Автор Тема: Искуства со овластените сервиси  (Прочитано 39178 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #30 на: 09 Август 2012, 10:37:23 am »
На глобално ниво се бори да стане број еден  производител на автомобили, не би можел да постигне такво нешто ако нема број еден сток менаџмент.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #31 на: 09 Август 2012, 12:25:51 pm »
Еве ја мое искуство ќе кажам, додека беше под гаранција чекавме задни фарови скромни 2 месеца :)

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2202
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #32 на: 09 Август 2012, 12:26:45 pm »
Во Македонија преку  ETKATA не вршат набавка на делови.Има две ЕТКИ едната ЕТКА за вњ и ауди,другата е само за шкода.На ЕТКАТА ги има апсолутно сите модели распоредени по години,по модели и ги има сите,ама баш сите делови прикажани со слика и со сериски број и дали се произведува или не,односно дали може да се нарача или не,ама до шајбна,до штрафче,до пластиче за сите модели.Нарачките се извршуваат преку маил,се пишува серискиот број на делот и како што кажав се прави нарачката до 9 ч наутро,деловите се пристигнати утре дента приквечер.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #33 на: 09 Август 2012, 12:34:46 pm »
И FIAT има EPER, а и сите останати имаат некој таков систем. Проблемот не е во нарачката, проблемот е во испорака лагер и сервис.

@Prcot, брат ми за Меган караван, заден фар чекаше помалку од 7 дена.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #34 на: 09 Август 2012, 12:36:40 pm »
Ама брат ти сигурно платил за него, нели?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #35 на: 09 Август 2012, 12:37:01 pm »
Плати.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #36 на: 09 Август 2012, 12:39:17 pm »
Е ова беше под гаранција, и нивната политика е „нека чека“ за да му пројде гаранцијата за да после се ебе у гз.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #37 на: 09 Август 2012, 12:43:30 pm »
Нема везе, ако си го пријавил дефектот 1 ден пред истек на гарантен рок, море и на денот на истекување,  они мора да го решат под гаранција. Исто така има еден момент кој го имаат (речиси) сите овластени сервиси, а тоа е признавање на некој дефект и вон гаранација, најчесто ако е тоа познат дефект, и ако периодот е месец/два од истекот на гаранцијата...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3801
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #38 на: 09 Август 2012, 12:47:21 pm »
Шофершајбна за А4 имаше на лагер кога менував. И други делови до сега ги имале, ако немаат чекам ден-два и тоа е тоа. Што се однесува до сервисот, имаат и од мене примено нагоре неколку меилови кој тогаш вродија со ефект и тинтрење. Сега нешто пак се размазија и глумат лудило на комунистички начин(да го прашам вој, да го прашам ној....) но ќе отидам до кај Ѓоко па ќе видам дали ќе се среди или пак ќе пишувам нагоре. Во глобала јас сум индиферентен со сервисот, ни сум задоволен од нив нешто ни сум незадоволен. Од продажбата, Марта и Коку сум задоволен.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #39 на: 09 Август 2012, 12:51:58 pm »
Да де, за тоа јасно е ама ти да чекаш 2 месеца еден дел и на секое  пријавување дефект крцкало, тропкало да ти кажат ова е нормално, не бе такви шупаци нигде нема! А уште да кажам дека мерачот за надворешна температура ми е заебан бидејќи на тој у приемно тој квар му беше цитирам: „Ова е немоугуче прв пат слушам“ и ден денес понекад или секад надвор пекол внатре ми покажува 16 степени... А беше пријавено во гарантен рок, ама бидејќи ова на моменти му се дешава тоа стоката кажа коа така ќе се „десело“ да дојдеме! И ред други глупости ќе ги кажам со тек на време.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #40 на: 09 Август 2012, 14:02:27 pm »
Полагањето право на гаранција подразбира не усмен муабет во сервисот, туку отворање работен налог во кој е запишано на што се жалиш и нивната дијагноза, како и земање на копија од истиот за себе.Се друго нема основ.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #41 на: 09 Август 2012, 14:45:11 pm »
Додека беше под гаранција тогаш политиката им беше, откачувајте ги што повеќ сега незнам како е. Да напоменам дека ова се дешаваше откога аутомотив груп ги смени Хит Ауто. Хит Ауто беше фер!

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1301
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #42 на: 09 Август 2012, 20:09:53 pm »
Нова тема, пошто другата е за пљукање по дилерите и сервисите, оваа е малку покултурна - за дискутирање :)

Да се вратам на темата, точно е тоа дека ако за еден два дена ти стига дел нема да го чуваш на лагер, но ајде да видиме дали така ќе викаше ти или брат ти, ако му го развалеа стаклото во есен пред зима, кога температурата е 4-5 степени и врне дожд без престан ден ипол - два. Тогаш ќе ги пцуевте што немаат едно е*ено стакло за најпродаваното нивно возило у сервис!

Што се однесува до тандр болцната (високопритисочна пумпа, или инџектори за 16 вентилски PD мотор), ти бар знаеш за форуми по нетов, прочачкај да видиш дали е common fault или е „ретко се расипува“. За пумпата конкретно беше, што не можеа да ја набават ни од германија, туку чекаа на да ја добијат, малтене на ред..

Енивејс, изгледа дека и они те научиле дека си маанџија па решиле повеќе да те тинтраат, и со разлог, не викам не. Ама и кон сите треба така да се однесуваат, не само кон маанџии (кои го знаат пола персонал по име ;) )

Тест, еве, земи прашај задно лево стакло за најпродаваниот модел од возилата дали имаат на лагер :) Баш ме занима кој има а кој не држи на лагер и за колку време се добива.

Симо, најдобро секако најдобро е кога секој факинг дел го има на залиха. Но тоа и во најорганизираните системи е неизводливо. Комерцијално гледано, Порше користи огромен сток во Магацин во Унгарија, и истиот е одлично спремен за овој дел на Европа, а технички гледано и тој не може да има СЕ, па некој дел оди и од главен магацин. За тие делови, (кои се сушта реткост ) се чека 5-7 дена.
Ајде да се вратиме на стаклото. Од пријавување на серис до конечна монтажа, 24 саати стига, за 27 саати завршена работа. Сигурен сум дека тоа е стандард и во VW сервис во Германија, а ако побарал, ќе добиел сигурно некое заменско возило, дур ( ако било зима и врнело ) колата би била паркирана внатре.
Што се однесува до common дефекти, мене ми цркна радиото во Пасатот. Отидов,  пријавив, и добив одма ново радио, кое беше на залиха, бидејки VW констатирал mass recall и по автоматизам радијата се менуваа на секој нареден сервис, или под пријава на корисник. Крај приче.

И секако, изолирани случаи секако има. Пумпата била за мене таков случај, можеби била под mass recall па производителот од петни жили се трудел да произведе нови, ама во светски рамки, па имал генерален проблем.

Иначе не сум ја некој специфичен случај па коа идам таму да им се пали факинг аларм. Генералната политика на Порше е задоволен муштерија, па нашите тука мораат да го спроведуваат тоа. Контроли имаат на повеќе нивоа, а тие направија невиден пуздер во Porsche Bulgaria, па кај нашите стра лојзе чува.

Инаку, ја Коки од гаранции со мислев, не Коки од Ауди продажба, мада и тој е цар дечко.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #43 на: 09 Август 2012, 20:14:40 pm »
Додека шефував во сервис-овластен, една од политикате во работата  ми беше, се што си заслужува гаранција , треба да ја добие.Некои мислеа дека на тој начин се губи, но грешеа.Зголемувањето на бројот на муштериите го побиваше тоа. Кога напуштив , нови луѓе, нови сваќања.Гаранциите се користеа-фиктивно , за да се добијат бесплатно нови делови.На балканов некои сервиси не само од опел,го тераат тој бизнис на делови од гаранција-познати како Паднати од камион. За жал фирмата веќе не постои....

Околу резервните делови.Во фирмата каде работев, вработените во одсекот на резервни делови беа врзани со негативна камата на делови што стојат подолго од 6 месеци на лагер.За да не ги удира по џебот,снабденоста со делови драстично ја намалија.Тие не се виновни, си ја чуваа платата.Виновен е тој што на тој начин ги имаше врзано.Затоа се чекаше за набавка на некои делови и по три недели.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #44 на: 09 Август 2012, 20:48:36 pm »
@Yarre, битно е да се покаже дека има и вакви и такви случаи, да се вратам на стаклото, ако добро се сеќавам, брат ти имал среќа што ги начекал у 15 до 9 да го нарача делот, па за 27 саати била завршена работата. Да се јавел во 9 и 5, ќе било 50 саати - нели! Па сеа, уште ако било Петок, ќе било монтирано во Вторник. Прикаската е што во моментот се поклопиле коцките, браво за поршемк, ама да не претруваме со фалењето.


@marsher, од муабетов испаѓа не „за жал фирмата веќе не постои....“, туку „поради такви и слични работи фирмата веќе не постои..“ :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.