Автор Тема: Најнесериозен и најш*пак дилер на автомобили и сервис во Македонија и пошироко?  (Прочитано 127884 пати)

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Сосема возможно и не би ме чудело. Со задниов Леон не сум имал можност да им го видам односот, еден сервис, влези излези, ама претходните 2 искуства...
Ај за сензорот за проток на воздух на Леон 1.9ТДИ не  до толку, ама со Ибицата и проблемот со палењето богами Вардар не ги пере. Триста испитувања, мерење компресија, дрн дрн и на крај да кажат не знаеме што е, се е во ред. 500 метри подоле, мислам Игор дека се вика авто електричарот, само ме праш колку имам поминато, што мотор е и ај паркирај. Ја среди без да трепне. Ете и тука еден плус за мајсторите, во однос на овјастените сервисери :)

Другарче и јас тебе те разбирам ама неможам овие од овластениов сервис даги разберам како може да ми бараат 1000 евра за мењање ребраст кајш и затегачи, од никоја страна не ми иде математикава.

Da sum jas ovlasten servis i 2000 evra ke baram koga znam deka ovci za sisanje ima kolku sakas. Barem dodeka trae garancijata za kolata ke gi bricam na suvo.Sepak sala na strana.Problemot e vo lugeto a ne vo servisite.Dodeka imaat musterii ke bricat na suvo.Odi si vo nekoj domakinski servis kako Mitrevski i ke pomines so normalna cena.Bez razlika sto se ovlasteni za VW servisiraat bukvalno se zivo i divo.Duri i najprvo mozes da prasas na telefon kolku e menuvanje i ke ti kazat cena.Ako ti odgovara odi kaj niv ako ne prasaj i na drugo mesto.Barem sega ima servisi kolku sakas i izborot e tvoj.

А како ќе одиш кај Митревски кога колата ти е под гаранција....Ако ти рикне нешто....Митревски ќе ти го сервисира без пари ???
Kolkava e verojatnosta da ti rikne nesto nepredvidlivo dodeka ti e kolata pod garancija?Ne e ova evtina kineska tehnicka roba pa da se plasis deka bi imal golem defekt vo tekot na garancijata.Jas pogore napisav deka lugeto odnosno kupuvacite na novi vozila se krivi a ne ovlastenite servisi. Zosto?Jas koga bi kupuval novo vozilo bi mu otisol na toj sto prodava tamu i bi se cenkal da mi prodade novo vozilo bez garancija no za 20% poevtino otkolku isto novo so garancija.Ako ne dava ke odam kaj drug.Ako nieden ne dava togas kupuvam kola so istecena garancija najverojatno od nadvor.Zar koristenata 3,4 godini so nekoi 50000 km e mnogu polosa od potpolno nova za upola cena?A parite sto ke se davaat za servisi dodeka trae garancijata i sto se za nekolku pati poveke otkolku istoto vozilo da se odrzuva vo neovlasten servis ako gi stavime vo vkupnata suma ke izleze deka novoto vozilo e 30% poskapo od pocetnata suma vo avtosalon.Garancijata e navodno pokritie deka bez pari ke ti popravat nekoj golem defekt no zatoa ubavo ke te iscicaat preku redovnite servisi dodeka ne ti istece.Na kraj izborot se sveduva na potpolno novo vozilo sto ke ve cini gavol i pol ili koristeno so istecena garancija za minimum 50% poniska cena i razraboten motor.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
abe kaj alfvite se poinakvi, imaat elektronika,  povrzani se na kompjuter  i stvarno se skapi.

Да да, иде цела кутија со нив, малце се по комплицирани.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Веројатноста да рикне нешто во гарантен рок е поголема него да рикне нешто после гарантен рок. Во „Ефектовност и логистика“ тоа се нарекува „детски болести“ и сите поситни па и покрупни дефекти што би можело да се случат, се очекуваат во тој период. Нормално дека постојат исклучоци.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Еден краток ривју на салоните во кој сум бил сега, последниов месец:

- Тојота 9/10= Супер фино ме примија, одма муабет се што треба. Заинтересиран за тоа и тоа, одма да го повозиме. Одлично искуство. Би купил тојота.
- BMW 9/10= Фантастично ме примија, сите чешити, да се повозиме, па муабети, ценовници - на телефон ти ѕвонат. Браво. Би купил BMW, ама не се покажаа колите во моите очи.
- Мини 9/10= Фантастично - што како, зошто, муабет, возење, па ќе направиме ова - зимааат луѓе она. Почекај ќе има тоа. Бравос. Би купил Мини, ама не ми се допаѓа концептот на колата.
- Мида 9/10= Фантастично - сите чешити, возење, кафе - муабети, попуст, браво, ми ја измија мојата. За мерак. Би купил Форд.
- VW 8/10= Солидно, се во ред искреност, муабети... Да повозиме? Аааа треба да се закаже, дрн дрн. Имате кола слободна? Да ама треба да се закаже. Бркај работа. Би купил VW.
- Honda 6/10= CRZ е 26.000 евра, нозе ми се пресекоа од цената. Ама ТајпР е 21.000 па некако се опоравив. Ни муабет, ни ништо, ама ми дадоа проспектче, ова она. Со тешко срце би купил Хонда.
- Фиат 4/10= Ми дадоа проспект и ме испратија... А баш ми се свиѓаше 500тката. Сега не би купил Фиат.
- Цитроен 2/10= Никој не ми ни пријде, а и немаше никој во близина. А баш ми се свиѓаше ДС3. Сега не би купил Цитроен.
- Алфа 0/10= Имаше типац, кој се шеташе наоколу, и ги игнорира заинтересираните кои влегуваат. И плус го затвораат салонот скоро 2 саати пред наложеното работно време. Никогаш не би купил Алфа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Kuore be, sto ne gi izmlatis onie glupaci od Alfa?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Се сложувам, ама во никој случај не би се одвратил од некоја кола поради такви причини, има и за таквите лек...

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Веројатноста да рикне нешто во гарантен рок е поголема него да рикне нешто после гарантен рок. Во „Ефектовност и логистика“ тоа се нарекува „детски болести“ и сите поситни па и покрупни дефекти што би можело да се случат, се очекуваат во тој период. Нормално дека постојат исклучоци.

Ako e pogolema verojatnosta da ti rikne nesto vo garanten rok poradi potencijalnite detski bolesti sto voziloto moze da gi ima matematikata izleguva deka e potpolno neisplatlivo da se dadat pari za novo vozilo poradi tie pricini.Eve i druga matematika.Da pretpostavime deka nepredvideniot defekt dokolku bi se slucil bi cinel kolku sto iznesuva razlikata pomegu cenite na servisnite intervali vo neovlasten i ovlasten servis dodeka trae garancijata.Ke ispadne deka sme na nula dokolku ni se sluci nekoj defekt sto bi ne cinel da receme nekoi 5000 evra gi lupnav od rakav za da dadam primer sto e naucna fantastika. Pa covekot pogore kaza deka samo za menuvanje kais mu barale 1000 evra sto e 20% od ovie 5000 evra a vo neovlasten servis bi pominal najmalku 10 pati poevtino a kaisot mislam deka vo poveketo slucaevi se menuva dodeka trae garancijata.Od start zasteduva celi 900 evra!Kade se ostanatite servisi izvrseni pred da dojde na red toj kais za menuvanje?I na kraj i vo slucaj da vi se sluci nekoj defekt sto bi cinel 5000 evra sto e mnogu malku verojatno vie ne ste vo zijan poradi toa sto ne ste ja odrzuvale kolata vo ovlasteniot servis zatoa sto i taka i taka tie pari na nekolku rati ke im gi dadete vo tekot na tie godini koga trae garancijata.Vo neovlasten servis samo vi se dava sansa da pominete bez tie 5000 evra koi i taka i taka ke gi dadete vo ovlasteniot.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Се сложувам, ама во никој случај не би се одвратил од некоја кола поради такви причини, има и за таквите лек...

abe vidi, ti na nekogo sakas da mu ostavi 15.000 evra, i toj tebe ne te ferma nogu. Pa ke si recis, idi u kurac, ke odam vo drugio salon, i taka se site lepenka eden do drug.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Се сложувам, ама во никој случај не би се одвратил од некоја кола поради такви причини, има и за таквите лек...

abe vidi, ti na nekogo sakas da mu ostavi 15.000 evra, i toj tebe ne te ferma nogu. Pa ke si recis, idi u kurac, ke odam vo drugio salon, i taka se site lepenka eden do drug.

Види, исклучи ја алфа од муабетов за да биде неутрален муабетов.

Значи јас ако се одлучам да купувам некое возило кое многу ми се свиѓа и отидам да го гледам со таа мисла, Другар извини ама тој што така се шетка и глуми лудило го јадел к.... , ако не јасќего земам стариот и со инспекции и сите срања ќе му отидам, па ќе видиш дали така ќе праат после, се има случено ваков муабет само од одредени причина нема да споменам во кој салон, таму сега веќе не е така, можда не е нај сјајно ама не е сигурно како што е во алфа салонот. Моменталната ситуација е таква в тој салон од причина што стварно не ми е јасна, јас еднаш ги рачнав малце ама несакав да навлегувам, страшно се непрофесионални.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Се сложувам, ама во никој случај не би се одвратил од некоја кола поради такви причини, има и за таквите лек...

abe vidi, ti na nekogo sakas da mu ostavi 15.000 evra, i toj tebe ne te ferma nogu. Pa ke si recis, idi u kurac, ke odam vo drugio salon, i taka se site lepenka eden do drug.
Да ама тие два салона работат во тандем. Во другиот салон ќе ти речат кај нас е 20% поевтино наместо да биде 80% поевтино. И добиваш WIN-WIN ситуација за сите освен за тебе...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Веројатноста да рикне нешто во гарантен рок е поголема него да рикне нешто после гарантен рок. Во „Ефектовност и логистика“ тоа се нарекува „детски болести“ и сите поситни па и покрупни дефекти што би можело да се случат, се очекуваат во тој период. Нормално дека постојат исклучоци.

Ako e pogolema verojatnosta da ti rikne nesto vo garanten rok poradi potencijalnite detski bolesti sto voziloto moze da gi ima matematikata izleguva deka e potpolno neisplatlivo da se dadat pari za novo vozilo poradi tie pricini.Eve i druga matematika.Da pretpostavime deka nepredvideniot defekt dokolku bi se slucil bi cinel kolku sto iznesuva razlikata pomegu cenite na servisnite intervali vo neovlasten i ovlasten servis dodeka trae garancijata.Ke ispadne deka sme na nula dokolku ni se sluci nekoj defekt sto bi ne cinel da receme nekoi 5000 evra gi lupnav od rakav za da dadam primer sto e naucna fantastika. Pa covekot pogore kaza deka samo za menuvanje kais mu barale 1000 evra sto e 20% od ovie 5000 evra a vo neovlasten servis bi pominal najmalku 10 pati poevtino a kaisot mislam deka vo poveketo slucaevi se menuva dodeka trae garancijata.Od start zasteduva celi 900 evra!Kade se ostanatite servisi izvrseni pred da dojde na red toj kais za menuvanje?I na kraj i vo slucaj da vi se sluci nekoj defekt sto bi cinel 5000 evra sto e mnogu malku verojatno vie ne ste vo zijan poradi toa sto ne ste ja odrzuvale kolata vo ovlasteniot servis zatoa sto i taka i taka tie pari na nekolku rati ke im gi dadete vo tekot na tie godini koga trae garancijata.Vo neovlasten servis samo vi se dava sansa da pominete bez tie 5000 evra koi i taka i taka ke gi dadete vo ovlasteniot.

Незнам што ви е понтата, ново си е ново и тука нема муабет е сеа што желбите се едно, а можностите друго - тоа е друга приказна. Математики...не се замарај и ја така размишљав ама брзо ми дојде паметот... Ме мрзи да пишуам на собир ќе ви раскажам :) Излези надвор и види кој купува стари коли ;) Ја не сум толку богат да возам стара кола :D

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Веројатноста да рикне нешто во гарантен рок е поголема него да рикне нешто после гарантен рок. Во „Ефектовност и логистика“ тоа се нарекува „детски болести“ и сите поситни па и покрупни дефекти што би можело да се случат, се очекуваат во тој период. Нормално дека постојат исклучоци.

Ako e pogolema verojatnosta da ti rikne nesto vo garanten rok poradi potencijalnite detski bolesti sto voziloto moze da gi ima matematikata izleguva deka e potpolno neisplatlivo da se dadat pari za novo vozilo poradi tie pricini.Eve i druga matematika.Da pretpostavime deka nepredvideniot defekt dokolku bi se slucil bi cinel kolku sto iznesuva razlikata pomegu cenite na servisnite intervali vo neovlasten i ovlasten servis dodeka trae garancijata.Ke ispadne deka sme na nula dokolku ni se sluci nekoj defekt sto bi ne cinel da receme nekoi 5000 evra gi lupnav od rakav za da dadam primer sto e naucna fantastika. Pa covekot pogore kaza deka samo za menuvanje kais mu barale 1000 evra sto e 20% od ovie 5000 evra a vo neovlasten servis bi pominal najmalku 10 pati poevtino a kaisot mislam deka vo poveketo slucaevi se menuva dodeka trae garancijata.Od start zasteduva celi 900 evra!Kade se ostanatite servisi izvrseni pred da dojde na red toj kais za menuvanje?I na kraj i vo slucaj da vi se sluci nekoj defekt sto bi cinel 5000 evra sto e mnogu malku verojatno vie ne ste vo zijan poradi toa sto ne ste ja odrzuvale kolata vo ovlasteniot servis zatoa sto i taka i taka tie pari na nekolku rati ke im gi dadete vo tekot na tie godini koga trae garancijata.Vo neovlasten servis samo vi se dava sansa da pominete bez tie 5000 evra koi i taka i taka ke gi dadete vo ovlasteniot.

Незнам што ви е понтата, ново си е ново и тука нема муабет е сеа што желбите се едно, а можностите друго - тоа е друга приказна. Математики...не се замарај и ја така размишљав ама брзо ми дојде паметот... Ме мрзи да пишуам на собир ќе ви раскажам :) Излези надвор и види кој купува стари коли ;) Ја не сум толку богат да возам стара кола :D
Poslednata poenta mi bese kupi nova kola i servisiraj ja kade sakas bidejki vo najlos slucaj istite pari za servis ke gi dades.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557

Цитат
Poslednata poenta mi bese kupi nova kola i servisiraj ja kade sakas bidejki vo najlos slucaj istite pari za servis ke gi dades.
Peugeot, Киа и др. се сервисираат на 15000км, а сервисот кошта 50 евра комплет (уље, филтри ...). Тоа што одредени сервиси дерат... го дискутирав претходно у темава. Поентата ми е да не генерализираме, а за меракот на нова... - ти не сакаш невина да земеш? ;) :) Секој мерак си има своја цена :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига

Цитат
Poslednata poenta mi bese kupi nova kola i servisiraj ja kade sakas bidejki vo najlos slucaj istite pari za servis ke gi dades.
Peugeot, Киа и др. се сервисираат на 15000км, а сервисот кошта 50 евра комплет (уље, филтри ...). Тоа што одредени сервиси дерат... го дискутирав претходно у темава. Поентата ми е да не генерализираме, а за меракот на нова... - ти не сакаш невина да земеш? ;) :) Секој мерак си има своја цена :D
Пежо не се сервисира на 15.000 туку на 7 до 10.000 зависно од маслото.
Ама ти зборуваш за тоа што пишува во упатствата? Па јас не сум видел возило да пишува сервис на помалку од 15.000 (исто и на Спаркот). Ама кога ќе прочиташ подолу со * дека тоа е ако се вози на отворено колата. А во град интервалот се намалува за 50%

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557

Цитат
Poslednata poenta mi bese kupi nova kola i servisiraj ja kade sakas bidejki vo najlos slucaj istite pari za servis ke gi dades.
Peugeot, Киа и др. се сервисираат на 15000км, а сервисот кошта 50 евра комплет (уље, филтри ...). Тоа што одредени сервиси дерат... го дискутирав претходно у темава. Поентата ми е да не генерализираме, а за меракот на нова... - ти не сакаш невина да земеш? ;) :) Секој мерак си има своја цена :D
Пежо не се сервисира на 15.000 туку на 7 до 10.000 зависно од маслото.
Ама ти зборуваш за тоа што пишува во упатствата? Па јас не сум видел возило да пишува сервис на помалку од 15.000 (исто и на Спаркот). Ама кога ќе прочиташ подолу со * дека тоа е ако се вози на отворено колата. А во град интервалот се намалува за 50%
Синтетичко масло Total quartz 9000 5w-40 , мислиш дека нема да издржи градска вожња 15000 км?
http://www.totaloilsolutions.co.nz/products/pdf/product/QUARTZ%209000%20SM%205W40.pdf
Упатсвото... не го читај преведеното туку оригиналното. Ако ова гориво тука не чини, а факт е дека не чини-како уопште возат HDI возилата...?
btw, нели на Опелот му ставаше минерално Ina delta 5, Optima Modrica ... возеше градска и на сервис идеше на 10000 км? :)