Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 434895 пати)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1410 на: 22 Јуни 2016, 12:57:08 pm »
205 VS 235 е многу повлијателен дел отколку 16 VS 17, очигледно.

Пре би рекол дека 60 ВС 45 е разликата. 60ка е преголем профил за било што освен за крузање по автопат направо.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1411 на: 22 Јуни 2016, 13:27:37 pm »
Треба да се проба.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1412 на: 22 Јуни 2016, 21:46:20 pm »
Bo Mega Autoparts комплет KYB амортизери 200 евра, Sachs 220 евра, и двата бренда имаат 2 години гаранција и се гасни.
Во Benfiko бог знае какви Bilstein се 200 евра комплет со 2 год. гаранција.
Во Автоексперт кај Олимписки Monroe (гасни, вајда тие Original) се 200 евра, а имаат 3 години гаранцција.

Па кои би ги препорачале?
Или Bilstein B4 да си порачам од интернет, околу 300 евра ќе фатат. ;D

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1413 на: 22 Јуни 2016, 22:13:40 pm »
Дали твојава Шкода доаѓа со помали шепи/дискови ако ја порачаш со 17 ки?..или збориш за немање простор од око?

Колку што знам, дисковите/шепите се тие. Не доаѓаат поголеми/помали зависно од тркалата.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1414 на: 22 Јуни 2016, 23:56:07 pm »
Мојата 159-ка има 330ки дискови и 17“ е најмал бандаш на тој модел. ФФС, 330ки има и мекларенот.
Многу работи се во игра околу суспензијата. Ја знам возила кои се кочии на 15-ки, со 195/65 гуми, знам и аута кои „спијат“ со 19-ки и 245/40.. На крајот на краиштата, секој си има свои преференци околу тоа како сака да го чуствува возилото. Јас сакам подиректен осет, обожавам тврд раб на гума, црвста амортизација и низок профил. Многу полесно осеќам што се случува помеѓу гумите и асфалтот, до кај се границите на грип, и слични некои работи кои ми причинуваат задоволство.
Ако не му се допаѓа на некој, ете 159 со 120кс, со 16-ки балонки, па нека си едри по патиштата.
Исто и за Шкодава. Ако не му се допаѓа на некој што има 19-ки и му е неудобна, бујрум 1.6 тди со 15-ки балонки, па нек си круза...

Каква бошшш дискусија .....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1415 на: 22 Јуни 2016, 23:58:20 pm »
Е ајде де... Дрш ме мори мајко, се испосрав...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1416 на: 23 Јуни 2016, 01:10:54 am »


..nevermind.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1417 на: 23 Јуни 2016, 01:16:39 am »
 Се надева барем за 10 години да ја нема оваа дискусија. Имаме лоши патишта, на големите бандажи и мали гуми ништо не им фали :) 

Неспоредлива е динамиката со 18ки и 16ки и 15ки. За комфор нема да зборам, ке плукам по надлежните.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1418 на: 23 Јуни 2016, 08:03:49 am »
KYB. Истекоа старите?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1419 на: 23 Јуни 2016, 08:26:28 am »
Томи на секое идење од куманово до штип кривеше по еден бандаж. Треба да си луд за земеш под 50ка за нашиве селски патишта. Освен ако немаш приватен F1 тим што ќе ти менува гуми и бандажи на секое точење гориво.  бтв, кај е авганистанацо?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1420 на: 23 Јуни 2016, 09:11:17 am »
Томи на секое идење од куманово до штип кривеше по еден бандаж. Треба да си луд за земеш под 50ка за нашиве селски патишта. Освен ако немаш приватен F1 тим што ќе ти менува гуми и бандажи на секое точење гориво.  бтв, кај е авганистанацо?

Поголем бандаж/ниска гума бара само малку повеќе пазење и избегнување пентарење по тротоари, особено оние со остри ивици. Јас возам 225/40/18 и досега сум немал проблеми, возам по селски патишта најмногу 50км/ч ако е очаен патот, меѓутоа на автопат чувството е преубаво за мене, немам „љуљање“ кога влегувам во кривини или кога излегувам од нив.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1421 на: 23 Јуни 2016, 09:24:35 am »
Again..љуљање имаш поради мека суспензија, не поради димензии/профил на гуми.
Grip при старт или (не)проклизување во кривини зависат од гумите.

 

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1422 на: 23 Јуни 2016, 09:25:38 am »
Сакаш да ми кажеш дека љуљање има само поради амортизерите ? А што ако имаш 60ка профил на гуми, така нема да љуља а?
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1423 на: 23 Јуни 2016, 09:28:11 am »
Сакаш да ми кажеш дека љуљање има само поради амортизерите ? А што ако имаш 60ка профил на гуми, така нема да љуља а?

Ама комфорот не е само заради ова или она. Не е само заради профил на гуми или само заради суспензија. Сето си игра улога.

Генерално, многу погрешно се перцепира комфор. Се перцепира само како изолација од надворешноста, ама во реалноста и многу други работи играат улога. Меѓу другото, комфор е и ненавалување (премногу) во кривина. Страничното движење прави чувство на нелагодност и тера на лошење/повраќање.

Кај нас комфор е „ништо не осеќам“, а тоа што малиот редовно истура црева на задно седиште на возење од Скопје до Велес, тоа нема врска.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1424 на: 23 Јуни 2016, 09:30:50 am »
Zero, pa ne vozi mali deca i resen problem :P

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html