Автор Тема: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive  (Прочитано 30510 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43463
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #210 на: 09 Август 2022, 13:30:34 pm »
Покрај редовната промена на маслото,најмногу зависи и каква тортура доживува мењачот во текот на експлоатацијата.

У секој случај, повеќе тортура ќе издржи со свежо масло, отколку со „мочка“ од пред 5-6 години и 70-80.000км поминати :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2190
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #211 на: 16 Август 2022, 20:09:15 pm »
Секоја чест за зафатот.

Ме потсети на една ситуација со моето екс Гранде ( не знам кој тип менувач иде во 1,3 мјет со 75 кс, 5 брзини), се сомневав во некој лагер, бев кај Митревски, ми кажа дека не е страшно и дека за некои 50к км ќе биде за менување и тогаш целиот зафат би ме чинел околу 200 е и тогаш ми покажа како изгледа лагер од 1,9 тди што е за менување, со придвижување се осеќаше како гребење.

Инаку, процедурална забелешка, скоро невидлива од големиот зафат, дисковите да не ти се за менување, барем така изгледа на сликата.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43463
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #212 на: 17 Август 2022, 00:24:12 am »
Инаку, процедурална забелешка, скоро невидлива од големиот зафат, дисковите да не ти се за менување, барем така изгледа на сликата.
Предните да. За менување се. Многу скоро ќе биде и тоа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2831
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #213 на: 17 Август 2022, 08:30:05 am »
Жаре е на апарати... :D :D :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43463
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #214 на: 15 Октомври 2022, 18:32:39 pm »


Убаво бројче.

Уште ѝ се радувам на играчкава како пред година ипол :) 20.000км пројдени речиси без проблеми.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6596
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #215 на: 15 Октомври 2022, 19:38:56 pm »
Шо знакче е то кај Дна, како бубачка изгледа  ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43463
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #216 на: 15 Октомври 2022, 20:22:46 pm »
Шо знакче е то кај Дна, како бубачка изгледа  ;D
Штоперица, демек...  у резолуција need for speed 1 на hercules монитор. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43463
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #217 на: 27 Ноември 2022, 19:58:54 pm »
Зимски сет, да се пребродат 2-3 месеци.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43463
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #218 на: 04 Февруари 2023, 18:43:25 pm »
Две години дружба и љубав велика :)

Денес на регистрација си пројде без замерки. И екологија и кочници и таму траг/маг што гледаат кога ја тегнат тоа предницата...

Цениве малце тро поскапени ми се чинат за регистрација или до мене е?

Јавни патишта и што ти ја знамтаму: 2.201,00 MKD
Технички преглед во ПСС: 3.189,00 MKD
Осигурање (без стакла, со патници): 9.520,00 MKD
Укупно: 14.910,00 MKD

Ај добро, стварно дадоа гратис перење (150 ден?) и некое поклонче (земав  Sonax средство за одмзрзнување пенџери и бришачи и за одмрзнување брави, би рекол 350 денари вредност), ама пак бе, петнаес бона регистрација за прцулче толкацко... не се фер :(

BTW, за две години, 25.000км (или нешто повеќе) му начукав на митцево :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8206
  • Малерозен дрводарец
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #219 на: 04 Февруари 2023, 18:45:25 pm »
Сибаа векот, бе...
Август за еден ебан Свифт 92 магариња беше 11500 денари.
When you turn on the radio does it return the favor?

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6135
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #220 на: 06 Февруари 2023, 07:06:37 am »
Технички 8 години наназад плаќав толку колку што ти сега плате, ситно над 5000ден, годинава 6500ден, а исти ставки имаме. Имате среќа што немате монопол како кај нас.
Осигурувањето не знам дали е поскапено.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54860
  • Махер
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #221 на: 06 Февруари 2023, 07:58:03 am »
Сеуште не е поскапено. Мислам дека само техничкиот е поскапен, во моментов.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43463
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #222 на: 19 Февруари 2023, 18:44:30 pm »
Денес убав ден за решавање на проблемчиња:

1. Возачката врата престана да се отвара од внатре. Проблем со сајлата кај внатрешната квака (сликата не е моја, бурми не носам) :) :



Го решив со малце „палена жица“, додека си нарачам оригинална сајла, па кога ќе откаже пак ќе бидам спремен.

2. Задните кочници мислам дека допираат премногу на дисковите. На подолги релации, поготово на отворен пат, се осеќа поголема топлина на задните бандаши во однос на предните. Прва работа што приметив е дека рачната ми е презатегната, дури и до прво запче се осеќаше отпор од сајлата. Малку ја олабавив рачната, да видиме дали ќе има подобрување. Многу зе*ано е наместен механизмот за подесување на рачната. У суштина, треба да се извади целата пластична конзола, како што е прикажано на „видеово“, ама успеав малце да ја олабавам без растурање.



3. Ми се појави чуден звук пред некој ден (акнав во исечен асфалт кај Brikolage, веројатно последица од тој удар), вака звучеше при забрзување:
(видеото не е од моето Mito, ама ист беше звукот):

Читајчи по нет, мислев држач сум скинал на мотор, среќа испадна само едеа попречна шипка, оваа на сликата, малце се искривила од ударот и допирала на издувната цевка:




Потрошено време - убаво сончево пладне во двор. Потрошени пари - 0 денари :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1328
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #223 на: 20 Февруари 2023, 08:14:44 am »
Истото ова ми се има случено на Ланчијата, истиот звук, истата причина, како го глеав видеото реков сеа ќе му пишам одма да му олесни ама глеам си си олеснал сам 😊

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43463
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo MiTo 155 TB Distinctive
« Одговори #224 на: 11 Март 2023, 20:47:39 pm »
Денес пак отворен сервисот AlfisSimo :)
Сменети двете рамења на Mito-то, a уљето и филтрите утре, ако не врне. Монтиран и летниот сет тркала, кога веќе „играше“ дизалицата.





На колата беа оригиналните рамења кои издржале 230.000км. Кога ги извадив, јабучиците беа во солидна состојба, гумените чаури веќе ослабнати. На овие коли може да се променат и посебно чаури, без да се плаќа железово. Јас се одлучив за железо, бидејќи немам преси и алат за набивање чаури, па ќе ме кошташе поскапо да плаќам мајстор да ми ги смени чаурите. Изборот падна на Febi Bilstein, се надевам дека ќе траат барем пола од она што издржале оригиналните.
Менувањето е прилично едноставно и „праволиниски“. За спремен сервис не повеќе од 40тина минути работа за двете.

BTW, некој да не znae која фирма за делови од подвозје става ваков жиг на своите производи:


« Последно менување: 11 Март 2023, 23:03:11 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.