Автор Тема: Качување и симнување по планини..  (Прочитано 20597 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Качување и симнување по планини..
« Одговори #30 на: 09 Февруари 2012, 17:08:55 pm »
Abe sade za F1 vozaci ste so muda ko lubenici :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Качување и симнување по планини..
« Одговори #31 на: 09 Февруари 2012, 17:29:28 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Качување и симнување по планини..
« Одговори #32 на: 09 Февруари 2012, 17:31:58 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.

Донекаде соодносот на брзини нагоре/надолу кога возам јас е ист, но некогаш доста побрзо (и со еден до два, пократок степен на пренос) качувам отколку што симнувам. Не гледам тука нешто фатално.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Качување и симнување по планини..
« Одговори #33 на: 09 Февруари 2012, 17:32:34 pm »
Ne vazi ako imas lubenici  ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Качување и симнување по планини..
« Одговори #34 на: 09 Февруари 2012, 17:36:29 pm »
Ne vazi ako imas lubenici  ;)
Само за нагоре - за надолу повеќе лешничиња :D


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Качување и симнување по планини..
« Одговори #35 на: 09 Февруари 2012, 17:37:43 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.

Донекаде соодносот на брзини нагоре/надолу кога возам јас е ист, но некогаш доста побрзо (и со еден до два, пократок степен на пренос) качувам отколку што симнувам. Не гледам тука нешто фатално.
Па не користиш соодветно моторно кочење при симнувањето. Тоа е проблемот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Качување и симнување по планини..
« Одговори #36 на: 09 Февруари 2012, 17:40:19 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.

Донекаде соодносот на брзини нагоре/надолу кога возам јас е ист, но некогаш доста побрзо (и со еден до два, пократок степен на пренос) качувам отколку што симнувам. Не гледам тука нешто фатално.
Па не користиш соодветно моторно кочење при симнувањето. Тоа е проблемот.
Преголемо ми е моторното кочење во 2 или на порамни делници во 3-та. А таму во искачување си цепам 2-ра 70-80, 3-та 100-че до 110 на пример... со вртежи блиски до 7000.. Не би сакал така да се симнувам :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Качување и симнување по планини..
« Одговори #37 на: 09 Февруари 2012, 17:44:51 pm »
Па затоа претходно пишав, дека јас гледам да сум околу 3000-4000 вртежи при симињање. :) Некако поубаво ја опишува ситуацијата.

Ваљда и ти исто.

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Качување и симнување по планини..
« Одговори #38 на: 09 Февруари 2012, 17:48:08 pm »
Апсолутно се согласувам дека МОРА да се спушташ по удолница со онаа брзина со која си се качувал.

Ризикуваш многу, кочниците беспотребно ги уништуваш и можеш да настрадаш!

Ако возиш аутоматик, обавезно од Д во 1/2/3 брзина зависно од удолницата. Инаку ќе ги запалите роторите и кочниците.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Качување и симнување по планини..
« Одговори #39 на: 09 Февруари 2012, 17:48:30 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.
Која е поентата да слегвам на удолница во 3та со 50-60км/х кога комотно без никакво кочење можам да слезам со 5-та со 80-90-100км/х
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Качување и симнување по планини..
« Одговори #40 на: 09 Февруари 2012, 17:52:45 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.
Која е поентата да слегвам на удолница во 3та со 50-60км/х кога комотно без никакво кочење можам да слезам со 5-та со 80-90-100км/х

А нагоре можам убав трил да си напраам со 3-та и истите брзини :) (ја обично нагоре побрзо возам, зошто побрзо можам да закочам)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Качување и симнување по планини..
« Одговори #41 на: 09 Февруари 2012, 17:53:57 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.
Која е поентата да слегвам на удолница во 3та со 50-60км/х кога комотно без никакво кочење можам да слезам со 5-та со 80-90-100км/х

А нагоре можам убав трил да си напраам со 3-та и истите брзини :) (ја обично нагоре побрзо возам, зошто побрзо можам да закочам)
И јас така резонирам и за снег и за дожд... :)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Качување и симнување по планини..
« Одговори #42 на: 09 Февруари 2012, 17:58:53 pm »
А нагоре можам убав трил да си напраам со 3-та и истите брзини :) (ја обично нагоре побрзо возам, зошто побрзо можам да закочам)

Тиф и Џејсон од FifthGear зборуваа за ова.
Anyone can drive fast uphill, it takes a man to drive fast downhill.
Затоа погоре и спомнав „муда“ и тако даље.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Качување и симнување по планини..
« Одговори #43 на: 09 Февруари 2012, 18:07:28 pm »
Не беше муабетот, со која брзина се спушташ надолу, туку тоа да не биде во лер.Можеш да имаш моторно кочење и во 6-та.Секој  индивидуално си ја знае колата и како се однесува на патот.Можеш и во 10-та да се спушташ, со моторно кочење, доколку не ги прегреваш кочниците и на ја загрозуваш својата безбедност а и безбедноста на другите.Прв услов се условите на патот како и добри гуми.Кај мене на пример после ставање на нови гуми, можев да си дозволам и спуштање  во 4-та( не е битно за кое возило се работи) за разлика од поарано кога морав со 3-та тоа да го правам, затоа што колата ме влечеше према надвор и тешко ја контролирав.Е сега да се напињам со лоши гуми за да бидам побрз и махер шофер, немам намера, сум ги изживеал тие работи.Проценката ја правам уште на првите кривини на надолнините и спрема тоа го прилагодувам возењето.Не дека не можам побрзо, немам потреба.10 мин. подоцна некаде не ми значат ништо.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Качување и симнување по планини..
« Одговори #44 на: 09 Февруари 2012, 18:11:20 pm »
Луѓе или јас не сум сватил или никој не спомна,јас зборувам за сув коловоз,не за сегашните услови,во сегашни услови се разбира дека би слегувал во зависност од условите на патот...Можеби и со 1-ва ке слегувам...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D