Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 186416 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14861
  • Пудингот на шоферството
БМВ-то на -5 - -10 степени ми постигнува работна температура на растојание од 2-2.5км најмногу...За оние од Бт,значи од кај мене до Расчекор/Триангл,јас имам нормал температура..Реното малку повеќе...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44546
  • Il Moderatore
БМВ-то на -5 - -10 степени ми постигнува работна температура на растојание од 2-2.5км најмногу...За оние од Бт,значи од кај мене до Расчекор/Триангл,јас имам нормал температура..Реното малку повеќе...
  Пресметај спрема просечната брзина (мене градска ми е максимум 30км/ч), ќе видиш дека тоа е минимум 5-6 минути.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14861
  • Пудингот на шоферството
БМВ-то на -5 - -10 степени ми постигнува работна температура на растојание од 2-2.5км најмногу...За оние од Бт,значи од кај мене до Расчекор/Триангл,јас имам нормал температура..Реното малку повеќе...
  Пресметај спрема просечната брзина (мене градска ми е максимум 30км/ч), ќе видиш дека тоа е минимум 5-6 минути.
Па во овие услови од прилика иди толку,пошо ке ме фатат 2-3 семафори,поточно 2,кај мене никогаш не застанвам на семафор ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17841
И заклучок? Ако не можеш да ја мрднеш колата, не треба ни да ја запалиш да поработи?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44546
  • Il Moderatore
Хмм, фалат некои пораки.. веројатно лост ин мигрејшн...
Едит, еве ја најдов, отишла пораката во друг тред:

Sega startuvav za na pivo (bujrum vo menada) posle 4 minuti se odlepi strelkata, posle 6 beshe na 75 a posle 9 beshe blizu 90. Ne stoev na semafori samo na eden, i pominav 11 km za toj period

Синојка направив тест, со стартај и вози, резултатите беа ако не се лажам:
4 минути да се помести стрелката за температура, 7 минути за 75 степени, 10 за работна температура? Денес сабајле го повторив истиот тест, но со лер загревање од 4 минути. Разликата беше минорна, околу 1 минута додека достигне работна температура. наместо за 4 минути, за 5 минути се одлепи стрелката, а за околу 11 минути бев на работна температура. Надворешните температури беа отприлика исти..
« Последно менување: 09 Февруари 2012, 22:03:42 pm Simo - Carrier166 »
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17841
Пак не ми одговоривте, колата не можам да ја возам, нема услови. Не треба да ја палам да поработи затоа што е штетно, и да ја запалам кога ќе планирам да возам, или сосема безбедно е на ден-два да поработи пет-шест минути?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44546
  • Il Moderatore
Немаш потреба да ја палиш ако не ја возиш. Само дисконектирај го акумулаторот ако планираш да ја држиш подолго од недела дена незапалена.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17841
Не е подобро да се размрда маслото од време навреме, со цел да се намали можноста за „сув“ старт по една недела?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44546
  • Il Moderatore
Не е подобро да се размрда маслото од време навреме, со цел да се намали можноста за „сув“ старт по една недела?
Не, затоа што ризикуваш да имаш повеќе „суви“ стартови, а не само еден - дента кога ќе ти притреба.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17841
Благодарам, слегувам да го дисконектирам акумулаторот.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Заклучок...Најдобро е да се тргне веднаш ама да се почека малку! ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34353
  • Таков е животот... јебига
Благодарам, слегувам да го дисконектирам акумулаторот.
Нема потреба. Недела дена не е ништо за акумулаторот, па и две недели. Кадетот кога не беше регистриран додека бев во Америка не беше запален скоро 3 месеца. Запали без никаков проблем од второ верглање.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7623
Зависи од колата, Астрата го празни акумулаторот за 2 недели ...

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9323
сабајлево комшијата какво загревање на меганот(дизел) му даде, си го запали и во место си турира ;D ;D ;D

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9323
Благодарам, слегувам да го дисконектирам акумулаторот.
Нема потреба. Недела дена не е ништо за акумулаторот, па и две недели. Кадетот кога не беше регистриран додека бев во Америка не беше запален скоро 3 месеца. Запали без никаков проблем од второ верглање.

кадетот ти е стар па неам толку електроника која работи и кога колата е изгасена, алфата незнам ама колку понова кола...толку повеке има