Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923850 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2190 на: 17 Ноември 2012, 23:49:25 pm »
Провери си термостатот,кај мене БМВ-то си креваше нормална температура во најладните денови во Битола на не многу долга релација(2км).
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2191 на: 17 Ноември 2012, 23:51:24 pm »


Веќе еднаш ги испофалив карактеристиките на тој мотор на овој форум. Проблемот е што ако сакаш „дизелско“ влечење на ниски вртежи лапа многу гориво (тоа се жалат по странскиве форуми)

Единствен мал турбобензинец кој до сега го имам возено е Астра 1.4 турбо. Влече јако, ама НЕ на ниски вртежи. На ниски вртежи е тапа како и најобичен бензинец. Можда малце подобро, али далеку од дизелскиот брутален мускул. Али затоа кога ќе се разврти убаво - корне. И троши, али пошто нели потрошувачката е небитна нема за тоа...

 :D :D :D :D

Значи рабтава е:

Float like a butterfly, sting like a bee

 ;D ;D ;D

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2192 на: 17 Ноември 2012, 23:51:51 pm »
@Mecheto
да не има везе и малата кубикажа?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2193 на: 17 Ноември 2012, 23:52:45 pm »
Помал мотор баш побрзо треба да загрева.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2194 на: 17 Ноември 2012, 23:54:21 pm »
ако е до термостатот,тогаш летно време како треба да се однесува?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2195 на: 17 Ноември 2012, 23:57:13 pm »
Да носи кратки пантолони,наочари,јадранки... :D :D :D :D :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2196 на: 17 Ноември 2012, 23:59:39 pm »
абе заебан еден:))
нема везе,летно време нормално си качува температура

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2197 на: 18 Ноември 2012, 00:06:31 am »
Во лето кога моторот ја достигнува работната температура,односно повеќе од тоа термостатот треба да отвори и да ја заврти водата за да се ‘олади‘,а ако сега пример тие заглавен нон стоп е отворен и нон стоп ја врти цела вода плус поладно е времето па затоа потешко ти загрева колата.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2198 на: 18 Ноември 2012, 00:07:00 am »
Да не ти е заглавен на отворено. И мене така ме има заебавано. Во град и ќе загрее ама на отворено а искочам одма паѓаше температура.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2199 на: 18 Ноември 2012, 00:09:37 am »
ова што го зборите,у пракса значи дека и под 90 степени врти перката на хладњакот?ако е така тоа можем да го проверам

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2200 на: 18 Ноември 2012, 00:12:08 am »
не врти перката во овој случај(ако е заглавен на оптворено).Перката би вртела ако е заглавен на затворено,тогаш тој не отвора и не ја врти водата,така да тогаш перката ке врти нон стоп да ја олади водата.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2201 на: 18 Ноември 2012, 00:15:34 am »
Точно, мене ми беше заглавен на отворено и од средно водно до центар неможеше да крене температура, другиот ден го сменив и се нормализира. :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2202 на: 18 Ноември 2012, 00:53:23 am »
како што сум информиран, BMW моторите се другачие конструирани, користат многу тенко масло и не би требало да се земаат за репер во ваков муабет :) иначе да, дизелите многу потешко загреваат, тоа е нормална работа...

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2203 на: 18 Ноември 2012, 01:16:18 am »
ако е до термостатот,тогаш летно време како треба да се однесува?
Види шо ти викат провери си го. Кај мене така баш, цела зима парно не осетив и сега пред некоја недела го сменав, конечно загрева како шо треба. Инаку ако е отворен како кај мене, многу тешко ќе крева нормална и на отворено нема да ја држи. Пробај загреј ја на нормална, и излези негде вози 90-100 со 5та, ако падни температурата под нормалната гарант е отворен.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2204 на: 18 Ноември 2012, 02:51:15 am »
gospode oprsti im na tie sto vozat benzinci, ili se glupi ili siromasni.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need