Автор Тема: Искуства со овластените сервиси  (Прочитано 39782 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #15 на: 08 Август 2012, 20:02:38 pm »
И ти исто.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #16 на: 08 Август 2012, 20:11:29 pm »
Доволен доказ дека не си у право е една слика што ја имаше постирано Гојдо со едно Поло кое било како заменско возило повеќе недели додека возилото на сопственикот било на сервис.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #17 на: 08 Август 2012, 20:14:09 pm »
Што реков за да би бил во право? Конкретно објасни ми во детали кој дел од која реченица не ми е во право, те молам.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #18 на: 08 Август 2012, 20:21:43 pm »
Моментот е кога Зеро и Јаре кажуваат колку биле услужни па кога Симо даде критика и јас го дополнив ти кажуваш „јаре и симо и зеро уште поубаво разјаснија“  во истиот момент постот на симо го вадиш од контекст и автоматки го тураш во полза на Порше.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #19 на: 08 Август 2012, 20:25:53 pm »
Subject of Interpretation. Не го направив позитивен. Како што и пишува реков дека убаво објаснија тројцата... Џизс.

Хејтај си ги Зеро и Јаре што кажуваат искуства. Не мене.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #20 на: 08 Август 2012, 20:28:11 pm »
Никого не хејтам! И доста е со ОТ

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #21 на: 08 Август 2012, 20:29:43 pm »
Зошто бе доста, да се знае треба. Си има ред. Ќе го повикаме и Јонче Христовски да се изјасни во врска со неговиот Голф ако треба.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #22 на: 08 Август 2012, 20:40:00 pm »
Јас сум за Марта  ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #23 на: 08 Август 2012, 20:43:55 pm »
Што се однесува до сервисот на Порше, сакале ние да признаеме или не, што и да прават, и како и да прават, сепак се број еден сервис компарирајќи ги со сите останати.

Пфффффф....... Ај нема везе..... Број еден измамници али не е темата за тоа.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #24 на: 08 Август 2012, 20:55:22 pm »
Зошто бе доста, да се знае треба. Си има ред. Ќе го повикаме и Јонче Христовски да се изјасни во врска со неговиот Голф ако треба.
Tака е треба да се знае, се согласувам. Треба да се знае дека не е се така идеално.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #25 на: 08 Август 2012, 21:05:10 pm »
Моментот е кога Зеро и Јаре кажуваат колку биле услужни па кога Симо даде критика и јас го дополнив ти кажуваш „јаре и симо и зеро уште поубаво разјаснија“  во истиот момент постот на симо го вадиш од контекст и автоматки го тураш во полза на Порше.

Не може мојот пост да го тури во полза на ПоршеМк, подобро они да си го турат во своја полза. А, да, заборавив... и за продажба се малце тапа, и тука имаат milestones за пребродување :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #26 на: 08 Август 2012, 22:31:48 pm »
со толку продадени возила и со лоша продажба не се замараат :D

да се надоврзам на yarre, до сега марта и коки од Ауди најмогу ми се нашле кога треба а и Винко ;) али оние од VW бљувотина
« Последно менување: 08 Август 2012, 22:43:32 pm MarceCvarce »

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1311
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #27 на: 09 Август 2012, 07:11:10 am »
Да не ја Еб*еме темава, но јас сум најнепристрасниот маанџија, и далеку од доа дека ќе ги фалам како свои. Мои не ми се, и односот со сервисот треба и мора да си биде на професионално ниво. Од мене попиле неколку мејла, кои очигледно имаат ефекат, како корисник.

За тоа дека не се чека, па и не се чека на дел. Нема економска логика да чувам нешто на залиха, ако го добијам за 1-2 дена. За тоа се број 1, организациски. Ама сеа, ако се побара некоја је*ена тандр болцна, која по дифолт не се расипува, и се дешава 1 квар во 10.000, неможе за тоа да се направи правило.

Во Порше јас ги спомнав кои за мене се најузлужни и имаат најдобар однос. Ликовите кои се партизани, не ги спомнав, а ги има секако. Ни име бре не им знам, а ги има. Секогаш има простор за подобрување, и вакви критики можат само да бидат искористени.

Ајде да направиме тест со сите овластени увозници, за да ми ја видите поентата на брзината.

Модераторите ако сметаат, можда е паметно овие пораки да се префрлат во онаа тема за сервисите овластени....


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #28 на: 09 Август 2012, 09:06:00 am »
Нова тема, пошто другата е за пљукање по дилерите и сервисите, оваа е малку покултурна - за дискутирање :)

Да се вратам на темата, точно е тоа дека ако за еден два дена ти стига дел нема да го чуваш на лагер, но ајде да видиме дали така ќе викаше ти или брат ти, ако му го развалеа стаклото во есен пред зима, кога температурата е 4-5 степени и врне дожд без престан ден ипол - два. Тогаш ќе ги пцуевте што немаат едно е*ено стакло за најпродаваното нивно возило у сервис!

Што се однесува до тандр болцната (високопритисочна пумпа, или инџектори за 16 вентилски PD мотор), ти бар знаеш за форуми по нетов, прочачкај да видиш дали е common fault или е „ретко се расипува“. За пумпата конкретно беше, што не можеа да ја набават ни од германија, туку чекаа на да ја добијат, малтене на ред..

Енивејс, изгледа дека и они те научиле дека си маанџија па решиле повеќе да те тинтраат, и со разлог, не викам не. Ама и кон сите треба така да се однесуваат, не само кон маанџии (кои го знаат пола персонал по име ;) )

Тест, еве, земи прашај задно лево стакло за најпродаваниот модел од возилата дали имаат на лагер :) Баш ме занима кој има а кој не држи на лагер и за колку време се добива.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #29 на: 09 Август 2012, 09:09:20 am »
Пред некое време гледав документарец за магацин на VW делови во Германија, нивната организираност, брзина и ефикасност за набавка на резервни делови низ целата Земја..мислам дека тоа важи и за нашите официјални сервиси тука..
Секој сервис врши нарачка на делот преку нивниот софтвер ("ETKA" мислам дека беше) и за одреден број на часови делот пристига по брза пошта до сервисот.

и да, VW има најдобар сервис за резервни делови...зборам на глобално ниво..


Поздрав!