Автор Тема: Качување и симнување по планини..  (Прочитано 20559 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Качување и симнување по планини..
« на: 08 Февруари 2012, 22:20:13 pm »
времето на загревање на моторот не зависи од поминатите километри ниту од вртежите туку само од количеството изгорено гориво. Во удолница можеш и 100 километри да поминеш на 4000 рпм моторно кочење и нема да се загрее моторот, а во блага угорница може и после 1 километар на 1500 рпм да крцка од топло.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Качување и симнување по планини..
« Одговори #1 на: 08 Февруари 2012, 22:51:23 pm »
Sega startuvav za na pivo (bujrum vo menada) posle 4 minuti se odlepi strelkata, posle 6 beshe na 75 a posle 9 beshe blizu 90. Ne stoev na semafori samo na eden, i pominav 11 km za toj period

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Качување и симнување по планини..
« Одговори #2 на: 08 Февруари 2012, 23:11:59 pm »
Реално .

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Качување и симнување по планини..
« Одговори #3 на: 08 Февруари 2012, 23:44:18 pm »
времето на загревање на моторот не зависи од поминатите километри ниту од вртежите туку само од количеството изгорено гориво. Во удолница можеш и 100 километри да поминеш на 4000 рпм моторно кочење и нема да се загрее моторот, а во блага угорница може и после 1 километар на 1500 рпм да крцка од топло.
По оваа логика треба да значи дека на удолница моторот ја губи нормал температурата?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Качување и симнување по планини..
« Одговори #4 на: 08 Февруари 2012, 23:46:13 pm »
Доколку користиш моторно кочење, да..

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Качување и симнување по планини..
« Одговори #5 на: 08 Февруари 2012, 23:47:29 pm »
Доколку користиш моторно кочење, да..
А ако ја пуштиш лер на удолница тогаш повеќе ќе олади,значи не само со моторно кочење
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Качување и симнување по планини..
« Одговори #6 на: 08 Февруари 2012, 23:49:22 pm »
Лер на удолница е глупост, џабе трошење на гориво и усвитување на дискови и горење на плочки и гуртни..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Качување и симнување по планини..
« Одговори #7 на: 08 Февруари 2012, 23:53:03 pm »
Лер на удолница е глупост, џабе трошење на гориво и усвитување на дискови и горење на плочки и гуртни..

Шуќур некој кажа...

Отсутен Vlado

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Качување и симнување по планини..
« Одговори #8 на: 09 Февруари 2012, 01:59:47 am »
времето на загревање на моторот не зависи од поминатите километри ниту од вртежите туку само од количеството изгорено гориво. Во удолница можеш и 100 километри да поминеш на 4000 рпм моторно кочење и нема да се загрее моторот, а во блага угорница може и после 1 километар на 1500 рпм да крцка од топло.
По оваа логика треба да значи дека на удолница моторот ја губи нормал температурата?

Уфф и то како ја губи лани на денот на нова година одев нешто до Охрид и Буково на долу во брзина без гас скоро цело го слегов и некаде пред тунеливе гледам стрелкава етпем на минимум, се препалив му се јавувам на татко ми, вака и вака ми викат терај немат гајле чим не е  загреана + од што требит да е. :D
Сузуки Свифт 1.3

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Качување и симнување по планини..
« Одговори #9 на: 09 Февруари 2012, 02:04:17 am »
Кај мене на Бенџамин си стои нон стоп на нормал,перката нон стоп си врти,и на угорница и на удолница таа си е на нормал,и на -30 и на +30...Кај камионот слегува ама сосем малку,не нешто драстично...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Качување и симнување по планини..
« Одговори #10 на: 09 Февруари 2012, 02:10:44 am »
Кај мене на Бенџамин си стои нон стоп на нормал,перката нон стоп си врти,и на угорница и на удолница таа си е на нормал,и на -30 и на +30...Кај камионот слегува ама сосем малку,не нешто драстично...
???

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Качување и симнување по планини..
« Одговори #11 на: 09 Февруари 2012, 02:13:08 am »
Виското е заглавено и нон стоп врти,треба да го сменам
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Качување и симнување по планини..
« Одговори #12 на: 09 Февруари 2012, 02:20:56 am »
Треба да го направиш..којзнае како фучи внатре ;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Качување и симнување по планини..
« Одговори #13 на: 09 Февруари 2012, 02:34:05 am »
Лер на удолница е глупост, џабе трошење на гориво и усвитување на дискови и горење на плочки и гуртни..

Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Качување и симнување по планини..
« Одговори #14 на: 09 Февруари 2012, 03:05:53 am »
Лер на удолница е глупост, џабе трошење на гориво и усвитување на дискови и горење на плочки и гуртни..

Татко ми вика со која брзина ја качуваш угорницата со истата треба да се спушташ по неа.
Истото ми го кажа и инструкторот кога поалгав и до ден денес го практикувам ;)
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni