО, а максималната коњажа РЕТКО или НИКОГАШ. Така да максималниот момент е побитниот ограничувачки фактор.
се согласувам, али бензинец е подобар од дизел во секој случај, само што масата на денешниве возила достигна скоро дупло него порано (за иста класа), како и цената на горивата, еко нормите, доведе до тоа да дизелите пркнат и да бидат супериорни во секој поглед. за жал :(

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2186 на: 17 Ноември 2012, 20:25:50 pm »
се согласувам, али бензинец е подобар од дизел во секој случај, само што масата на денешниве возила достигна скоро дупло него порано (за иста класа), како и цената на горивата, еко нормите, доведе до тоа да дизелите пркнат и да бидат супериорни во секој поглед. за жал :(

оваа реченица е контрадикторна, т.е. содржи две спротивставени афирмативни пропозиции

а) бензинец е подобар од дизел во секој случај

б) дизелите се супериорни во секој поглед

како ќе ги помириш овие два искази?

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2187 на: 17 Ноември 2012, 20:33:14 pm »
дизелче против бензинче   :P

малце да боцнам и ја...diesel rules!



Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2188 на: 17 Ноември 2012, 20:42:46 pm »
се согласувам, али бензинец е подобар од дизел во секој случај, само што масата на денешниве возила достигна скоро дупло него порано (за иста класа), како и цената на горивата, еко нормите, доведе до тоа да дизелите пркнат и да бидат супериорни во секој поглед. за жал :(

оваа реченица е контрадикторна, т.е. содржи две спротивставени афирмативни пропозиции

а) бензинец е подобар од дизел во секој случај

б) дизелите се супериорни во секој поглед

како ќе ги помириш овие два искази?
со македонски јазик и литература не стојам најдобро, али со машинсто и примери не сум лош. ова би ти го објаснил со 1 пример.

На пример YUGO, golf 1, BMW 3, BMW 5, (кои тогаш тежеа и до 500кг помалку него денешниве нивни замени) и многу други аута од тоа време кога килажата си беше таква каква што си беше, дизел моторот ке нема речиси никаква предност во ниедна област (можеби само во брзината на постигнување на максимална брзина и тоа при самиот максимум на брзината). Во превод, при тие услови и килажа, поголемиот вртежн момент нема да има никаква корист при нормална употреба, а бензинците почнаа да влегуваат во област каде што немаат услови да се докажат односно имаат пречки од сите страни! (килажа, потрошувачка, CO2...)

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2189 на: 17 Ноември 2012, 23:45:25 pm »
лоша карактеристика на дизеливе е тоа што многу време им треба да ја достигнат работната температура,те оптималната.од ново лисиче до капиштец вечерва не беше до 90 C,а тек па кога ќе биде надвор -10,ни 70 нема да качи,а тоа значи возење до 2000 обртаи и нема стискање