Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 410
Цитат: Falanga на 16 Ноември 2012, 20:01:07 pmЦитат: edonos на 16 Ноември 2012, 19:52:16 pmУствари ни споредбава не ја бива,се знае дизел за што е и бензин за што е............. уствари ние сите треба да прекинеме да јадеме **мна, да зееме по едно пиво и да одиме да се истркаме па да видиме кој е побрС!можепредлагам „бензин вс дизел“ дебата во некоја анонимна кафана со флекави чаршафи, календар со гола жена на ѕид и ефтино месо и пиењеозбилен сум!
Цитат: edonos на 16 Ноември 2012, 19:52:16 pmУствари ни споредбава не ја бива,се знае дизел за што е и бензин за што е............. уствари ние сите треба да прекинеме да јадеме **мна, да зееме по едно пиво и да одиме да се истркаме па да видиме кој е побрС!
Уствари ни споредбава не ја бива,се знае дизел за што е и бензин за што е.
Цитат: Cuore Sportivo на 16 Ноември 2012, 19:14:00 pmебати дизелот усран и нафтата густа.што мислиш дека постигнуваш со овие искази? емотивна реакција кај читателот?више еднаш ти реков дека си слаб провокатор. работи на себе.
ебати дизелот усран и нафтата густа.
Цитат: filipv на 16 Ноември 2012, 19:50:47 pmЦитат: Cuore Sportivo на 16 Ноември 2012, 19:14:00 pmебати дизелот усран и нафтата густа.што мислиш дека постигнуваш со овие искази? емотивна реакција кај читателот?више еднаш ти реков дека си слаб провокатор. работи на себе.Извини ако те испровоцирав не ми беше тоа целта, ко шо глеам не сум те ни цитирал тебе.
филипв, не сум се возел во бензинец со турбо ама мислам дека и тој си е добар при ниски обртаи бидејќи еве 1.4 TSI има ист обртен момент од 1500 па до 4500 бртежи во мин.
луѓе аман со муабетиве, дали коњажата била најбитна, дали ова дали она.... Како прво КОЊАЖАТА не е измерена вредност, туку вредност (мерка) пресметана како ФУНКЦИЈА од влечната сила (Nm) за дадените вртежи на моторот. Ова значи дека коњажата не ја движи колата туку ВРТЕЖНИОТ момент. Земете електричен мотор со 1 KS ама со МНОГУ Nm и некое мини Wankel-че или дво-тактно 50-че кое нема Nm a сепак ке има многу повеќе od 1KS. Бензинецот нема да може да придвижи истата маса која може да ја придвижи ел. мотор со само 1KS. Заклучок, најдобра комбинација е бензинец со голема моќност, а и доволно голем вртежен момент за дадената килажа.
Цитат: marmlad на 17 Ноември 2012, 19:46:04 pmлуѓе аман со муабетиве, дали коњажата била најбитна, дали ова дали она.... Како прво КОЊАЖАТА не е измерена вредност, туку вредност (мерка) пресметана како ФУНКЦИЈА од влечната сила (Nm) за дадените вртежи на моторот. Ова значи дека коњажата не ја движи колата туку ВРТЕЖНИОТ момент. Земете електричен мотор со 1 KS ама со МНОГУ Nm и некое мини Wankel-че или дво-тактно 50-че кое нема Nm a сепак ке има многу повеќе od 1KS. Бензинецот нема да може да придвижи истата маса која може да ја придвижи ел. мотор со само 1KS. Заклучок, најдобра комбинација е бензинец со голема моќност, а и доволно голем вртежен момент за дадената килажа.затоа постои менувач. тој го конвертира моментот кој ќе стигне на тркалото, така да на крај се сведува на коњи, ама НЕ НА МАКСИМАЛНИТЕ МОЖНИ коњи, туку на коњите за зададени вртежи кои - да - се функција на моментот и вртежите.На пример, мотор X развива 200нм при 2000 вртежи, а мотор Y развива 100нм при 4000 вртежи. И двата мотори ќе испорачаат ИСТО момент НА ТРКАЛОТО, и покрај тоа што на радилицата моментите се различни. За тоа постои мењач.Инаку, да не ме разбереш погрешно, максималниот момент го сметам за поважен параметар од максималната коњажа затоа што максималниот момент се постигнува ЧЕСТО, а максималната коњажа РЕТКО или НИКОГАШ. Така да максималниот момент е побитниот ограничувачки фактор.
се согласувам, али бензинец е подобар од дизел во секој случај, само што масата на денешниве возила достигна скоро дупло него порано (за иста класа), како и цената на горивата, еко нормите, доведе до тоа да дизелите пркнат и да бидат супериорни во секој поглед. за жал
Цитат: marmlad на 17 Ноември 2012, 20:20:49 pmсе согласувам, али бензинец е подобар од дизел во секој случај, само што масата на денешниве возила достигна скоро дупло него порано (за иста класа), како и цената на горивата, еко нормите, доведе до тоа да дизелите пркнат и да бидат супериорни во секој поглед. за жал оваа реченица е контрадикторна, т.е. содржи две спротивставени афирмативни пропозицииа) бензинец е подобар од дизел во секој случај б) дизелите се супериорни во секој погледкако ќе ги помириш овие два искази?