Автор Тема: Качување и симнување по планини..  (Прочитано 23185 пати)

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9323
Качување и симнување по планини..
« Одговори #30 на: 09 Февруари 2012, 17:08:55 pm »
Abe sade za F1 vozaci ste so muda ko lubenici :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Качување и симнување по планини..
« Одговори #31 на: 09 Февруари 2012, 17:29:28 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44546
  • Il Moderatore
Качување и симнување по планини..
« Одговори #32 на: 09 Февруари 2012, 17:31:58 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.

Донекаде соодносот на брзини нагоре/надолу кога возам јас е ист, но некогаш доста побрзо (и со еден до два, пократок степен на пренос) качувам отколку што симнувам. Не гледам тука нешто фатално.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9323
Качување и симнување по планини..
« Одговори #33 на: 09 Февруари 2012, 17:32:34 pm »
Ne vazi ako imas lubenici  ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44546
  • Il Moderatore
Качување и симнување по планини..
« Одговори #34 на: 09 Февруари 2012, 17:36:29 pm »
Ne vazi ako imas lubenici  ;)
Само за нагоре - за надолу повеќе лешничиња :D

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55148
  • Махер
Качување и симнување по планини..
« Одговори #35 на: 09 Февруари 2012, 17:37:43 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.

Донекаде соодносот на брзини нагоре/надолу кога возам јас е ист, но некогаш доста побрзо (и со еден до два, пократок степен на пренос) качувам отколку што симнувам. Не гледам тука нешто фатално.
Па не користиш соодветно моторно кочење при симнувањето. Тоа е проблемот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44546
  • Il Moderatore
Качување и симнување по планини..
« Одговори #36 на: 09 Февруари 2012, 17:40:19 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.

Донекаде соодносот на брзини нагоре/надолу кога возам јас е ист, но некогаш доста побрзо (и со еден до два, пократок степен на пренос) качувам отколку што симнувам. Не гледам тука нешто фатално.
Па не користиш соодветно моторно кочење при симнувањето. Тоа е проблемот.
Преголемо ми е моторното кочење во 2 или на порамни делници во 3-та. А таму во искачување си цепам 2-ра 70-80, 3-та 100-че до 110 на пример... со вртежи блиски до 7000.. Не би сакал така да се симнувам :)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55148
  • Махер
Качување и симнување по планини..
« Одговори #37 на: 09 Февруари 2012, 17:44:51 pm »
Па затоа претходно пишав, дека јас гледам да сум околу 3000-4000 вртежи при симињање. :) Некако поубаво ја опишува ситуацијата.

Ваљда и ти исто.

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Качување и симнување по планини..
« Одговори #38 на: 09 Февруари 2012, 17:48:08 pm »
Апсолутно се согласувам дека МОРА да се спушташ по удолница со онаа брзина со која си се качувал.

Ризикуваш многу, кочниците беспотребно ги уништуваш и можеш да настрадаш!

Ако возиш аутоматик, обавезно од Д во 1/2/3 брзина зависно од удолницата. Инаку ќе ги запалите роторите и кочниците.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14861
  • Пудингот на шоферството
Качување и симнување по планини..
« Одговори #39 на: 09 Февруари 2012, 17:48:30 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.
Која е поентата да слегвам на удолница во 3та со 50-60км/х кога комотно без никакво кочење можам да слезам со 5-та со 80-90-100км/х
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44546
  • Il Moderatore
Качување и симнување по планини..
« Одговори #40 на: 09 Февруари 2012, 17:52:45 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.
Која е поентата да слегвам на удолница во 3та со 50-60км/х кога комотно без никакво кочење можам да слезам со 5-та со 80-90-100км/х

А нагоре можам убав трил да си напраам со 3-та и истите брзини :) (ја обично нагоре побрзо возам, зошто побрзо можам да закочам)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55148
  • Махер
Качување и симнување по планини..
« Одговори #41 на: 09 Февруари 2012, 17:53:57 pm »
Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Ова е битно за камиони,автобуси односно поголеми возила,за кола не е баш така...

Ova e потенцијално фатална грешка во резонирањето.

Правилото „во која се качуваш во таа се симињаш“ и тоа како важи и за леки коли.
Која е поентата да слегвам на удолница во 3та со 50-60км/х кога комотно без никакво кочење можам да слезам со 5-та со 80-90-100км/х

А нагоре можам убав трил да си напраам со 3-та и истите брзини :) (ја обично нагоре побрзо возам, зошто побрзо можам да закочам)
И јас така резонирам и за снег и за дожд... :)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17841
Качување и симнување по планини..
« Одговори #42 на: 09 Февруари 2012, 17:58:53 pm »
А нагоре можам убав трил да си напраам со 3-та и истите брзини :) (ја обично нагоре побрзо возам, зошто побрзо можам да закочам)

Тиф и Џејсон од FifthGear зборуваа за ова.
Anyone can drive fast uphill, it takes a man to drive fast downhill.
Затоа погоре и спомнав „муда“ и тако даље.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Качување и симнување по планини..
« Одговори #43 на: 09 Февруари 2012, 18:07:28 pm »
Не беше муабетот, со која брзина се спушташ надолу, туку тоа да не биде во лер.Можеш да имаш моторно кочење и во 6-та.Секој  индивидуално си ја знае колата и како се однесува на патот.Можеш и во 10-та да се спушташ, со моторно кочење, доколку не ги прегреваш кочниците и на ја загрозуваш својата безбедност а и безбедноста на другите.Прв услов се условите на патот како и добри гуми.Кај мене на пример после ставање на нови гуми, можев да си дозволам и спуштање  во 4-та( не е битно за кое возило се работи) за разлика од поарано кога морав со 3-та тоа да го правам, затоа што колата ме влечеше према надвор и тешко ја контролирав.Е сега да се напињам со лоши гуми за да бидам побрз и махер шофер, немам намера, сум ги изживеал тие работи.Проценката ја правам уште на првите кривини на надолнините и спрема тоа го прилагодувам возењето.Не дека не можам побрзо, немам потреба.10 мин. подоцна некаде не ми значат ништо.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14861
  • Пудингот на шоферството
Качување и симнување по планини..
« Одговори #44 на: 09 Февруари 2012, 18:11:20 pm »
Луѓе или јас не сум сватил или никој не спомна,јас зборувам за сув коловоз,не за сегашните услови,во сегашни услови се разбира дека би слегувал во зависност од условите на патот...Можеби и со 1-ва ке слегувам...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D