Да не ја Еб*еме темава, но јас сум најнепристрасниот маанџија, и далеку од доа дека ќе ги фалам како свои. Мои не ми се, и односот со сервисот треба и мора да си биде на професионално ниво. Од мене попиле неколку мејла, кои очигледно имаат ефекат, како корисник.
За тоа дека не се чека, па и не се чека на дел. Нема економска логика да чувам нешто на залиха, ако го добијам за 1-2 дена. За тоа се број 1, организациски. Ама сеа, ако се побара некоја је*ена тандр болцна, која по дифолт не се расипува, и се дешава 1 квар во 10.000, неможе за тоа да се направи правило.
Во Порше јас ги спомнав кои за мене се најузлужни и имаат најдобар однос. Ликовите кои се партизани, не ги спомнав, а ги има секако. Ни име бре не им знам, а ги има. Секогаш има простор за подобрување, и вакви критики можат само да бидат искористени.
Ајде да направиме тест со сите овластени увозници, за да ми ја видите поентата на брзината.
Модераторите ако сметаат, можда е паметно овие пораки да се префрлат во онаа тема за сервисите овластени....