Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
времето на загревање на моторот не зависи од поминатите километри ниту од вртежите туку само од количеството изгорено гориво. Во удолница можеш и 100 километри да поминеш на 4000 рпм моторно кочење и нема да се загрее моторот, а во блага угорница може и после 1 километар на 1500 рпм да крцка од топло.
Доколку користиш моторно кочење, да..
Лер на удолница е глупост, џабе трошење на гориво и усвитување на дискови и горење на плочки и гуртни..
Цитат: filipv на 08 Февруари 2012, 22:20:13 pmвремето на загревање на моторот не зависи од поминатите километри ниту од вртежите туку само од количеството изгорено гориво. Во удолница можеш и 100 километри да поминеш на 4000 рпм моторно кочење и нема да се загрее моторот, а во блага угорница може и после 1 километар на 1500 рпм да крцка од топло.По оваа логика треба да значи дека на удолница моторот ја губи нормал температурата?
Кај мене на Бенџамин си стои нон стоп на нормал,перката нон стоп си врти,и на угорница и на удолница таа си е на нормал,и на -30 и на +30...Кај камионот слегува ама сосем малку,не нешто драстично...
Цитат: marsher на 08 Февруари 2012, 23:49:22 pmЛер на удолница е глупост, џабе трошење на гориво и усвитување на дискови и горење на плочки и гуртни..Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.