Не беше муабетот, со која брзина се спушташ надолу, туку тоа да не биде во лер.Можеш да имаш моторно кочење и во 6-та.Секој индивидуално си ја знае колата и како се однесува на патот.Можеш и во 10-та да се спушташ, со моторно кочење, доколку не ги прегреваш кочниците и на ја загрозуваш својата безбедност а и безбедноста на другите.Прв услов се условите на патот како и добри гуми.Кај мене на пример после ставање на нови гуми, можев да си дозволам и спуштање во 4-та( не е битно за кое возило се работи) за разлика од поарано кога морав со 3-та тоа да го правам, затоа што колата ме влечеше према надвор и тешко ја контролирав.Е сега да се напињам со лоши гуми за да бидам побрз и махер шофер, немам намера, сум ги изживеал тие работи.Проценката ја правам уште на првите кривини на надолнините и спрема тоа го прилагодувам возењето.Не дека не можам побрзо, немам потреба.10 мин. подоцна некаде не ми значат ништо.