Нова тема, пошто другата е за пљукање по дилерите и сервисите, оваа е малку покултурна - за дискутирање
Да се вратам на темата, точно е тоа дека ако за еден два дена ти стига дел нема да го чуваш на лагер, но ајде да видиме дали така ќе викаше ти или брат ти, ако му го развалеа стаклото во есен пред зима, кога температурата е 4-5 степени и врне дожд без престан ден ипол - два. Тогаш ќе ги пцуевте што немаат едно е*ено стакло за најпродаваното нивно возило у сервис!
Што се однесува до тандр болцната (високопритисочна пумпа, или инџектори за 16 вентилски PD мотор), ти бар знаеш за форуми по нетов, прочачкај да видиш дали е common fault или е „ретко се расипува“. За пумпата конкретно беше, што не можеа да ја набават ни од германија, туку чекаа на да ја добијат, малтене на ред..
Енивејс, изгледа дека и они те научиле дека си маанџија па решиле повеќе да те тинтраат, и со разлог, не викам не. Ама и кон сите треба така да се однесуваат, не само кон маанџии (кои го знаат пола персонал по име )
Тест, еве, земи прашај задно лево стакло за најпродаваниот модел од возилата дали имаат на лагер Баш ме занима кој има а кој не држи на лагер и за колку време се добива.
Симо, најдобро секако најдобро е кога секој факинг дел го има на залиха. Но тоа и во најорганизираните системи е неизводливо. Комерцијално гледано, Порше користи огромен сток во Магацин во Унгарија, и истиот е одлично спремен за овој дел на Европа, а технички гледано и тој не може да има СЕ, па некој дел оди и од главен магацин. За тие делови, (кои се сушта реткост ) се чека 5-7 дена.
Ајде да се вратиме на стаклото. Од пријавување на серис до конечна монтажа, 24 саати стига, за 27 саати завршена работа. Сигурен сум дека тоа е стандард и во VW сервис во Германија, а ако побарал, ќе добиел сигурно некое заменско возило, дур ( ако било зима и врнело ) колата би била паркирана внатре.
Што се однесува до common дефекти, мене ми цркна радиото во Пасатот. Отидов, пријавив, и добив одма ново радио, кое беше на залиха, бидејки VW констатирал mass recall и по автоматизам радијата се менуваа на секој нареден сервис, или под пријава на корисник. Крај приче.
И секако, изолирани случаи секако има. Пумпата била за мене таков случај, можеби била под mass recall па производителот од петни жили се трудел да произведе нови, ама во светски рамки, па имал генерален проблем.
Иначе не сум ја некој специфичен случај па коа идам таму да им се пали факинг аларм. Генералната политика на Порше е задоволен муштерија, па нашите тука мораат да го спроведуваат тоа. Контроли имаат на повеќе нивоа, а тие направија невиден пуздер во Porsche Bulgaria, па кај нашите стра лојзе чува.
Инаку, ја Коки од гаранции со мислев, не Коки од Ауди продажба, мада и тој е цар дечко.